Працював в 6 компаніях 25 років 5 місяців
Банки, Медіа / ЗМІ
Головний комплаєнс-менеджер (Chief Compliance Officer, CCO)
АТ "Український банк реконструкції та розвитку"
Банки
1 рік
12.2023 - до теперішнього часу
23 роки в банківській системі України.
Близько 10 років в сфері комплаєнс.
Більше 21 року на керівних посадах.
Після успішного проходження тестування та співбесіди в Національному банку України 08.03.2024 був погоджений Національним банком України на посаду Головного комплаєнс-менеджера (ССО) банку.
Основні функції:
- оцінка профілю комплаєнс-ризику банку- управління комплаєнс-ризиком банку
- розроблення та забезпечення впровадження внутрішньобанківських документів з питань комплаєнс
- контроль за дотриманням банком вимог законодавства, нормативно-правових НБУ та ДКЦПФР, внутрішніх документів банку та стандартів професійних об'єднань, які розповсюджуються на банк
- забезпечення моніторингу змін в законодавстві, нормативно-правових актах та стандартах професійних об'єднань, впровадження таких змін у внутрішні нормативні документи банку
- забезпечення контролю за взаємовідносинами банку з клієнтами та контрагентами з метою запобігання участі банку в незаконних операціях
- управління ризиками, пов’язаними з конфліктом інтересів
- протидія корупції
- забезпечення контролю за своєчасністю та достовірністю фінансової та статистичної звітності, захистом персональних даних, захистом прав споживачів, управлінням проблемними активами
- забезпечення відповідності системи компенсацій та відшкодування, процедур притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників банку вимогам чинного законодавства
- надання висновків комплаєнс щодо нових продуктів та значних змін в діяльності банку, кредитних операцій із пов’язаними з банком особами
- участь у дослідженні подій зовнішнього та внутрішнього шахрайства
- проведення навчань працівників банку з питань комплаєнс
- надання звітності щодо оцінки комплаєнс-ризику Наглядовій раді, Правлінню, Комітету з управління ризиками банку.
Начальник управління комплаєнс
Національна суспільна телерадіокомпанія України
Медіа / ЗМІ
1 рік 3 місяці
09.2021 - 12.2022
Основні функції:
- оцінка та управління комплаєнс-ризиком компанії
- розроблення та забезпечення впровадження внутрішніх документів з питань комплаєнс
- контроль за дотриманням компанією норм законодавства, внутрішніх нормативних документів та стандартів професійних об'єднань.
Начальник управління комплаєнс, Головний комплаєнс-менеджер (ССО)
АТ "Український банк реконструкції та розвитку"
Банки
2 роки 6 місяців
02.2019 - 08.2021
Основні функції:
- оцінка профілю комплаєнс-ризику банку
- управління комплаєнс-ризиком банку
- розроблення та забезпечення впровадження внутрішньобанківських документів з питань комплаєнс
- контроль за дотриманням банком вимог законодавства, нормативно-правових НБУ та ДКЦПФР, внутрішніх документів банку та стандартів професійних об'єднань, які розповсюджуються на банк
- забезпечення моніторингу змін в законодавстві, нормативно-правових актах та стандартах професійних об'єднань, впровадження таких змін у внутрішні нормативні документи банку
- забезпечення контролю за взаємовідносинами банку з клієнтами та контрагентами з метою запобігання участі банку в незаконних операціях
- управління ризиками, пов’язаними з конфліктом інтересів
- протидія корупції
- забезпечення контролю за своєчасністю та достовірністю фінансової та статистичної звітності, захистом персональних даних, захистом прав споживачів, управлінням проблемними активами
- забезпечення відповідності системи компенсацій та відшкодування, процедур притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників банку вимогам чинного законодавства
- надання висновків комплаєнс щодо нових продуктів та значних змін в діяльності банку, кредитних операцій із пов’язаними з банком особами
- участь у дослідженні подій зовнішнього та внутрішнього шахрайства
- проведення навчань працівників банку з питань комплаєнс
- надання звітності щодо оцінки комплаєнс-ризику Наглядовій раді, Правлінню, Комітету з управління ризиками банку.
Менеджер управління деонтології
ПАТ “Креді Агріколь Банк”
Банки
1 рік
02.2013 - 02.2014
Основні функції:
- організація системи запобігання шахрайству
- впровадження Програми Комплаєнс Групи Креді Агріколь
- підготовка документів для комітетів Комплаєнс та Запобігання Шахрайству
- здійснення контролю за скаргами клієнтів.
Начальник відділу фінансового моніторингу
Філія “КІБ” ПАТ “Креді Агріколь Банк“
Банки
1 місяць
12.2012 - 01.2013
Основні функції:
- здійснення авторизації нових бізнес-відносин
- виконання контролів, пов'язаних із запобіганням легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, та фінансуванню терористичної діяльності
- здійснення звітності до Державної Служби Фінансового Моніторингу
- здійснення звітності до Національного банку України.
Різні посади
ПАТ “Корпоративний та Інвестиційний Банк Креді Агріколь” (в минулому АТ “Креді Ліоне Україна”)
Банки
19 років 1 місяць
10.1993 - 11.2012
Бер. 2008 – Лис. 2012
Керівник служби Комплаєнс (Country Compliance Officer), Начальник відділу фінансового моніторингу
- впровадження Програми Комплаєнс Групи Креді Агріколь
- здійснення авторизації нових бізнес-відносин
- виконання контролів, пов'язаних із запобіганням легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, та фінансуванню терористичної діяльності
- здійснення звітності до Державної Служби Фінансового Моніторингу
- здійснення звітності до Національного банку України
- затвердження нових продуктів та видів діяльності (НПВД)
- підготовка документів для комітетів Комплаєнс та НПВД
- здійснення звітності до Управління Комплаєнс Головного Офісу (Париж). Вер. 2000 – Лют. 2008
Внутрішній Аудитор (Country Internal Auditor)
- здійснення аудиту всіх видів банківської діяльності
- виконання запланованих аудиторських перевірок відповідно до затвердженої річної програми
- здійснення незапланованих аудиторських перевірок за запитом членів Правління банку
- підготовка річної карти ризиків та річного плану аудиторських перевірок - здійснення контролю за впровадженням рекомендацій аудиту
- здійснення звітності Регіональному Аудитору щодо виконання річного плану аудиторських перевірок
- підтримка відносин із наглядовими органами та зовнішніми аудиторами.
Лип. 1996 – Сер. 2000
Начальник відділу процедурного забезпечення внутрішньобанківської діяльності
- здійснення керівництва розробленням внутрішніх процедур та форм
- виконання обов'язків працівника з інформаційної безпеки
- здійснення менеджменту прав доступу користувачів в ОДБ
- здійснення контролю за виконанням плану безперервності бізнесу
- здійснення координації зі встановлення клієнтам системи клієнт-банк
- виконання обов'язків менеджера проекту впровадження корпоративних пластикових карток
- здійснення координації впровадження інших внутрішніх проектів.
Жов. 1993 – Чер. 1996
Офіцер з відносин з корпоративними клієнтами та банками-кореспондентами
Ключова інформація
Відповідальний, працелюбний, точний, ініціативний, комунікабельний
Навчався в 3 закладах
Міжнародний Інститут Менеджменту, Київ
Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Київ, 1999
Комерційний Університет Менеджменту
Консалтинг інофірм з питань українського ринку
Київ, 1993
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
Факультет інформатики та обчислюваної техніки/Прикладна математика
Київ, 1989
Володіє мовами
Англійська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Французька
середній
Українська
рідна
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Користувач: Microsoft Office, Business Objects, ProFIX, Б2
Андрій Валерійович
Андрій Валерійович
Комплаєнс-менеджер
Київ
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці
Оновлено 1 місяць тому