Працював в 6 компаніях 14 років 6 місяців
Консалтинг / Аудит, Транспорт та Логістика, Нерухомість та Девелопмент
Операційний керівник
Фрілансер (Бізнес-консультант з управління та маркетингу)
Консалтинг / Аудит
4 роки
12.2020 - до теперішнього часу
Консалтинг у напрямах стратегічного управління, операційного управління, маркетингу.
Обов'язки:
- Розробка стратегії розвитку бізнесу, виведення нових товарів/послуг;
- Створення, впровадження та оптимізація бізнес-процесів;
- Розробка стратегії щодо підвищення ефективності маркетингу та продажів;
- Підвищення технологічності бізнесу.
Ключові досягнення: Розроблено стратегію маркетингового просування для сфери нерухомості на основі CJM. Розроблено стратегію інтеграції Digital-інструментів: загальне управління, продажі - CRM (Bitrix24); маркетинг - сервіси для директ-маркетингу, SMM, рекламних кабінетів. Розроблено методологію з організаційної політики для стандартизації виконання посадових обов'язків. Розроблено систему мотивації та KPI.
Директор з маркетингу
ТОВ Глобал Логістик Сістем (ТОВ Глобал Логістик Сістем (Багатопрофільна група компаній "DP")
Транспорт та Логістика
1 рік 4 місяці
07.2019 - 11.2020
Відповідальний за маркетингову функцію багатопрофільної групи компаній. Напрямок діяльності Групи: оренда спецтехніки, транспорт та логістика, продаж будівельних матеріалів, будівельні послуги, відпочинок та туризм та ін.
Консультував з питань маркетингу напрямки: IT продукт (SaaS платформа – Біржа вагонів), продаж технічних та медичних газів та ін.
Усього понад 10 напрямків бізнесу Групи компаній "DP".
Обов'язки:
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ:
- Розробка маркетингових стратегій за напрямами бізнесу;
- Розробка концепції нових напрямів діяльності компаній;
- Ребрендінг та репозиціонування існуючих напрямків бізнесу;
- Розробка продуктів/послуг на ринку;
ОПЕРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ:
- Управління бюджетами на маркетинг;
- Управління метриками: рентабельність інвестицій (ROI), вартість залучення клієнта (CAC), вартість ліда (CPL), коефіцієнти конверсій (CR), вартість кліка (CPC), показник клікабельності (CTR);
- Розробка сайтів компаній (створено 5 сайтів для нових напрямків діяльності компаній чи ребрендінгу);
- Розробка та реалізація ефективних рекламних компаній з лідогенерації (контекстна реклама Google Adwords, таргетована реклама Facebook, розвиток спільноти у Viber, SMS-маркетинг, просування на маркетплейсах Prom.ua, Olx.ua, Ibud.ua, Ria.com);
- Організація наскрізної аналітики;
- Робота з організації клієнтоорієнтованості в обслуговуванні;
- Координація роботи менеджерів з продажу послуг від рекламних активностей;
- Впровадження CRM (Bitrix24);
- Створення регламентів та інструкцій.
Ключові досягнення: Створення та управління просуванням. Виведення компаній до запланованих маркетингових показників ефективності роботи. Створено та реалізовано концепцію просування компаній у сегментах B2B та B2С. Створено та запущено лідогенерацію по максимально релевантних каналах відповідно до обраних сегментів для компаній. Проведено налаштування та адаптацію CRM (Bitrix24) під особливості ведення бізнесу. Проведено семінари та навчання, написано методичні посібники зі специфіки використання CRM (Bitrix24) для співробітників компанії. Проведено координацію роботи менеджерів з продажу послуг від рекламних активностей для утримання планових показників. Організовано роботу за принципами клієнтоорієнтованості обслуговування.
Керівник
General Consulting (Невеликий стартап у сфері управлінського консалтингу)
Консалтинг / Аудит
1 рік 9 місяців
10.2017 - 07.2019
Управління стартапом у сфері бізнес-консалтингу, аналітики та дослідження ринків, соціологічних досліджень.
Обов'язки:
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ:
- Підготовка до роботи компанії з «0»;
- Аналіз та розробка концепції стартапу;
- Аналіз конкурентних пропозицій на ринку;
- Розробка стратегії просування;
- Розробка товару (послуги з аналізу ринків, споживачів, соціологічні опитування);
- Визначення підходів у ціноутворенні;
ОПЕРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ:
- Розробка сайту компанії;
- Розробка та реалізація рекламних кампаній (контекстна реклама, ремаркетинг, дошки оголошень);
- Розробка та підготовка до повноцінної організації рекламної компанії (SEO, SMM);
- Впровадження СRM (Bitrix24);
- Вироблення підходів у безпосередній реалізації аналітичних послуг;
- Організація роботи з клієнтами.
Ключові досягнення: Створення та керування стартапом з «0». Запуск компанії у тестовому режимі. Організація всіх базових бізнес-процесів для повноцінної роботи компанії на ринку. Реалізація проєктів: проведено аналіз ринку у сегментах навчання іноземних мов; розроблено та створено сайти; розроблені та реалізовані рекламні компанії (контекстна реклама у Google Ads, ремаркетинг у Google Ads, ремаркетинг у FB) для просування як на російськомовних так і на англомовних ринках; впроваджено та налаштовано СRM (Bitrix24).
Операційний керівник
Золоті Гори (Агентство нерухомості)
Нерухомість та Девелопмент
1 рік 8 місяців
02.2016 - 10.2017
Операційне управління Агентством нерухомості.
Обов'язки:
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ:
- Організація повного циклу роботи з продажу нерухомості (від пошуку клієнтів до закриття угоди, постпродажного сервісу);
- Визначення нових, перспективних напрямів та ніш розвитку компанії;
- Організація роботи нових відділів (напрямів) компанії з подальшою передачею безпосередньому керівнику;
- Різнобічні маркетингові дослідження ринку нерухомості (сегмент заміських будинків, земельних ділянок, квартир);
ОПЕРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ:
- Організація просування та продажу нерухомості;
- Оптимізація бізнес-процесів всередині компанії (опис, автоматизація, впровадження та контроль);
- Виявлення найбільш перспективних для інвестування об'єктів;
- Аналіз конкурентів (методи просування, позиціонування, контент-аналіз);
- Управління просуванням online та offline (розробка стратегії розвитку, позиціонування та просування компанії, планів та показників, узгодження дизайну мартеліалів для рекламних кампаній, контроль ефективності рекламних заходів);
- Організація ефективної роботи з моніторингу та наповнення БД компанії перспективними об'єктами;
- Управління колективом співробітників (планування оргструктури під нові відділи (напрями) та розподіл завдань згідно з обов'язками персоналу, пошук та підбір співробітників усіх рівнів, адаптація, навчання).
Ключові досягнення: Створення та управління командою з 15 осіб (маркетологи, аналітики, менеджери з продажу, оператори кол-центру, HR, офіс-менеджер). Створення ефективної служби маркетингу із «0». Створення служби кол-центру з "0". Організація роботи за напрямками заміських будинків, квартир, земельних ділянок комерційного призначення з «0». Розширення географічного покриття компанії. Підготовка та запуск активної рекламної кампанії на релевантних майданчиках. Підвищення ефективності роботи рекламних каналів. Впровадження методів ефективного моніторингу та поповнення новими об'єктами БД. Організація продажів об'єктів нерухомості.
Аналітик (маркетолог)
Pro-Consulting, ТОВ КУА Про-Капітал Ессет Менеджмент (Консалтинг у сфері аналітики та дослідження ринків)
Консалтинг / Аудит
8 місяців
06.2015 - 02.2016
Проведення маркетингових досліджень. Кабінетні дослідження.
Обов'язки:
- Проведення кабінетних досліджень;
- Аналіз тенденцій розвитку ринку;
- Визначення ємності ринку;
- Сегментація;
- Прогнозування розвитку ринку;
- Визначення конкурентних переваг операторів ринку та продукту;
- Оцінка інвестиційної привабливості ринку;
- Формування пропозицій щодо поліпшення продукту на основі вивчення споживчих переваг;
- Визначення перспективних каналів збуту;
- Розробка пропозицій з брендингу та просування;
- Формування рекомендацій для операторів ринку.
Ключові досягнення: Самостійно реалізовано понад 25 дослідницьких та аналітичних проєктів з рекомендаціями для операторів великого та середнього бізнесу у сфері нерухомості, медичних товарів, FMCG, будматеріалів, автомобільного палива, авторемонту, IT, фінансових продуктів, агросектору та ін. Робота виконувалася для українських та іноземних компаній. Самостійно виконано проєкт з оцінки перспективних напрямів підприємницької діяльності регіонів для Програми розвитку ООН в Україні (UNDP).
Маркетолог, проєктний менеджер, економічний аналітик
Робота в різних компаніях та проектах за напрямом маркетингу та бізнес-планування
Консалтинг / Аудит
4 роки 10 місяців
04.2010 - 02.2015
Управління маркетингом, маркетингові дослідження, просування компаній, бізнес-планування (будівельні матеріали, вироби з поліуретану (подушки, матраци), суднобудування.
Обов'язки:
- Формування підходів до загального бачення маркетингового управління групи продуктів;
- Дослідження ринків;
- Просування продуктів на ринку;
- Складання бізнес-плану;
- Робота з організації бізнесу: формування бази постачальників; підбір оптимального розташування магазину за сформованими характеристиками;
- Науково-дослідна робота з маркетингу, антикризового менеджменту, управлінського обліку, державного регулювання з метою забезпечення конкурентоспроможності суднобудівної промисловості.
Ключові досягнення: Реалізація конкретних завдань у рамках річного операційного маркетингового плану. Планування, координація та контроль роботи за проєктами. Розробка оглядових аналітичних звітів з B2B та B2C ринків. Розробка маркетингових стратегій та комплексу маркетингу. Створення бази постачальників.
Результати науково-дослідної роботи передано для використання до органів Центральної влади та місцевого самоврядування, асоціацій:
- Міністерство економічного розвитку та торгівлі України;
- Асоціація суднобудівників України «Укрсудпром»;
- Управлінні економіки та інвестицій Миколаївської міської ради.
Ключова інформація
- Відповідальний керівник, орієнтований результат.
- Професіонал у галузі дослідницької та аналітичної роботи.
- Цілеспрямований - люблю досягати мети, досягаю максимального результату.
- Аналітичний склад розуму - віддаю перевагу завданням, де доводиться знаходити нестандартні рішення.
Навчався в 3 закладах
Науково-дослідний економічний інститут Міністерства економічного розвитку та торгівлі України
Економіка та управління підприємствами
Київ, 2014
Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова
Менеджмент організацій
Миколаїв, 2010
Європейський Університет
Менеджмент організацій
Миколаїв, 2009
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
рідна
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Конференція "KUKHAR Discussion Court: Що буде з цінами на нерухомість"
Інсайди галузі нерухомості та аналітичні розрахунки
Освітній курс "Project-manager" Genius Space
Курс з управління проєктами у сучасних реаліях
Конференція "Анатомія змін: Новий погляд. PRO маркетинг"
Трансформація маркетингу у нових умовах
Конференція "SvitSoft & OLX: Як забудовнику отримувати максимум від OLX"
Оптимізація OLX-каналу просування в сегменті нерухомості
Конференція "DOM.RIA для фахівців ринку нерухомості України"
Останні нововведення у продажу нерухомості для малого, середнього та великого бізнесу
Конференція "DOM.RIA 2020: ділимося правдою про ринок нерухомості України"
Тенденції розвитку маркетингу у нерухомості
Форум "Rail Cargo Business Forum: Rail innovation – на крок до майбутнього"
Головна подія для представників зі сфери залізничних перевезень та технологічних партнерів з усього світу
Конференція "Реальний Маркетинг у Сфері Нерухомості"
Обговорювались нові та перспективні методи просування у сфері нерухомості
Study Tours to Poland
Питання управління морським регіоном та менеджменту суднобудівного виробництва
Додаткова інформація
Свій розділ
Комп'ютерні навички: Активний користувач MS Office, СУБД Сronos, CRM Bitrix24, Google Analytics, Google Adwords, SendPulse, Wordpress
Професійні напрацювання: Автор 18 опублікованих в Україні та за кордоном наукових праць з економіки, а також експертних коментарів з економічних питань для ЗМІ
Мої контакти:
+38 095 760 36 94
a.bychkovskyi@gmail.com
Андрій Юрійович
Андрій Юрійович
Директор з маркетингу
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 день тому