Працювала в 6 компаніях 12 років
Банки
Головний комплаєнс -менеджер, Начальник служби комплаєнс -контролю
Cominbank
Банки
1 рік 1 місяць
10.2023 - до теперішнього часу
Радник Наглядової ради
АТ АКБ КОНКОРД
Банки
3 місяці
05.2023 - 08.2023
Радник Голови Наглядової ради з питань комплаєнс та управління ризиками у компаніях , споріднених з банком.
Функції: запровадження ризик орієнтованого підходу ведення бізнесу у компаніях, споріднених з банком. Запровадження культури управління ризиками в юнітах екосистеми.
Розвиток корпоративного управління.
Керівник напрямку координації комплаєнс -контролю банківської групи
АТ ТАСКОМБАНК
Банки
1 рік 11 місяців
06.2021 - 05.2023
Сертифікований антикорупційний
комплаєнс - офіцер.
Успішне впровадження та координація розвитку системи комплаєнс - контролю у компаніях - учасників банківської групи, згідно вимог НБУ та НКЦПФР;запроваджено стандарти корпоративної етики (16 компаній БГ- страхові компанії, лізинг, колекторські, процесинг, КУА, фінансові компанії).
Функціонал:
- забезпечення імплементації стандартів групи з комплаєнс ;
- забезпечення розвитку комплаєнс - культури в компаніях - учасниках групи; стандартів корпоративної культури та етики;
- координація заходів щодо практичного впровадження вимог з питань комплаєнс та СВК на рівні групи , з урахуванням вимог НБУ та міжнародних стандартів;
- забезпечила впровадження/періодичний перегляд консолідованої звітності з комплаєнс та функціонування системи внутрішнього контролю на рівні групи;
- надаю методологічну підтримку учасникам групи в підготовці внутрішніх документів з питань комплаєнс та внутрішнього контролю, погодження внутрішніх документів на рівні групи;
- контроль за імплементацією учасниками групи регуляторних вимог та вимог законодавства;
- проведення щоквартального аналізу комплаєнс-ризиків на рівні групи;
- підготовка управлінської звітніості Раді Банку щодо діяльності учасників групи з питань комплаєнс та внутрішнього контролю;
- Проведення очних та дистанційних навчаннь учасників Групи та розробка навчальних матеріалів ;
- забезпечення підготовки роз'яснень на запити учасників групи;
- контроль за виконанням учасниками групи заходів з питань комплаєнс та план заходів на мінімізацію комплаєнс - ризиків;
- супроводження механізму інформування про комплаєнс-ризики, конфлікти інтересів, неналежні дії та порушення працівників учасників Групи.
- Проведення навчання, семінарів, практикуму з відповідальними особами за комплаєнс в компаніях групи;
- Загальний функціонал:
- забезпечення моніторингу змін у законодавстві та відповідних стандартах професійних об'єднань, дія яких поширюється на Банк та банківську групу;
- здійснення на регулярній основі контролю за відсутністю конфлікту інтересів;
- забезпечення проведення комплаєнс- перевірок та розслідування неналежних дій;
- забезпечення проведення навчання та обізнаність працівників Банку щодо дотримання норм законодавства;
- Розробка ВНД з комплаєнсу, згідно вимог НБУ.
Менеджер, Департамент банківського нагляду
Національний банк України
Банки
1 рік 4 місяці
12.2019 - 04.2021
Організація та забезпечення нагляду за банками, а саме:
- Комплексний аналіз фінансової діяльності банків;
- Аналіз бізнес-моделей банків, а також оцінка їх актуальності та життєздатності;
- Оцінка ризиків:оцінка кредитних ризиків; compliance; internal control
- Інтегрована оцінка банків відповідно до SREP;
- Вдосконалення та розвиток нагляду, орієнтованого на ризики;
- Контроль дотримання показників економічних нормативів;
- Формування аналітичних даних та звітності щодо діяльності банків.
- Забезпечення вжиття наглядових дій відповідно до банківського законодавства;
- Контроль дотримання банками вимог законодавства при складанні фінансової звітності, а також якості проведення зовнішнього аудиту банків;
- Підготовка проєктів рішень щодо наглядових дій до банків;
- Листування з банками та іншими заявниками.
Начальник відділу, Управління ризиків
СБЕРБАНК, ПАО
Банки
2 роки 7 місяців
01.2017 - 08.2019
Побудова роботи напрямку з нуля.
Виконуваний функціонал:
- Координувала процес дотримання підрозділами банку політик з управління ризиками;
- відповідала за актуалізацію реєстру ключових ризиків, матриці внутрішнього контролю та інших корпоративних норм;
- Залучалась до впровадження ризик - культури на всіх рівнях. Проводила тренінги з впровадження ризикоорієнтованого підходу в діяльність;
- управління внутрішніми тренінгами з метою підвищення обізнаності працівників;
- управління процесом кредитного адміністрування та моніторинг корпоративних клієнтів;
- Автоматизація процесу кредитного моніторингу - від написання бізнес-процесу та внутрішніх нормативних документів до впровадження автоматизації.
Начальник відділу андерайтингу, Управління ризиків
СБЕРБАНК, ПАО
Банки
4 роки 4 місяці
03.2012 - 07.2016
Керівник відділу андеррайтингу, Управління ризиків (Київ)
Створила успішну команду та запустила уніфікований процес прийняття рішення за кредитами фізичних осіб (Кредитна фабрика): верифікація- прийняття рішення - контроль якості прийнятих рішень;
Вибудувала процес наставництва та навчання;
Запровадила розрахунок кількості персоналу виходячи з планів бізнесу( на основі хронометражу та удосконалення процесів).
Ключова інформація
Управлінський досвід понад 16
років
Навчалась в 2 закладах
Тернопільський національний економічний університет
Облік і аудит
Тернополь , 2008
Ужгородский державний університет
Хімічний
Ужгород, 1991
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Російська
вільно
Українська
рідна
Чеська
середній
Курси, тренінги, сертифікати
Антикорупційний комплаєнс
Сертифікат антикорупційного комплаєнс - менеджера
Наталія
Наталія
Головний комплаєнс-менеджер, ССО
Київ
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Оновлено 5 днів тому