Працювала в 13 компаніях   9 років 7 місяців

Охорона та Безпека, Торгівля роздрібна / Retail, Електроніка та електротехніка, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Краса / Фітнес / Спорт, Шоу-бізнес, Освіта, Інтернет, Послуги для бізнесу - інше, Медіа / ЗМІ

Директор з маркетингу

SHERIFF

Охорона та Безпека

1 рік 4 місяці

10.2023 - 01.2025

Досягнення:

  • запуск першої групи навчання на курс - сапер гуманітарного розмінування
  • досягли відмітку в 1 млн охоплення по загальній впізнаваності бренду в місяць і наростили до 10 млн охоплення за пів року
  • інтеграція бренду в український серіал “ЖК Сімейки”
  • побудували систему продажів через партнерства
  • ввели в діяльність компанії напрям GR
  • вихід на міжнародні ринки - Румунія, Швейцарія
  • розробка франшизи для ветеранів та членів сімей.
  • запуск нових продуктів, напрямів та бізнесів (послуга поліграф, SHERIFF Transfer, сонячні панелі, SHERIFF Demining, VIP інженер)

У підпорядкуванні:

  • дизайнер
  • Event-менеджер
  • SMM
  • digital - маркетолог
  • комунікаційний менеджер
  • проєктний маркетолог
  • PR менеджер

Функціональні обов'язки:

  • Аналіз маркетингової діяльності компанії. Аналіз конкурентів, SWOT- аналіз, вибір ніші, формування ЦА, брендинг і позиціонування продукту компанії.
  • Стратегування компанії, включаючи дохідну та витратну частини.
  • Постановка і контроль виконання завдань.
  • Створення супроводжуючої документації та стандартів звітності для маркетингового департаменту.Формування системи матеріальної та не матеріальної мотивації, навчання для співробітників відділу.
  • Створення та упаковка нових продуктів та послуг компанії. Вивід на ринок.
  • Бюджетування. Формування маркетингового бюджету, оптимізація витрат.
  • Аналіз міжнародних ринків для виводу компанії в інші країни (Швейцарія, Франція, Німеччина, Румунія)
  • Запуск РК з акцентом на лідогенерацію та продажі.
  • Розробка бізнес-процесів, які пов?язані з новими продуктами або новими (для компанії) типами РК.
  • Дослідження - кількісні та глибинні на предмет покращення надання якості існуючої послуги, доцільності введення нової послуги.

Chief Marketing Officer

YABLUKA

Торгівля роздрібна / Retail

6 місяців

01.2023 - 06.2023

Досягнення:

  • об?єднання двох мереж в одну протягом 2-х місяців
  • ребрендинг за 1 місяць
  • відкриття 4-х нових магазинів (2 в Києві, в Кропивницькому та Вінниці)
  • створення єдиного в Україні музею Apple (вже не єдиний)))

У підпорядкуванні:

  • відділ дизайнерів
  • відділ digital-маркетингу
  • відділ трейд-маркетингу

Функціональні обов'язки:

  • Аналіз маркетингової діяльності компанії.
  • Аналіз конкурентів, SWOT-аналіз, вибір ніші, формування ЦА, брендинг і позиціонування продукту компанії.
  • Постановка і контроль виконання завдань. Створення супроводжуючої документації та стандартів звітності для маркетингового департаменту.
  • Визначення стратегії об?єднання двох мереж оригінальної техніки Apple.
  • Проведення ребрендингу магазинів мережі iSTUDIO в Києві та Львові.
  • Відкриття нових торгових точок.
  • Розробка стандартів відкриття магазину та РК

Директор з маркетингу

NEO electric

Електроніка та електротехніка

1 рік 3 місяці

07.2021 - 09.2022

У підпорядкуванні:

  • контент-менеджер
  • дизайнери

Функціональні обов'язки:

  1. Аналіз поточного стану маркетингової діяльності компанії.
  2. Створення та реалізація маркетингової стратегії розвитку компанії для кожного каналу комунікації окремо (smm, e-mail маркетинг, контекстна реклама та SEO).
  3. Робота з продуктом. Аналіз конкурентів, SWOT-аналіз, вибір ніші, формування ЦА, брендинг і позиціонування продукту.
  4. Планування маркетингового бюджету і його оптимізація.
  5. Складання та контроль виконання календаря маркетингових заходів.
  6. Формування відділу маркетингу відповідно до завдань компанії, рекрутинг фахівців з маркетингу.
  7. Постановка і контроль виконання завдань відділу та зовнішніми підрядникам.
  8. Розробка сувенірної продукції. Замовлення на виготовлення і контроль якості продукції.
  9. Безпосередня участь у формуванні e-commerce напряму. Допомога в постановці ТЗ для розробників, робота з дизайном сайту, наповнення сайту і внутрішня оптимізація.
  10. Розробка контент-стратегії. Подача продукту - фото та опис. Розробка тон оф войс.
  11. Розробка каталогу продукції.

Директор з маркетингу

Карма Діджітал

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

9 місяців

08.2019 - 04.2020

У підпорядкуванні:

  • smm
  • дизайнер
  • PR та event-менеджер
  • seo контент-менеджер

Досягнення:

  • Формування відділу маркетингу та побудова системного маркетингу за 3 місяці.
  • Відкриття 3-х бренд зон JBL в Епіцентрі та 1-єї в Фокстроті (що дало бренду + 18-22% при розподіленні долі покупок по категорії товарів серед конкурентів).
  • Коллаборації з Don't take fake (конверсія заходу - 26%, приріст обороту у точці збуту - 6,5%).
  • Участь JBL у показі ROUSSIN на Ukrainian Fashion Week 2020.

Функціональні обов'язки:

  1. Аналіз поточного стану маркетингової діяльності компанії.
  2. Створення та реалізація маркетингової стратегії розвитку компанії і портфеля брендів (JBL, harman / kardon, AKG, SHARP, Mark Levinson) в цілому і для кожного обраного каналу комунікації окремо (smm, SMS і e-mail маркетинг, точка збуту продукції і мас-медіа ).
  3. Робота з продуктом. Аналіз конкурентів, SWOT-аналіз, вибір ніші, формування ЦА, брендинг і позиціонування продукту.
  4. Планування маркетингового бюджету і його оптимізація.
  5. Складання та контроль виконання календаря маркетингових заходів.
  6. Робота з дилерськими мережами - Алло, Фокстрот, Епіцентр, Ельдорадо, Цитрус, Розетка, Comfy. Складання планів спільної активності і контроль виконання домовленостей.
  7. Формування відділу маркетингу відповідно до завдань компанії, рекрутинг фахівців з маркетингу (smm, контент), формулювання посадових інструкцій і розподіл зон відповідальності. Створення стандартів звітності для маркетингового відділу.
  8. Постановка і контроль виконання завдань відділу та зовнішніми підрядникам.
  9. Розробка BTL- і ATL-активностей.
  10. Розробка POS матеріалів та сувенірної продукції. Замовлення на виготовлення і контроль якості продукції. Створення супроводжуючої документації.
  11. Безпосередня участь у формуванні e-commerce напряму. Допомога в постановці ТЗ для розробників, робота з дизайном сайту, наповнення сайту і внутрішня оптимізація.

Консультант з маркетингу

E-motion Fitness Community

Краса / Фітнес / Спорт

10 місяців

09.2018 - 06.2019

1. Аналіз поточного стану соціальних мереж E-motion Fitness Community (Insta, FB);
2. Створення стратегії просування бренду у соціальних мережах Insta та FB, а також у мессенджері Telegram;
3. Створення контент-планів для кожної соціальної мережі;
4. Робота з опініон-лідерами;
5. Робота з негативом та відгуками;
6. Розробка єдиного стилю та дизайну для соціальних мереж відповідно до вимог існуючого бренд-буку;
7. Таргет у соціальних мережах Insta та FB.

Директор з маркетингу

SHIKO, ТД

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 1 місяць

08.2017 - 08.2018

У підпорядкуванні:

  • smm
  • дизайнер
  • PR та event-менеджер
  • seo
  • помічник маркетолога

Досягнення:

  • Формування відділу маркетингу з 0 та побудова системного маркетингу в компанії протягом 2-х місяців.
  • Розробка плану навчання співробітників відділу та безпосередній коучинг для дизайнера, smm, event-менеджера і помічника маркетолога.
  • Розробка маркетингових стандартів та пакетних пропозицій для B2B.
  • Відкриття бренд зон Reima в Мамалюк, Міккі, мережі Спортмастер.
  • Розробка бренд бука і каталогу ТД SHIKO.
  • Залучення педіатрів та психологів для PR кампанії з популяризації технологічною дитячого одягу.

Функціональні обов'язки:

  1. Аналіз поточного стану маркетингової діяльності компанії.
  2. Створення та реалізація маркетингової стратегії розвитку компанії і портфеля брендів в цілому (Reima, Lassie, Gusti, Flash) і для кожного обраного каналу комунікації окремо (smm, ppc, SMS і e-mail маркетинг, точка збуту продукції і мас-медіа).
  3. Робота з продуктом. Аналіз конкурентів, SWOT-аналіз, вибір ніші, формування ЦА, брендинг і позиціонування продукту.
  4. Обробка (аналіз маркетингової ефективності) каналів збуту продукції - В2В, В2С (retail + e-commerce)
  5. Планування маркетингового бюджету та оптимізація його.
  6. Складання та контроль виконання календаря маркетингових заходів.
  7. Формування відділу маркетингу відповідно до завдань компанії, рекрутинг фахівців з маркетингу (smm, дизайнер, event-менеджер), формулювання посадових інструкцій та стандіртів звітності.
  8. Постановка і контроль виконання завдань відділом і зовнішніми підрядниками.
  9. Розробка BTL- і ATL-активностей.
  10. Розробка POS матеріалів та сувенірної продукції. Замовлення на виготовлення і контроль якості продукції. Створення супроводжуючої документації.
  11. Участь у створенні системи взаємодії між департаментами, співпраця з департаментами:
  • щодо функціоналу та дизайну сайтів для e-commerce B2B і B2C проектів,
  • по роботі з B2B клієнтами,
  • по роботі з B2C клієнтами
  • формування та підтримку корпоративної культури:
  • планування підвищення кваліфікації працівників компанії;
  • програми корпоративних заходів.

Керівник відділу маркетингу

ООО "Акваріум"

Краса / Фітнес / Спорт

1 рік 2 місяці

09.2016 - 10.2017

У підпорядкуванні:

  • дизайнер
  • менеджер з продажу реклами

Досягнення:

  • Перехід за 3 місяці від бартерної системи ведення реклами до фінансової. Відмова від бартербаєрів.
  • Створення додаткового джерела доходу (продаж рекламних площ) для формування відділу маркетингу (зарплатний фонд) та реалізація маркетингових активностей (контекстна реклами; smm; viber, sms і e-mail розсилки).

Функціональні обов'язки:

  1. Створення та реалізація маркетингової стратегії розвитку ФЦ.
  2. Планування рекламного бюджету та його оптимізація.
  3. Розробка системи продажу рекламних площин. Ведення ключових клієнтів.
  4. Постановка і контроль виконання завдань для відділу.
  5. SMM - адміністрування сторінки FB, запуск рекламних кампаній та аналіз їх ефективності.
  6. Запуск і аналіз контекстної реклами Google AdWords.
  7. Адміністрування сайту фітнес-центру.
  8. PR - просування ФЦ в медіа.
  9. Розробка макетів для сувенірної продукціі.Заказ на виготовлення і контроль якості продукції. Створення супроводжуючої документації.
  10. SMS-інформування клієнтів, viber і e-mail розсилки.

Куратор проекту

MAMAMUSIC

Шоу-бізнес

4 місяці

04.2016 - 07.2016

  1. Розробка програми серії семінарів школи TRUE STAR Юрія Нікітіна.
  2. Організація семінарів (вирішування організаційних питань - пошук місця проведення, спікерів та ін.)
  3. Розробка стратегії просування серії семінарів.
  4. Маркетинговий аналіз продукту - SWOT-аналіз, формування ЦА, брендинг та позиціонування.
  5. Написання супроводжуючих матеріалів для серії семінарів - анонсів, прес-релізів.
  6. Допомога в організації концертів.

Project Manager

Центр духовного развития "Фортуна"

Освіта

4 місяці

01.2016 - 04.2016

  1. Розробка концепції та стратегії просування проекту.
  2. Розробка програм по залученню нових і утримання старих клієнтів.
  3. Організація іміджевих і тренінгових заходів, що включає пошук спікерів, складання програми заходу, пошук апаратури і локації для проведення заходу, написання супровідних текстів (анонсів, релізів, пост-релізів, статей) і розробка графічних матеріалів (флаєра, візитки, брошури), просування заходів в медіа та на інтернет-ресурсах.
  4. Google AdWords - запуск пошукової та медійної рекламних кампаній. Оцінка ефективності.
  5. Наповнення контентом сайту і сторінок Центру.

Менеджер програми лояльності

Экипаж - Сервис / Фуд Онлайн

Інтернет

8 місяців

06.2015 - 01.2016

  1. Створення та розробка програми лояльності для клієнтів ресурсу Екіпаж Сервіс;
  2. Оцінка ефективності програми лояльності;
  3. Пошук партнерів в програму лояльності для роботи за бартером послуг та спільного pr-просування;
  4. Складання офферів і презентацій для залучення партнерів;
  5. Ведення ділових переговорів;
  6. Написання матеріалів для сайту і блогу компанії;
  7. Робота зі зворотним зв'язком від клієнта, робота з негативом.

PR-менеджер

Компания Smile Expo

Послуги для бізнесу - інше

3 місяці

01.2015 - 03.2015

  1. Створення та виконання PR-стратегії для просування заходів (конференції та виставки по 3d-друку, інтернету речей, криптовалютах, геймінгу...) на території України, Казахстану, Європи.
  2. Створення медіа-плану.
  3. Пошук інформаційних партнерів.
  4. Написання супровідних матеріалів.
  5. Створення Прес-кита і Медіа-кита.

PR-менеджер, адміністратор

Арт-галерея “Мануфактура”

Шоу-бізнес

8 місяців

02.2014 - 09.2014

  1. Спілкування з відвідувачами, надання інформаційних консультацій стосовно арт-об'єктів.
  2. Розробка концепції виставки.
  3. Просування виставки в пресі.
  4. Розробка програм з продажу арт-об'єктів.
  5. Наповнення контентом офіційного сайту, ведення сторінок у соціальних мережах (FB, Vk).
  6. Написання прес-релізів, пост-релізів, анонсів (українська, англійська та російська мови).
  7. Написання інтерв'ю, статей про мистецтво.
  8. Організація заходів та прес-конференцій.
  9. Ведення та впорядкування баз даних арт-об'єктів.
  10. Продаж арт-об'єктів.
  11. Створення документації галереї.

Художній редактор

Видавництво «Комерсант-Україна»

Медіа / ЗМІ

8 місяців

06.2013 - 01.2014

  1. Ведення рубрик "Афіша", "Віп-зона" і "Як відпочили".
  2. Написання коментарів і анонсів.
  3. Складання афіші.

Ключова інформація

Професійні навички:

  • Управлінські навички: побудова плану роботы та завдань для кожного співробітника відділу, контроль виконання плану, прописання KPI відділу в цілому, і для кожного співробітника окремо, побудова системи комунікацій між відділами, організація систем збору даних, організація систем аналітики даних, формування відділу.
  • Менеджмент бізнес-процессів. Побудова процесів компанії, в яких приймає участь маркетинг.
  • Бюджетування. Планування маркетингових витрат на рік/сезон/квартал/місяць. Оптимізація бюджету.
  • Прописання стратегії компанії / бренду, планування маркетингової активності, побудова системи розрахунку ефективності маркетингових заходів та оцінка ефективності.
  • Брендинг продуктів і послуг. Розробка позиціонування та айдентики.
  • Дослідження ринку. Аналіз галузі, сегментація ринку, прогнозування розвитку та тенденцій.
  • Аналіз продукту і конкурентного поля, прописання УТП.
  • Складання календарів маркетингових активностей (заходи, активності у всіх каналах комунікації зі споживачем, сейл)
  • Event-маркетинг: (комплексна організація PR- і маркетингових заходів) виставки, семінари, конференції, презентації, вечірки. Просування подій у медіа; медіапланування.
  • SMM: створення стратегії просування сторінки, адміністрування офіційної сторінки, створення і реалізація контент-плану, розробка та запуск рекламних кампаній, робота зі зворотнім зв'язком;
  • SEO: зовнішня пошукова оптимізація сайту і внутрішня (оптимізація контенту і перелінковка сторінок);
  • PPC: Google AdWords, Яндекс Директ;
  • Аналітика: Google Analytics, Яндекс Метрика;
  • Воронки продажів. Побудова, структури воронки, поділ на етапи. Вибір інструментів. Безпосередньо запуск. Оптимізація. Оцінка ефективності.
  • E-mail, sms, viber: створення стратегії, написання тексту, верстання і дизайн, запуск розсилки, аналіз ефективності;
  • Робота з базами даних та системами керування.

Навчалась в 3 закладах

Міжнародний університет фінансів

Економічний факультет, управління бізнесом

2021

Національний технічний університет України “Київський Політехнічний Інститут”

журналістика, редакторська справа

Киев, Украина, 2015

Національний університет “Києво-Могилянська академія”

культурологія, мистецтвознавство

Киев, Украина, 2011

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Андрій Федорів. Курс «Тато Бренду»

Київ, 2018

Введіть назву сертифікату

Lvl80 - marketing school

Київ, 2018

Інтернет маркетинг

Свободная. Курс маркетингу

Киев, 2017

Свободная. Курс журналістики

Київ, 2013

Спеціальність - політична журналістика

Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

Переглянути

Додаткова інформація

Особисті якості

  • комунікабельна,
  • відповідальна,
  • пунктуальна,
  • креативна,
  • вмію працювати в режимі цейтнот і нон-стоп,
  • системне стратегічне мислення, концептуальне мислення,
  • володію організаторськими здібностями.

Тетяна Олександрівна

Директор з маркетингу, CMO

Київ

5 000 $

35 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 день тому