Працювала в 8 компаніях 14 років 10 місяців
FMCG, Медицина та Охорона здоров'я, Торгівля роздрібна / Retail, IT, Промисловість та Виробництво
ПРОЕКТИ. МАРКЕТИНГ. РОЗВИТОК
УКРАЇНА, АЗЕРБАЙДЖАН, ТАДЖИКІСТАН
FMCG
2 роки
07.2022 - 07.2024
Про компанії. Основна діяльність: виробництво та продаж кондитерських виробів.
Результати. Розробка та впровадження маркетингової стратегії, товарно-цінової та комерційної політик, нових асортиментних матриць. Запуск нових лінійок продукції. Реінжиніринг функції маркетингу, формування команд. Антикризовий менеджмент.
БАКУ, ЛИПЕНЬ 2022 – ГРУДЕНЬ 2022, ТМ Ulduz
БУЧА, ЛЮТИЙ 2023 – ЧЕРВЕНЬ 2023; ТМ Деліція
ДУШАНБЕ,СЕРПЕНЬ 2023 – ЛИПЕНЬ 2024, ТМ Amiri
ДИРЕКТОР З МАРКЕТИНГУ ТА РОЗВИТКУ, БАКАЛІЙНИЙ БІЗНЕС, ТМ МРІЯ
Кондитерська Корпорація «РОШЕН»
FMCG
3 роки 3 місяці
01.2019 - 04.2022
Результати: Зріст EBITDA + 25,6% в дол. Розробка та впровадження нових: продуктової, цінової, просування та SMM, комерційної політик та політики закупівель. Побудова бренду. Ребрендінг. Оптимізація портфелю продукції, випуск нових лінійок продукції. Редизайн усіх лінійок продукції. Реінжиніринг функції маркетингу, розробки та технологій, якості та закупівель. Оптимізація закупівель сировини та матеріалів, планування закупівель та виробництва.
Антикризовий менеджмент.
ПРОЕКТ. МАРКЕТИНГ
Чарівна мозаїка, ТОВ
FMCG
5 місяців
07.2018 - 12.2018
Результати. Розробка та впровадження маркетингової стратегії, товарно-цінової та комерційної політик, нових асортиментних матриць. Запуск нових лінійок продукції. Реінжиніринг функції маркетингу, формування команд. Антикризовий менеджмент.
ДИРЕКТОР З РОЗВИТКУ БІЗНЕСА ТА МАРКЕТИНГУ
ЮМГІСКОР ХОЛДІНГ / ТЕХНОКОМ ГРУП
Медицина та Охорона здоров'я
3 роки 2 місяці
11.2014 - 01.2018
Про компанію. Дистриб’юторська компанія. Лідер ринку Казахстану. Основна діяльність: поставка медичного устаткування, витратних матеріалів та реагентів в медичні та наукові установи та компанії.
Результати. 1 етап: листопад 2014-квітень 2015. Компанія знаходилась в кризі, пов’язаної з скороченням продажів та складністю обслуговування боргового портфелю, операційний прибуток- від’ємний. Бізнес було переформатовано та виведено на точку беззбитковості.2 этап. квітень 2017 – лютий 2018. Розроблена та впроваджена нова бізнес-стратегія. Ребрендинг. Проведена міжнародна конференція и декілька бізнес-класів. Здійснено продаж бізнесу новому інвестору
ПРОЕКТ. СТРАТЕГІЯ. МАРКЕТИНГ
ГК Клас
Торгівля роздрібна / Retail
9 місяців
06.2016 - 03.2017
Про компанію. ГК Клас лідер Харківської області. Основна діяльність: мережі супермаркетів (11+2), торгівельні центри (4), мережа кафе та ресторанів.
Результати. Ріст 15% клієнтської бази в мережі супермаркетів. Розробка бізнес-стратегії. Ребрендинг. Розробка та впровадження нових асортиментних матриць, товарно-цінової політики, політики просування. Відкриття супермаркету. Реінжиніринг функції маркетингу. Формування команди.
ДИРЕКТОР З СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ
Платан
Торгівля роздрібна / Retail
9 місяців
06.2015 - 03.2016
Про компанію. ГК Платан лідер ринку України и АР Крим. Основна діяльність: дистрибуція (2 бізнес-юніта) та продаж через власну роздрібну мережу (АР Крим, 5 супермаркетів) будівельно-оздоблювальних матеріалів. ТМ Платан, ТМ Нова площа
Результати. Реінжиніринг функції маркетингу в бізнес-юнітах. Формування команди. Участь в розробці та впроваджені стратегії розвитку ГК в цілому та в бізнес-юнітах зокрема. Розробка та впровадження нових асортиментних матриць.
ДИРЕКТОР З РОЗВИТКУ
LIGA ZAKON
IT
1 рік 3 місяці
06.2013 - 09.2014
Про компанію. ГК «Ліга» - багатопрофільний холдинг, до якого входять: «Ліга – Закон» (лідер-розробник професійних інформаційно-правових систем в Україні), «Ліга бізнес-інформ» (інформаційна агенція та портал) та інші активи.
Результати. В умовах кризи (політичної, економічної) – збереження прибутку та EBITDA в основному активі на докризовому рівні; розроблена та впроваджена нова стратегія; сформована керуюча компанія та налагоджені ключові процеси взаємодії з активами.
ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА З СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ
Верес
Промисловість та Виробництво
4 роки 3 місяці
09.2008 - 12.2012
Про компанію. ГК «Верес» - лідер ринку овочевої консервації, вертикально інтегрований холдинг (вирощування– переробка – торгівельні дома Україна, РФ)
Результати. CAGR компанії в період з 2008 по 2011 = +16%, EBITDA ріст з 8% у 2008 г. до 17% у 2010 г. Доля ринка в РФ -ріст з 7 до 9%, в Україні– с 21 до 26%. Реорганізація бізнесу з бізнеса «родинного» типу в холдинговий бізнес корпоративного типу, з можливістю продажу стратегічному інвестору або виходу на IPO. Успішні проекти с Bain и Roland Berger.
Ключова інформація
- успішний досвід роботи більш 24 років
- на керівних посадах (маркетинг, розвиток, аналітика) - більш 18 років
- досвід реалізовано в мультинаціональних, вітчизняних компаніях як «родинного типу», так і в багатопрофільних холдингах
ФУНКЦІІ ТА ПРОЕКТИ:
- розробка та впровадження бізнес- та маркетингової стратегій; реалізація маркетингової, комерційної та частини організаційної стратегій
- розробка та впровадження методології стратегічного планування; ведення процесу стратегічного планування
- успішний досвід роботи в якості координатора спільно з компаніями:Bain- проект по створенню стратегії групи компаній та оцінки її потенціалу; Roland Berger-проект по підвищенню ефективності операційної діяльності
- ребрендинг мережі супермаркетів та дистриб’юторського бізнесу
- побудова брендів, ребрендинг та редизайн брендів FMCG; Бренд Мрія став переможцем міжнародного конкурсу дизайну Red Dot
- визначення клієнтського ряду та профілей клієнтів, моделей їх поведінки, потреб та стратегії роботи з кожною цільовою групою
- оптимізація продуктового и бренд-портфелю, випуск нових продуктів, розробка та впровадження продуктової політики
- розробка та впровадження цінової політики (структура ціноутворення, прайси)
- розробка комерційної політики (у т.ч.: класифікація клієнтів, розробка стратегії роботи з кожною групою; мотиваційні програми для дистрибуторів та клієнтів; торгівельної команди)
- перебудова моделі просування (у т.ч. online) та продаж компанії; визначення стандартів присутності та мерчандайзингу продукції; організація процесу планування, продаж та просування, розрахунку економічної ефективності ATL- и BTL- активностейрозробка та
- впровадження елементів PR –стратегії, SMM - стратегії
- побудова системи внутрішньої та зовнішньої аналітики, планування, аналізу та звітності, у т.ч. систем вертикальної аналітики в торгових домах, запуск роздрібного аудиту з компанією Нільсен (відкрито декілька груп в РФ и Україні «з нуля»)
- оптимізація, розробка та впровадження ключових стандартів роботи та процесів маркетингу, формування команд, в т.ч. з нуля
- відкриття супермаркетів
- оцінка поточних активів, пошук нових старт-ап проектів та оцінка їх привабливості
Навчалась в 1 закладі
Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
математик-статистик
Дніпро, 2004
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Університет економіки та права "КРОК"
курси підвищення кваліфікації, mini - МBА «Керівник підприємства»
Moscow Business School спільно з Controller Akademie AG
диплом Контроллера
Додаткова інформація
Захоплення та інтереси
маркетинг, подорожі
Анна
Анна
Директор з маркетингу та розвитку
Київ
Готовий переїхати: Інші країни
повна зайнятість
Оновлено 3 тижні тому