Працювала в 10 компаніях   14 років 5 місяців

Енергетика та Енергоносії, IT, Телекомунікації / Зв'язок, Банки, Фінансові послуги

Менеджер зед (імпорт)

Полтавська газонафтова компанія, СП

Енергетика та Енергоносії

5 місяців

07.2024 - до теперішнього часу

- перевірка, складання та укладання угод, в т.ч. ЗЕД;
- комунікація із постачальниками;
- ведення електронного документообігу;
- повний супровід поставки товару до замовника, в т.ч. з закордону;
- перевірка та подання пакету документів щодо постачання товару;
- планування місячних бюджетів.

Експерт відділу комплаєнс

Укренерго, НЕК

Енергетика та Енергоносії

1 місяць

06.2024 - 07.2024

своєчасне реагування з метою недопущення потенційного/реального конфлікту інтересів,
в т.ч. в межах закупівельних процедур;
- забезпечення безперервного функціонування лінії довіри та організація належного
реагування на всі отримані звернення;
- надання консультацій/роз'яснень з комплаєнс питань та розробка;
- вдосконалення діючих/створення нових внутрішніх нормативних документів з метою
ефективного виявлення, оцінки та мінімізації комплаєнс-ризиків.

експерт з питань комплаєнсу

АТ "Укртрансгаз" НАК «Нафтогаз України»

Енергетика та Енергоносії

1 рік 1 місяць

04.2023 - 05.2024

• Здійснення перевірок контрагентів (KYC - знай свого контрагента) щодо санкційних обмежень та інших комплаєнс-ризиків;
• Перевірки учасників процедур закупівель на предмет дотримання вимог тендерної документації;
• Збір та обробка декларацій щодо конфлікту інтересів, перевірка кандидатів на посади у Товаристві;
• Розгляд повідомлень, що надходять на Лінію довіри щодо порушення стандартів корпоративної етики.

юрисконсульт (провідний інженер відділу автоматизації бізнес-процесів)

АТ "Укртрансгаз" НАК «Нафтогаз України»

IT

1 рік 10 місяців

05.2021 - 03.2023

  • розгляд проектів договорів щодо закупівлі у складі тендерної документації;
  • підготовка організаційно-розпорядчих документів, відповідей на листи, запити аудиторів тощо;
  • організація планування процедури закупівлі (збір комерційних пропозицій, уточнення технічних вимог),
  • ведення документообігу департаменту: вихідна кореспонденція, службових записок;
  • рекрутинг структурного підрозділу: табелювання, підбір вакантних позицій, моніторинг та організація віддаленого доступу працівників;
  • надання консультативної допомоги та рішень користувачам щодо надання ролей у системі SAP відповідно до функціональних обов'язків працівника;
  • підтримка та розвиток системи SAP у координації з бізнес-процесами компанії;
  • робота над актуалізацією документів та регламентів, ведення протоколів нарад;
  • ведення листування, переговорів, договорів, пов'язаних із системою SAP.

економіст відділу планування та бюджетування компанії

ООО «Лайфселл»

Телекомунікації / Зв'язок

3 роки

06.2018 - 06.2021

  • організація процесу своєчасних оплат;
  • створення контрактів у SAP;
  • комунікація з іншими департаментами з питань платежів, умов контрактів, первинних документів;
  • своєчасне створення нових кредиторів у SAP та оновлення даних;
  • щомісячне планування грошових потоків, контролю над виконанням бюджету, підготовка звітів, статистичної інформації;
  • управління та координація роботи FCR, взаємодія з працівниками підрядних компаній;
  • участь у проектах SAP та Maximo.

юрисконсульт (головний спеціаліст Управління супроводу та реалізації основних засобів)

АТ «Банк «Финансы и Кредит»

Банки

4 місяці

02.2018 - 06.2018

  • організація продажу банківських металів (у злитках), що пропонуються до продажу безпосередньо в НБУ, інвестиційних монет, що пропонуються до безпосереднього продажу юридичним та фізичним особам на умовах реалізації на відкритих торгах (аукціоні);
  • організація процесу продажу основних засобів, нерухомості, автомобілів шляхом прямого продажу на відкритих торгах (аукціонах);
  • підготовка та збір інформації на запити підрозділів банку щодо реалізації активів Банку шляхом проведення відкритих торгів (аукціонів);
  • супровід договорів оренди, купівлі-продажу, додаткових угод про розірвання договорів;
  • формування актів приймання-передачі, виконаних робіт, рахунків на оплату;
  • контроль своєчасної оплати рахунків;
  • підготовка претензій, вимог до боржників;
  • підготовка листів, запитів, відповіді них;
  • розгляд скарг клієнтів щодо організації продажу;
  • складання довіреностей;
  • підготовка та збирання інформації, звітів для органу управління - Фонду гарантування вкладів фізичних осіб.

у декретній відпустці

ПАТ «Platinum Bank»

Банки

2 роки 9 місяців

05.2015 - 02.2018

економіст сектору обліку основних засобів та нематеріальних активів відділу внутрішньобанківського о

ПАТ «Platinum Bank»

Банки

2 роки

05.2013 - 05.2015

  • супровід договорів оренди офісів, відділень, пунктів видачі кредитів, а також договорів обслуговування приміщень: охорона, ремонт, прибирання тощо;
  • облік договорів комісійної винагороди;
  • проведення всіх необхідних правочинів (оплати, закриття, пролонгація договорів);
  • розрахунок комунальних платежів орендарям;
  • супровід розрахунків з дебіторами/кредиторами з адміністративно-господарської діяльності у національній та іноземній валютах;
  • формування актів виконаних робіт, звіряння, рахунків на оплату, податкових накладних;
  • контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей;
  • проведення та рознесення матеріальних проводок за рахунками та статтями витрат та доходів поточного періоду, а також витрат та доходів майбутніх періодів;
  • робота з первинними документами, первинний та наступний контроль їх відображення у бухгалтерському обліку;
  • оплата та закриття бухгалтерських угод;
  • облік та списання товарно-матеріальних цінностей (основні засоби та необоротні матеріальні активи), введення їх в експлуатацію, нарахування амортизації, списання;
  • участь у проведенні інвентаризації;
  • складання та облік довіреностей на отримання товарно-матеріальних цінностей;
  • робота із документами дня.

адміністратор Головного офісу

ПАТ «Platinum Bank»

Банки

1 рік 8 місяців

08.2011 - 04.2013

Офіс-менеджер

Лізінгова компанія ТОВ «Вестлізинг»

Фінансові послуги

11 місяців

08.2010 - 07.2011

Ключова інформація

Цілеспрямована, відповідальна, пунктуальна, стресостійка, вмію аналізувати та аналітично мислити. Швидко та з бажанням навчаюсь. Орієнтована на результат.

Навчалась в 1 закладі

Національний університет Державної податкової служби України

Правознавство, магістр

Ірпінь, 2013

Володіє мовами

Англійська

середній

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

В настоящее время совершенствую полученные знания.

Російська

рідна

Українська

рідна

Додаткова інформація

владение програмами

Впевнений користувач ПК (MS Word, Microsoft Excel, Outlook, MS PowerPoint, Internet), програма електронного документообігу ДОКС, досвід роботи з АБС "Б2", "$ГБ_СРБАНК", SAP, MAXIMO.

Лілія Анатоліївна

Комплаєнс-менеджер

Київ

70 000 грн.

33 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 10 годин тому