Працював в 6 компаніях   25 років 5 місяців

Банки, Медіа / ЗМІ

Головний комплаєнс-менеджер (Chief Compliance Officer, CCO)

АТ "Український банк реконструкції та розвитку"

Банки

1 рік

12.2023 - до теперішнього часу

23 роки в банківській системі України.

Близько 10 років в сфері комплаєнс.

Більше 21 року на керівних посадах.

Після успішного проходження тестування та співбесіди в Національному банку України 08.03.2024 був погоджений Національним банком України на посаду Головного комплаєнс-менеджера (ССО) банку.

Основні функції:

- оцінка профілю комплаєнс-ризику банку- управління комплаєнс-ризиком банку

- розроблення та забезпечення впровадження внутрішньобанківських документів з питань комплаєнс

- контроль за дотриманням банком вимог законодавства, нормативно-правових НБУ та ДКЦПФР, внутрішніх документів банку та стандартів професійних об'єднань, які розповсюджуються на банк

- забезпечення моніторингу змін в законодавстві, нормативно-правових актах та стандартах професійних об'єднань, впровадження таких змін у внутрішні нормативні документи банку

- забезпечення контролю за взаємовідносинами банку з клієнтами та контрагентами з метою запобігання участі банку в незаконних операціях

- управління ризиками, пов’язаними з конфліктом інтересів

- протидія корупції

- забезпечення контролю за своєчасністю та достовірністю фінансової та статистичної звітності, захистом персональних даних, захистом прав споживачів, управлінням проблемними активами

- забезпечення відповідності системи компенсацій та відшкодування, процедур притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників банку вимогам чинного законодавства

- надання висновків комплаєнс щодо нових продуктів та значних змін в діяльності банку, кредитних операцій із пов’язаними з банком особами

- участь у дослідженні подій зовнішнього та внутрішнього шахрайства

- проведення навчань працівників банку з питань комплаєнс

- надання звітності щодо оцінки комплаєнс-ризику Наглядовій раді, Правлінню, Комітету з управління ризиками банку.

Начальник управління комплаєнс

Національна суспільна телерадіокомпанія України

Медіа / ЗМІ

1 рік 3 місяці

09.2021 - 12.2022

Основні функції:

- оцінка та управління комплаєнс-ризиком компанії

- розроблення та забезпечення впровадження внутрішніх документів з питань комплаєнс

- контроль за дотриманням компанією норм законодавства, внутрішніх нормативних документів та стандартів професійних об'єднань.

Начальник управління комплаєнс, Головний комплаєнс-менеджер (ССО)

АТ "Український банк реконструкції та розвитку"

Банки

2 роки 6 місяців

02.2019 - 08.2021

Основні функції:

- оцінка профілю комплаєнс-ризику банку

- управління комплаєнс-ризиком банку

- розроблення та забезпечення впровадження внутрішньобанківських документів з питань комплаєнс

- контроль за дотриманням банком вимог законодавства, нормативно-правових НБУ та ДКЦПФР, внутрішніх документів банку та стандартів професійних об'єднань, які розповсюджуються на банк

- забезпечення моніторингу змін в законодавстві, нормативно-правових актах та стандартах професійних об'єднань, впровадження таких змін у внутрішні нормативні документи банку

- забезпечення контролю за взаємовідносинами банку з клієнтами та контрагентами з метою запобігання участі банку в незаконних операціях

- управління ризиками, пов’язаними з конфліктом інтересів

- протидія корупції

- забезпечення контролю за своєчасністю та достовірністю фінансової та статистичної звітності, захистом персональних даних, захистом прав споживачів, управлінням проблемними активами

- забезпечення відповідності системи компенсацій та відшкодування, процедур притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників банку вимогам чинного законодавства

- надання висновків комплаєнс щодо нових продуктів та значних змін в діяльності банку, кредитних операцій із пов’язаними з банком особами

- участь у дослідженні подій зовнішнього та внутрішнього шахрайства

- проведення навчань працівників банку з питань комплаєнс

- надання звітності щодо оцінки комплаєнс-ризику Наглядовій раді, Правлінню, Комітету з управління ризиками банку.

Менеджер управління деонтології

ПАТ “Креді Агріколь Банк”

Банки

1 рік

02.2013 - 02.2014

Основні функції:

- організація системи запобігання шахрайству

- впровадження Програми Комплаєнс Групи Креді Агріколь

- підготовка документів для комітетів Комплаєнс та Запобігання Шахрайству

- здійснення контролю за скаргами клієнтів.

Начальник відділу фінансового моніторингу

Філія “КІБ” ПАТ “Креді Агріколь Банк“

Банки

1 місяць

12.2012 - 01.2013

Основні функції:

- здійснення авторизації нових бізнес-відносин

- виконання контролів, пов'язаних із запобіганням легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, та фінансуванню терористичної діяльності

- здійснення звітності до Державної Служби Фінансового Моніторингу

- здійснення звітності до Національного банку України.

Різні посади

ПАТ “Корпоративний та Інвестиційний Банк Креді Агріколь” (в минулому АТ “Креді Ліоне Україна”)

Банки

19 років 1 місяць

10.1993 - 11.2012

Бер. 2008 – Лис. 2012

Керівник служби Комплаєнс (Country Compliance Officer), Начальник відділу фінансового моніторингу

- впровадження Програми Комплаєнс Групи Креді Агріколь

- здійснення авторизації нових бізнес-відносин

- виконання контролів, пов'язаних із запобіганням легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, та фінансуванню терористичної діяльності

- здійснення звітності до Державної Служби Фінансового Моніторингу

- здійснення звітності до Національного банку України

- затвердження нових продуктів та видів діяльності (НПВД)

- підготовка документів для комітетів Комплаєнс та НПВД

- здійснення звітності до Управління Комплаєнс Головного Офісу (Париж). Вер. 2000 – Лют. 2008

Внутрішній Аудитор (Country Internal Auditor)

- здійснення аудиту всіх видів банківської діяльності

- виконання запланованих аудиторських перевірок відповідно до затвердженої річної програми

- здійснення незапланованих аудиторських перевірок за запитом членів Правління банку

- підготовка річної карти ризиків та річного плану аудиторських перевірок - здійснення контролю за впровадженням рекомендацій аудиту

- здійснення звітності Регіональному Аудитору щодо виконання річного плану аудиторських перевірок

- підтримка відносин із наглядовими органами та зовнішніми аудиторами.

Лип. 1996 – Сер. 2000

Начальник відділу процедурного забезпечення внутрішньобанківської діяльності

- здійснення керівництва розробленням внутрішніх процедур та форм

- виконання обов'язків працівника з інформаційної безпеки

- здійснення менеджменту прав доступу користувачів в ОДБ

- здійснення контролю за виконанням плану безперервності бізнесу

- здійснення координації зі встановлення клієнтам системи клієнт-банк

- виконання обов'язків менеджера проекту впровадження корпоративних пластикових карток

- здійснення координації впровадження інших внутрішніх проектів.

Жов. 1993 – Чер. 1996

Офіцер з відносин з корпоративними клієнтами та банками-кореспондентами

Ключова інформація

Відповідальний, працелюбний, точний, ініціативний, комунікабельний

Навчався в 3 закладах

Міжнародний Інститут Менеджменту, Київ

Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності

Київ, 1999

Комерційний Університет Менеджменту

Консалтинг інофірм з питань українського ринку

Київ, 1993

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Факультет інформатики та обчислюваної техніки/Прикладна математика

Київ, 1989

Володіє мовами

Англійська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Французька

середній

Українська

рідна

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Користувач: Microsoft Office, Business Objects, ProFIX, Б2

Андрій Валерійович

Комплаєнс-менеджер

Київ

70 000 грн.

59 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому