Працювала в 2 компаніях   14 років 4 місяці

Телекомунікації / Зв'язок, Державний сектор

менеджер якості обслуговування клієнтів

Kyivstar/Київстар

Телекомунікації / Зв'язок

6 років 1 місяць

05.2018 - до теперішнього часу

• Оцінка якості обслуговування;
• За результатами оцінювання ініціювання оперативного виправлення помилок в інформаційній базі, спрощення процесів обслуговування, додаткове навчання спеціалістів;
• Здійснення пошуку найкращих практик в обслуговуванні абонентів, покращення методик, оптимізації процесів обслуговування.

Оперативный черговий, маневровий диспетчер

Укрзалізниця, ПАТ

Державний сектор

8 років 1 місяць

03.2006 - 04.2014

• Організація роботи підрозділу;

• Планування, управління маневровою роботою з формування-розформування залізничних складів

• Регулярний контроль завдань з відправлення вагонів з поточним планом роботи станції, графіком руху та планом формування поїздів;

• Керівництво та контроль роботою технологічного центру з обробки інформації перевізних документів;• Робота з персоналом, оцінка якості праці, мотивація та звітність.

Ключова інформація

Microsoft Office (MS Word, Excel, Power Point, Outlook та ін.)  
Знання мов: українська,англійська(intermediate), грецька(elementary), російська
Особисті якості: відповідальність, пунктуальність, вміння працювати у команді, цілеспрямованість, оптимістичнімть, харизматичність, стресостійкість.
Наявність посвідчення водія категорії В.
• Вміння швидко навчатися

Навчалась в 1 закладі

Український державний університет залізничного транспорту

Організація та управління

Київ, 2010

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Українська

рідна

Наталя Михайлівна

Service quality assessment

Київ

Подільський район, Шевченківський район

49 000 грн.

45 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 дні тому