Працювала в 9 компаніях   15 років 9 місяців

Інтернет, Фінансові послуги, Банки

Керівник департаменту

Moneyveo Vietnam

Інтернет

1 рік 6 місяців

03.2023 - до теперішнього часу

Операційний директор

MegaGroshi

Фінансові послуги

5 років

03.2018 - 03.2023

•Запуск компаніі з "нуля".

Керівник служби підтримки

Moneyveo

Фінансові послуги

11 місяців

04.2017 - 03.2018

•чисельність відділу - 20 співробітників;

Керівник служби підтримки клієнтів

MEGOGO.NET

Інтернет

1 рік 7 місяців

08.2015 - 03.2017

  • формування відділу "з нуля";
  • чисельність відділу - 15 співробітників;

Начальник відділу інформаційної підтримки клієнтів

DV Bank

Банки

8 місяців

01.2014 - 09.2014

  • формування відділу "з нуля";
  • чисельність відділу - 6 співробітників;

Начальник відділу вихідних дзвінків (Телемаркетинг)

Проминвестбанк

Банки

7 місяців

06.2013 - 01.2014

  • Чисельність відділу - 60 співробітників;

Начальник відділу Телемаркетинг (продаж)

Банк Фінанси та Кредит

Банки

2 роки 1 місяць

05.2011 - 06.2013

  1. Формування відділу Телемаркетингу (запуск з "нуля");
  2. Чисельність відділу – від 20 до 60 чол.
  3. Підготовка до запуску та проведення ТБ кампанії;здійснення підбору співробітників;
  4. Розробка мотиваційної програми для працівників відділу;
  5. Підготовка інформаційних навчальних матеріалів щодо кредитних продуктів Банку, а також кредитних калькуляторів у програмі Excel для співробітників відділу та торгової мережі;
  6. Навчання співробітників відділу та торгової мережі;
  7. Планування та координація роботи відділу (складання графіка роботи співробітників; координація розподілу навантаження співробітників протягом робочого дня);
  8. Контроль рівня професійних знань співробітників відділу та торгової мережі;
  9. Підготовка конфігурацій кредитних товарів Банку;
  10. Проведення тестування програмних комплексів та продуктів Банку за напрямом кредитування;
  11. Робота із статистичними даними, формування періодичної звітності щодо продажу кредитних продуктів Банку, а також ведення робочої документації;моніторинг ринку кредитування;
  12. Учасник робочої групи із розробки програмного комплексу (Siebel CRM).

Фахівець з розвитку нецільового кредитування та страхування

Банк Ренессанс Кредит

Банки

1 рік 1 місяць

03.2010 - 04.2011

  1. Підготовка змін кредитних товарів Банка;
  2. Введення та настроювання змін кредитних та страхових товарів в операційних системах Банку (СRM, Б2, GPIF);
  3. Підготовка інформаційних навчальних матеріалів щодо кредитних продуктів Банку, а також кредитних калькуляторів у програмі Excel;
  4. Проведення тестування інформаційних систем Банку за напрямом кредитування та страхування;
  5. Участь у розробці та реалізації банківських маркетингових програм та акцій у процесі просування кредитних та страхових продуктів Банку;
  6. Супровід маркетингових та мотиваційних кампаній щодо продажу кредитних та страхових продуктів;
  7. Взаємодія зі страховими кампаніями-партнерами Банку у процесі врегулювання поточних операційних питань та процесів;
  8. Врегулювання страхових випадків, що виникли;
  9. Робота із статистичними даними, формування періодичної звітності щодо продажу страхових продуктів під час продажу кредитних продуктів Банку;
  10. Курування регіональних директорів відділень;
  11. Управління кредитними пулами.

Спеціаліст відділу Контакт-Центр

Банк Ренессанс кредит

Банки

2 роки

03.2008 - 03.2010

1.Залучення клієнтів та продаж кредитів

  • Лідируючі позиції з продажу кредитних продуктів.
  • Преміальна винагорода за кількість проданих кредитів.
  • Пройдено тренінги та отримано сертифікати: "Майстерність продажів", "Просунуті продажі" та "Телефонні продажі".
    2. Продзвон боржників/Стягнення заборгованостіДосвід роботи у всіх рівнях департаменту заборгованості (Bucket 1-4).
  • Комунікація з клієнтами найвищого рівня складності.
  • Травень 2009 року - Отримано сертифікат за 1 місце у групі SF-2 (товарне кредитування) за кількістю Roll-Backs (повернених клієнтів на стадію відсутності заборгованості)

Ключова інформація

Основные навыки:

  • Умение работать и ориентировать работу команды на результат;
  • Опыт качественного подбора персонала, построения эффективной команды;
  • Умение располагать людей к себе;
  • Навыки решения сложных ситуаций/ проблем;

Навчалась в 2 закладах

Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"

Міжнародна економіка та банківська справа

Київ, 2013

Мічиганська лютеранська семінарія

Загальноосвітній курс

США, г. Сагінав, 2006

Володіє мовами

Англійська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Іспанська

базовий

Польська

нижче середнього

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Тренінги

Київ, 2009

Відвідала тренінги:
• "Майстерство продажів", "Просунуті продажі", "Телефонні продажі", "Навички ефективного керівника"

Додаткова інформація

Особисті якості

Цілеспрямована, комунікабельна, працездатна, виконавча, тактовна, відповідальна, витримана, життєрадісна.Вмію швидко та якісно виконувати роботу.

Комп'ютерні навички

Windows, MS Office, Excel, PowerPoint, Visio, Internet – досвідчений користувач.
Робота з програмними комплексами – GPIF, CRM Oracle, CRM Siebel (учасник робочої групи), Microsoft Dynamics CRM (учасник робочої групи), Online Pcard, IsCard, UPC Online, SR Bank, MobiCard, Zoom, Teams.
Телефонія – СISCO, Avaya, Freenet, Binotel, ViciDial.

Цілі

Зробити ваш бізнес успішнішим!

Валентина Владимировна

Операційний директор, Директор, PM, Керівник підрозділу, Сountry manager

Київ

Готовий переїхати: Інші країни

36 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 2 місяці тому