Працювала в 10 компаніях 14 років 5 місяців
Енергетика та Енергоносії, IT, Телекомунікації / Зв'язок, Банки, Фінансові послуги
Менеджер зед (імпорт)
Полтавська газонафтова компанія, СП
Енергетика та Енергоносії
5 місяців
07.2024 - до теперішнього часу
- комунікація із постачальниками;
- ведення електронного документообігу;
- повний супровід поставки товару до замовника, в т.ч. з закордону;
- перевірка та подання пакету документів щодо постачання товару;
- планування місячних бюджетів.
Експерт відділу комплаєнс
Укренерго, НЕК
Енергетика та Енергоносії
1 місяць
06.2024 - 07.2024
в т.ч. в межах закупівельних процедур;
- забезпечення безперервного функціонування лінії довіри та організація належного
реагування на всі отримані звернення;
- надання консультацій/роз'яснень з комплаєнс питань та розробка;
- вдосконалення діючих/створення нових внутрішніх нормативних документів з метою
ефективного виявлення, оцінки та мінімізації комплаєнс-ризиків.
експерт з питань комплаєнсу
АТ "Укртрансгаз" НАК «Нафтогаз України»
Енергетика та Енергоносії
1 рік 1 місяць
04.2023 - 05.2024
• Перевірки учасників процедур закупівель на предмет дотримання вимог тендерної документації;
• Збір та обробка декларацій щодо конфлікту інтересів, перевірка кандидатів на посади у Товаристві;
• Розгляд повідомлень, що надходять на Лінію довіри щодо порушення стандартів корпоративної етики.
юрисконсульт (провідний інженер відділу автоматизації бізнес-процесів)
АТ "Укртрансгаз" НАК «Нафтогаз України»
IT
1 рік 10 місяців
05.2021 - 03.2023
- розгляд проектів договорів щодо закупівлі у складі тендерної документації;
- підготовка організаційно-розпорядчих документів, відповідей на листи, запити аудиторів тощо;
- організація планування процедури закупівлі (збір комерційних пропозицій, уточнення технічних вимог),
- ведення документообігу департаменту: вихідна кореспонденція, службових записок;
- рекрутинг структурного підрозділу: табелювання, підбір вакантних позицій, моніторинг та організація віддаленого доступу працівників;
- надання консультативної допомоги та рішень користувачам щодо надання ролей у системі SAP відповідно до функціональних обов'язків працівника;
- підтримка та розвиток системи SAP у координації з бізнес-процесами компанії;
- робота над актуалізацією документів та регламентів, ведення протоколів нарад;
- ведення листування, переговорів, договорів, пов'язаних із системою SAP.
економіст відділу планування та бюджетування компанії
ООО «Лайфселл»
Телекомунікації / Зв'язок
3 роки
06.2018 - 06.2021
- організація процесу своєчасних оплат;
- створення контрактів у SAP;
- комунікація з іншими департаментами з питань платежів, умов контрактів, первинних документів;
- своєчасне створення нових кредиторів у SAP та оновлення даних;
- щомісячне планування грошових потоків, контролю над виконанням бюджету, підготовка звітів, статистичної інформації;
- управління та координація роботи FCR, взаємодія з працівниками підрядних компаній;
- участь у проектах SAP та Maximo.
юрисконсульт (головний спеціаліст Управління супроводу та реалізації основних засобів)
АТ «Банк «Финансы и Кредит»
Банки
4 місяці
02.2018 - 06.2018
- організація продажу банківських металів (у злитках), що пропонуються до продажу безпосередньо в НБУ, інвестиційних монет, що пропонуються до безпосереднього продажу юридичним та фізичним особам на умовах реалізації на відкритих торгах (аукціоні);
- організація процесу продажу основних засобів, нерухомості, автомобілів шляхом прямого продажу на відкритих торгах (аукціонах);
- підготовка та збір інформації на запити підрозділів банку щодо реалізації активів Банку шляхом проведення відкритих торгів (аукціонів);
- супровід договорів оренди, купівлі-продажу, додаткових угод про розірвання договорів;
- формування актів приймання-передачі, виконаних робіт, рахунків на оплату;
- контроль своєчасної оплати рахунків;
- підготовка претензій, вимог до боржників;
- підготовка листів, запитів, відповіді них;
- розгляд скарг клієнтів щодо організації продажу;
- складання довіреностей;
- підготовка та збирання інформації, звітів для органу управління - Фонду гарантування вкладів фізичних осіб.
у декретній відпустці
ПАТ «Platinum Bank»
Банки
2 роки 9 місяців
05.2015 - 02.2018
економіст сектору обліку основних засобів та нематеріальних активів відділу внутрішньобанківського о
ПАТ «Platinum Bank»
Банки
2 роки
05.2013 - 05.2015
- супровід договорів оренди офісів, відділень, пунктів видачі кредитів, а також договорів обслуговування приміщень: охорона, ремонт, прибирання тощо;
- облік договорів комісійної винагороди;
- проведення всіх необхідних правочинів (оплати, закриття, пролонгація договорів);
- розрахунок комунальних платежів орендарям;
- супровід розрахунків з дебіторами/кредиторами з адміністративно-господарської діяльності у національній та іноземній валютах;
- формування актів виконаних робіт, звіряння, рахунків на оплату, податкових накладних;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей;
- проведення та рознесення матеріальних проводок за рахунками та статтями витрат та доходів поточного періоду, а також витрат та доходів майбутніх періодів;
- робота з первинними документами, первинний та наступний контроль їх відображення у бухгалтерському обліку;
- оплата та закриття бухгалтерських угод;
- облік та списання товарно-матеріальних цінностей (основні засоби та необоротні матеріальні активи), введення їх в експлуатацію, нарахування амортизації, списання;
- участь у проведенні інвентаризації;
- складання та облік довіреностей на отримання товарно-матеріальних цінностей;
- робота із документами дня.
адміністратор Головного офісу
ПАТ «Platinum Bank»
Банки
1 рік 8 місяців
08.2011 - 04.2013
Офіс-менеджер
Лізінгова компанія ТОВ «Вестлізинг»
Фінансові послуги
11 місяців
08.2010 - 07.2011
Ключова інформація
Цілеспрямована, відповідальна, пунктуальна, стресостійка, вмію аналізувати та аналітично мислити. Швидко та з бажанням навчаюсь. Орієнтована на результат.
Навчалась в 1 закладі
Національний університет Державної податкової служби України
Правознавство, магістр
Ірпінь, 2013
Володіє мовами
Англійська
середній
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
В настоящее время совершенствую полученные знания.
Російська
рідна
Українська
рідна
Додаткова інформація
владение програмами
Впевнений користувач ПК (MS Word, Microsoft Excel, Outlook, MS PowerPoint, Internet), програма електронного документообігу ДОКС, досвід роботи з АБС "Б2", "$ГБ_СРБАНК", SAP, MAXIMO.
Лілія Анатоліївна
Лілія Анатоліївна
Комплаєнс-менеджер
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 10 годин тому