Працювала в 13 компаніях 9 років 7 місяців
Охорона та Безпека, Торгівля роздрібна / Retail, Електроніка та електротехніка, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Краса / Фітнес / Спорт, Шоу-бізнес, Освіта, Інтернет, Послуги для бізнесу - інше, Медіа / ЗМІ
Директор з маркетингу
SHERIFF
Охорона та Безпека
1 рік 4 місяці
10.2023 - 01.2025
Досягнення:
- запуск першої групи навчання на курс - сапер гуманітарного розмінування
- досягли відмітку в 1 млн охоплення по загальній впізнаваності бренду в місяць і наростили до 10 млн охоплення за пів року
- інтеграція бренду в український серіал “ЖК Сімейки”
- побудували систему продажів через партнерства
- ввели в діяльність компанії напрям GR
- вихід на міжнародні ринки - Румунія, Швейцарія
- розробка франшизи для ветеранів та членів сімей.
- запуск нових продуктів, напрямів та бізнесів (послуга поліграф, SHERIFF Transfer, сонячні панелі, SHERIFF Demining, VIP інженер)
У підпорядкуванні:
- дизайнер
- Event-менеджер
- SMM
- digital - маркетолог
- комунікаційний менеджер
- проєктний маркетолог
- PR менеджер
Функціональні обов'язки:
- Аналіз маркетингової діяльності компанії. Аналіз конкурентів, SWOT- аналіз, вибір ніші, формування ЦА, брендинг і позиціонування продукту компанії.
- Стратегування компанії, включаючи дохідну та витратну частини.
- Постановка і контроль виконання завдань.
- Створення супроводжуючої документації та стандартів звітності для маркетингового департаменту.Формування системи матеріальної та не матеріальної мотивації, навчання для співробітників відділу.
- Створення та упаковка нових продуктів та послуг компанії. Вивід на ринок.
- Бюджетування. Формування маркетингового бюджету, оптимізація витрат.
- Аналіз міжнародних ринків для виводу компанії в інші країни (Швейцарія, Франція, Німеччина, Румунія)
- Запуск РК з акцентом на лідогенерацію та продажі.
- Розробка бізнес-процесів, які пов?язані з новими продуктами або новими (для компанії) типами РК.
- Дослідження - кількісні та глибинні на предмет покращення надання якості існуючої послуги, доцільності введення нової послуги.
Chief Marketing Officer
YABLUKA
Торгівля роздрібна / Retail
6 місяців
01.2023 - 06.2023
Досягнення:
- об?єднання двох мереж в одну протягом 2-х місяців
- ребрендинг за 1 місяць
- відкриття 4-х нових магазинів (2 в Києві, в Кропивницькому та Вінниці)
- створення єдиного в Україні музею Apple (вже не єдиний)))
У підпорядкуванні:
- відділ дизайнерів
- відділ digital-маркетингу
- відділ трейд-маркетингу
Функціональні обов'язки:
- Аналіз маркетингової діяльності компанії.
- Аналіз конкурентів, SWOT-аналіз, вибір ніші, формування ЦА, брендинг і позиціонування продукту компанії.
- Постановка і контроль виконання завдань. Створення супроводжуючої документації та стандартів звітності для маркетингового департаменту.
- Визначення стратегії об?єднання двох мереж оригінальної техніки Apple.
- Проведення ребрендингу магазинів мережі iSTUDIO в Києві та Львові.
- Відкриття нових торгових точок.
- Розробка стандартів відкриття магазину та РК
Директор з маркетингу
NEO electric
Електроніка та електротехніка
1 рік 3 місяці
07.2021 - 09.2022
У підпорядкуванні:
- контент-менеджер
- дизайнери
Функціональні обов'язки:
- Аналіз поточного стану маркетингової діяльності компанії.
- Створення та реалізація маркетингової стратегії розвитку компанії для кожного каналу комунікації окремо (smm, e-mail маркетинг, контекстна реклама та SEO).
- Робота з продуктом. Аналіз конкурентів, SWOT-аналіз, вибір ніші, формування ЦА, брендинг і позиціонування продукту.
- Планування маркетингового бюджету і його оптимізація.
- Складання та контроль виконання календаря маркетингових заходів.
- Формування відділу маркетингу відповідно до завдань компанії, рекрутинг фахівців з маркетингу.
- Постановка і контроль виконання завдань відділу та зовнішніми підрядникам.
- Розробка сувенірної продукції. Замовлення на виготовлення і контроль якості продукції.
- Безпосередня участь у формуванні e-commerce напряму. Допомога в постановці ТЗ для розробників, робота з дизайном сайту, наповнення сайту і внутрішня оптимізація.
- Розробка контент-стратегії. Подача продукту - фото та опис. Розробка тон оф войс.
- Розробка каталогу продукції.
Директор з маркетингу
Карма Діджітал
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
9 місяців
08.2019 - 04.2020
У підпорядкуванні:
- smm
- дизайнер
- PR та event-менеджер
- seo контент-менеджер
Досягнення:
- Формування відділу маркетингу та побудова системного маркетингу за 3 місяці.
- Відкриття 3-х бренд зон JBL в Епіцентрі та 1-єї в Фокстроті (що дало бренду + 18-22% при розподіленні долі покупок по категорії товарів серед конкурентів).
- Коллаборації з Don't take fake (конверсія заходу - 26%, приріст обороту у точці збуту - 6,5%).
- Участь JBL у показі ROUSSIN на Ukrainian Fashion Week 2020.
Функціональні обов'язки:
- Аналіз поточного стану маркетингової діяльності компанії.
- Створення та реалізація маркетингової стратегії розвитку компанії і портфеля брендів (JBL, harman / kardon, AKG, SHARP, Mark Levinson) в цілому і для кожного обраного каналу комунікації окремо (smm, SMS і e-mail маркетинг, точка збуту продукції і мас-медіа ).
- Робота з продуктом. Аналіз конкурентів, SWOT-аналіз, вибір ніші, формування ЦА, брендинг і позиціонування продукту.
- Планування маркетингового бюджету і його оптимізація.
- Складання та контроль виконання календаря маркетингових заходів.
- Робота з дилерськими мережами - Алло, Фокстрот, Епіцентр, Ельдорадо, Цитрус, Розетка, Comfy. Складання планів спільної активності і контроль виконання домовленостей.
- Формування відділу маркетингу відповідно до завдань компанії, рекрутинг фахівців з маркетингу (smm, контент), формулювання посадових інструкцій і розподіл зон відповідальності. Створення стандартів звітності для маркетингового відділу.
- Постановка і контроль виконання завдань відділу та зовнішніми підрядникам.
- Розробка BTL- і ATL-активностей.
- Розробка POS матеріалів та сувенірної продукції. Замовлення на виготовлення і контроль якості продукції. Створення супроводжуючої документації.
- Безпосередня участь у формуванні e-commerce напряму. Допомога в постановці ТЗ для розробників, робота з дизайном сайту, наповнення сайту і внутрішня оптимізація.
Консультант з маркетингу
E-motion Fitness Community
Краса / Фітнес / Спорт
10 місяців
09.2018 - 06.2019
2. Створення стратегії просування бренду у соціальних мережах Insta та FB, а також у мессенджері Telegram;
3. Створення контент-планів для кожної соціальної мережі;
4. Робота з опініон-лідерами;
5. Робота з негативом та відгуками;
6. Розробка єдиного стилю та дизайну для соціальних мереж відповідно до вимог існуючого бренд-буку;
7. Таргет у соціальних мережах Insta та FB.
Директор з маркетингу
SHIKO, ТД
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 1 місяць
08.2017 - 08.2018
У підпорядкуванні:
- smm
- дизайнер
- PR та event-менеджер
- seo
- помічник маркетолога
Досягнення:
- Формування відділу маркетингу з 0 та побудова системного маркетингу в компанії протягом 2-х місяців.
- Розробка плану навчання співробітників відділу та безпосередній коучинг для дизайнера, smm, event-менеджера і помічника маркетолога.
- Розробка маркетингових стандартів та пакетних пропозицій для B2B.
- Відкриття бренд зон Reima в Мамалюк, Міккі, мережі Спортмастер.
- Розробка бренд бука і каталогу ТД SHIKO.
- Залучення педіатрів та психологів для PR кампанії з популяризації технологічною дитячого одягу.
Функціональні обов'язки:
- Аналіз поточного стану маркетингової діяльності компанії.
- Створення та реалізація маркетингової стратегії розвитку компанії і портфеля брендів в цілому (Reima, Lassie, Gusti, Flash) і для кожного обраного каналу комунікації окремо (smm, ppc, SMS і e-mail маркетинг, точка збуту продукції і мас-медіа).
- Робота з продуктом. Аналіз конкурентів, SWOT-аналіз, вибір ніші, формування ЦА, брендинг і позиціонування продукту.
- Обробка (аналіз маркетингової ефективності) каналів збуту продукції - В2В, В2С (retail + e-commerce)
- Планування маркетингового бюджету та оптимізація його.
- Складання та контроль виконання календаря маркетингових заходів.
- Формування відділу маркетингу відповідно до завдань компанії, рекрутинг фахівців з маркетингу (smm, дизайнер, event-менеджер), формулювання посадових інструкцій та стандіртів звітності.
- Постановка і контроль виконання завдань відділом і зовнішніми підрядниками.
- Розробка BTL- і ATL-активностей.
- Розробка POS матеріалів та сувенірної продукції. Замовлення на виготовлення і контроль якості продукції. Створення супроводжуючої документації.
- Участь у створенні системи взаємодії між департаментами, співпраця з департаментами:
- щодо функціоналу та дизайну сайтів для e-commerce B2B і B2C проектів,
- по роботі з B2B клієнтами,
- по роботі з B2C клієнтами
- формування та підтримку корпоративної культури:
- планування підвищення кваліфікації працівників компанії;
- програми корпоративних заходів.
Керівник відділу маркетингу
ООО "Акваріум"
Краса / Фітнес / Спорт
1 рік 2 місяці
09.2016 - 10.2017
У підпорядкуванні:
- дизайнер
- менеджер з продажу реклами
Досягнення:
- Перехід за 3 місяці від бартерної системи ведення реклами до фінансової. Відмова від бартербаєрів.
- Створення додаткового джерела доходу (продаж рекламних площ) для формування відділу маркетингу (зарплатний фонд) та реалізація маркетингових активностей (контекстна реклами; smm; viber, sms і e-mail розсилки).
Функціональні обов'язки:
- Створення та реалізація маркетингової стратегії розвитку ФЦ.
- Планування рекламного бюджету та його оптимізація.
- Розробка системи продажу рекламних площин. Ведення ключових клієнтів.
- Постановка і контроль виконання завдань для відділу.
- SMM - адміністрування сторінки FB, запуск рекламних кампаній та аналіз їх ефективності.
- Запуск і аналіз контекстної реклами Google AdWords.
- Адміністрування сайту фітнес-центру.
- PR - просування ФЦ в медіа.
- Розробка макетів для сувенірної продукціі.Заказ на виготовлення і контроль якості продукції. Створення супроводжуючої документації.
- SMS-інформування клієнтів, viber і e-mail розсилки.
Куратор проекту
MAMAMUSIC
Шоу-бізнес
4 місяці
04.2016 - 07.2016
- Розробка програми серії семінарів школи TRUE STAR Юрія Нікітіна.
- Організація семінарів (вирішування організаційних питань - пошук місця проведення, спікерів та ін.)
- Розробка стратегії просування серії семінарів.
- Маркетинговий аналіз продукту - SWOT-аналіз, формування ЦА, брендинг та позиціонування.
- Написання супроводжуючих матеріалів для серії семінарів - анонсів, прес-релізів.
- Допомога в організації концертів.
Project Manager
Центр духовного развития "Фортуна"
Освіта
4 місяці
01.2016 - 04.2016
- Розробка концепції та стратегії просування проекту.
- Розробка програм по залученню нових і утримання старих клієнтів.
- Організація іміджевих і тренінгових заходів, що включає пошук спікерів, складання програми заходу, пошук апаратури і локації для проведення заходу, написання супровідних текстів (анонсів, релізів, пост-релізів, статей) і розробка графічних матеріалів (флаєра, візитки, брошури), просування заходів в медіа та на інтернет-ресурсах.
- Google AdWords - запуск пошукової та медійної рекламних кампаній. Оцінка ефективності.
- Наповнення контентом сайту і сторінок Центру.
Менеджер програми лояльності
Экипаж - Сервис / Фуд Онлайн
Інтернет
8 місяців
06.2015 - 01.2016
- Створення та розробка програми лояльності для клієнтів ресурсу Екіпаж Сервіс;
- Оцінка ефективності програми лояльності;
- Пошук партнерів в програму лояльності для роботи за бартером послуг та спільного pr-просування;
- Складання офферів і презентацій для залучення партнерів;
- Ведення ділових переговорів;
- Написання матеріалів для сайту і блогу компанії;
- Робота зі зворотним зв'язком від клієнта, робота з негативом.
PR-менеджер
Компания Smile Expo
Послуги для бізнесу - інше
3 місяці
01.2015 - 03.2015
- Створення та виконання PR-стратегії для просування заходів (конференції та виставки по 3d-друку, інтернету речей, криптовалютах, геймінгу...) на території України, Казахстану, Європи.
- Створення медіа-плану.
- Пошук інформаційних партнерів.
- Написання супровідних матеріалів.
- Створення Прес-кита і Медіа-кита.
PR-менеджер, адміністратор
Арт-галерея “Мануфактура”
Шоу-бізнес
8 місяців
02.2014 - 09.2014
- Спілкування з відвідувачами, надання інформаційних консультацій стосовно арт-об'єктів.
- Розробка концепції виставки.
- Просування виставки в пресі.
- Розробка програм з продажу арт-об'єктів.
- Наповнення контентом офіційного сайту, ведення сторінок у соціальних мережах (FB, Vk).
- Написання прес-релізів, пост-релізів, анонсів (українська, англійська та російська мови).
- Написання інтерв'ю, статей про мистецтво.
- Організація заходів та прес-конференцій.
- Ведення та впорядкування баз даних арт-об'єктів.
- Продаж арт-об'єктів.
- Створення документації галереї.
Художній редактор
Видавництво «Комерсант-Україна»
Медіа / ЗМІ
8 місяців
06.2013 - 01.2014
- Ведення рубрик "Афіша", "Віп-зона" і "Як відпочили".
- Написання коментарів і анонсів.
- Складання афіші.
Ключова інформація
Професійні навички:
- Управлінські навички: побудова плану роботы та завдань для кожного співробітника відділу, контроль виконання плану, прописання KPI відділу в цілому, і для кожного співробітника окремо, побудова системи комунікацій між відділами, організація систем збору даних, організація систем аналітики даних, формування відділу.
- Менеджмент бізнес-процессів. Побудова процесів компанії, в яких приймає участь маркетинг.
- Бюджетування. Планування маркетингових витрат на рік/сезон/квартал/місяць. Оптимізація бюджету.
- Прописання стратегії компанії / бренду, планування маркетингової активності, побудова системи розрахунку ефективності маркетингових заходів та оцінка ефективності.
- Брендинг продуктів і послуг. Розробка позиціонування та айдентики.
- Дослідження ринку. Аналіз галузі, сегментація ринку, прогнозування розвитку та тенденцій.
- Аналіз продукту і конкурентного поля, прописання УТП.
- Складання календарів маркетингових активностей (заходи, активності у всіх каналах комунікації зі споживачем, сейл)
- Event-маркетинг: (комплексна організація PR- і маркетингових заходів) виставки, семінари, конференції, презентації, вечірки. Просування подій у медіа; медіапланування.
- SMM: створення стратегії просування сторінки, адміністрування офіційної сторінки, створення і реалізація контент-плану, розробка та запуск рекламних кампаній, робота зі зворотнім зв'язком;
- SEO: зовнішня пошукова оптимізація сайту і внутрішня (оптимізація контенту і перелінковка сторінок);
- PPC: Google AdWords, Яндекс Директ;
- Аналітика: Google Analytics, Яндекс Метрика;
- Воронки продажів. Побудова, структури воронки, поділ на етапи. Вибір інструментів. Безпосередньо запуск. Оптимізація. Оцінка ефективності.
- E-mail, sms, viber: створення стратегії, написання тексту, верстання і дизайн, запуск розсилки, аналіз ефективності;
- Робота з базами даних та системами керування.
Навчалась в 3 закладах
Міжнародний університет фінансів
Економічний факультет, управління бізнесом
2021
Національний технічний університет України “Київський Політехнічний Інститут”
журналістика, редакторська справа
Киев, Украина, 2015
Національний університет “Києво-Могилянська академія”
культурологія, мистецтвознавство
Киев, Украина, 2011
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Андрій Федорів. Курс «Тато Бренду»
Введіть назву сертифікату
Lvl80 - marketing school
Інтернет маркетинг
Свободная. Курс маркетингу
Свободная. Курс журналістики
Спеціальність - політична журналістика
Додаткова інформація
Особисті якості
- комунікабельна,
- відповідальна,
- пунктуальна,
- креативна,
- вмію працювати в режимі цейтнот і нон-стоп,
- системне стратегічне мислення, концептуальне мислення,
- володію організаторськими здібностями.
Тетяна Олександрівна
Тетяна Олександрівна
Директор з маркетингу, CMO

Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 день тому