Працювала в 2 компаніях 14 років 4 місяці
Телекомунікації / Зв'язок, Державний сектор
менеджер якості обслуговування клієнтів
Kyivstar/Київстар
Телекомунікації / Зв'язок
6 років 1 місяць
05.2018 - до теперішнього часу
• За результатами оцінювання ініціювання оперативного виправлення помилок в інформаційній базі, спрощення процесів обслуговування, додаткове навчання спеціалістів;
• Здійснення пошуку найкращих практик в обслуговуванні абонентів, покращення методик, оптимізації процесів обслуговування.
Оперативный черговий, маневровий диспетчер
Укрзалізниця, ПАТ
Державний сектор
8 років 1 місяць
03.2006 - 04.2014
• Організація роботи підрозділу;
• Планування, управління маневровою роботою з формування-розформування залізничних складів
• Регулярний контроль завдань з відправлення вагонів з поточним планом роботи станції, графіком руху та планом формування поїздів;
• Керівництво та контроль роботою технологічного центру з обробки інформації перевізних документів;• Робота з персоналом, оцінка якості праці, мотивація та звітність.
Ключова інформація
Знання мов: українська,англійська(intermediate), грецька(elementary), російська
Особисті якості: відповідальність, пунктуальність, вміння працювати у команді, цілеспрямованість, оптимістичнімть, харизматичність, стресостійкість.
Наявність посвідчення водія категорії В.
• Вміння швидко навчатися
Навчалась в 1 закладі
Український державний університет залізничного транспорту
Організація та управління
Київ, 2010
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Українська
рідна
Наталя Михайлівна
Наталя Михайлівна
Service quality assessment
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/b79a0436-135d-4a4b-bc6f-71bf72a2a316.jpg)
Київ
Подільський район, Шевченківський район
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 дні тому