Працювала в 6 компаніях   12 років

Банки

Головний комплаєнс -менеджер, Начальник служби комплаєнс -контролю

Cominbank

Банки

1 рік 1 місяць

10.2023 - до теперішнього часу

Радник Наглядової ради

АТ АКБ КОНКОРД

Банки

3 місяці

05.2023 - 08.2023

Радник Голови Наглядової ради з питань комплаєнс та управління ризиками у компаніях , споріднених з банком.

Функції: запровадження ризик орієнтованого підходу ведення бізнесу у компаніях, споріднених з банком. Запровадження культури управління ризиками в юнітах екосистеми.

Розвиток корпоративного управління.

  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Керівник напрямку координації комплаєнс -контролю банківської групи

    АТ ТАСКОМБАНК

    Банки

    1 рік 11 місяців

    06.2021 - 05.2023

    Сертифікований антикорупційний

    комплаєнс - офіцер.

    Успішне впровадження та координація розвитку системи комплаєнс - контролю у компаніях - учасників банківської групи, згідно вимог НБУ та НКЦПФР;запроваджено стандарти корпоративної етики (16 компаній БГ- страхові компанії, лізинг, колекторські, процесинг, КУА, фінансові компанії).

    Функціонал:

    • забезпечення імплементації стандартів групи з комплаєнс ;
    • забезпечення розвитку комплаєнс - культури в компаніях - учасниках групи; стандартів корпоративної культури та етики;
    • координація заходів щодо практичного впровадження вимог з питань комплаєнс та СВК на рівні групи , з урахуванням вимог НБУ та міжнародних стандартів;
    • забезпечила впровадження/періодичний перегляд консолідованої звітності з комплаєнс та функціонування системи внутрішнього контролю на рівні групи;
    • надаю методологічну підтримку учасникам групи в підготовці внутрішніх документів з питань комплаєнс та внутрішнього контролю, погодження внутрішніх документів на рівні групи;
    • контроль за імплементацією учасниками групи регуляторних вимог та вимог законодавства;
    • проведення щоквартального аналізу комплаєнс-ризиків на рівні групи;
    • підготовка управлінської звітніості Раді Банку щодо діяльності учасників групи з питань комплаєнс та внутрішнього контролю;
    • Проведення очних та дистанційних навчаннь учасників Групи та розробка навчальних матеріалів ;
    • забезпечення підготовки роз'яснень на запити учасників групи;
    • контроль за виконанням учасниками групи заходів з питань комплаєнс та план заходів на мінімізацію комплаєнс - ризиків;
    • супроводження механізму інформування про комплаєнс-ризики, конфлікти інтересів, неналежні дії та порушення працівників учасників Групи.
    • Проведення навчання, семінарів, практикуму з відповідальними особами за комплаєнс в компаніях групи;
    • Загальний функціонал:
    • забезпечення моніторингу змін у законодавстві та відповідних стандартах професійних об'єднань, дія яких поширюється на Банк та банківську групу;
    • здійснення на регулярній основі контролю за відсутністю конфлікту інтересів;
    • забезпечення проведення комплаєнс- перевірок та розслідування неналежних дій;
    • забезпечення проведення навчання та обізнаність працівників Банку щодо дотримання норм законодавства;
    • Розробка ВНД з комплаєнсу, згідно вимог НБУ.

    Менеджер, Департамент банківського нагляду

    Національний банк України

    Банки

    1 рік 4 місяці

    12.2019 - 04.2021

    Організація та забезпечення нагляду за банками, а саме:

    • Комплексний аналіз фінансової діяльності банків;
    • Аналіз бізнес-моделей банків, а також оцінка їх актуальності та життєздатності;
    • Оцінка ризиків:оцінка кредитних ризиків; compliance; internal control
    • Інтегрована оцінка банків відповідно до SREP;
    • Вдосконалення та розвиток нагляду, орієнтованого на ризики;
    • Контроль дотримання показників економічних нормативів;
    • Формування аналітичних даних та звітності щодо діяльності банків.
    • Забезпечення вжиття наглядових дій відповідно до банківського законодавства;
    • Контроль дотримання банками вимог законодавства при складанні фінансової звітності, а також якості проведення зовнішнього аудиту банків;
    • Підготовка проєктів рішень щодо наглядових дій до банків;
    • Листування з банками та іншими заявниками.

    Начальник відділу, Управління ризиків

    СБЕРБАНК, ПАО

    Банки

    2 роки 7 місяців

    01.2017 - 08.2019

    Побудова роботи напрямку з нуля.

    Виконуваний функціонал:

    • Координувала процес дотримання підрозділами банку політик з управління ризиками;
    • відповідала за актуалізацію реєстру ключових ризиків, матриці внутрішнього контролю та інших корпоративних норм;
    • Залучалась до впровадження ризик - культури на всіх рівнях. Проводила тренінги з впровадження ризикоорієнтованого підходу в діяльність;
    • управління внутрішніми тренінгами з метою підвищення обізнаності працівників;
    • управління процесом кредитного адміністрування та моніторинг корпоративних клієнтів;
    • Автоматизація процесу кредитного моніторингу - від написання бізнес-процесу та внутрішніх нормативних документів до впровадження автоматизації.

    Ризик-менеджер

    СБЕРБАНК, ПАО

    Банки

    4 роки 4 місяці

    03.2012 - 07.2016

    Ключова інформація

    Управлінський досвід понад 17

    років

    Навчалась в 2 закладах

    Тернопільський національний економічний університет

    Облік і аудит

    Тернополь , 2008

    Ужгородский державний університет

    Хімічний

    Ужгород, 1991

    Володіє мовами

    Англійська

    вище середнього

    Російська

    вільно

    Українська

    рідна

    Чеська

    середній

    Курси, тренінги, сертифікати

    Basics of Compliance Management (2024)

    Ірландія, 2024

    Україна Київська школа державного управління імені Сергія Нижного . Курс екс-очільника Федерального бюро розслідувань Jemes Comey’s. Ethical Leadership (2023)

    Київ, 2023

    Антикорупційний комплаєнс

    Київ, 2021

    Сертифікат антикорупційного комплаєнс - менеджера

    Наталія

    Головний комплаєнс-менеджер, ССО

    Київ

    53 роки

    Працює, але відкритий для пропозицій

    повна зайнятість

    Оновлено 3 години тому