Працював в 7 компаніях 22 роки 11 місяців
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, АПК (Агропромисловий комплекс), Інше, Енергетика та Енергоносії, Банки
Операційний директор
Приховано (B2B торгівля медичним обладнанням і матеріалами)
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 7 місяців
05.2021 - 12.2023
- Забезпечення ефективної взаємодії всіх підрозділів - cприяння безперервній комунікації та співпраці між відділами для забезпечення безперебійної роботи.
- Щоденний оперативний контроль процесів - контроль за повсякденними процесами для забезпечення їх належного функціонування (система звітності і оперативних нарад).
- Впровадження нових і вдосконалення існуючих бізнес-процесів - виокремлення окремих функцій і систем, створення системи підпорядкування, комунікації, контроля і звітності.
- Бюджетування і оперативне планування грошових потоків, ведення управлінськго обліку (реальний Cash Flow + P&L)
- Загальна і оперативна аналітика (прогнози, плани, аналіз продажів, категорійний менеджмент, аналітика під запит) - створення аналітичної служби.
- Впровадження і адаптація CRM.
- Контроль ефективності використання складських приміщень.
- Активна співучасть у діяльності комерційного департаменту та комерційних відділів (координація і контроль виконання).
- Створення ефективного маркетингового відділу (digital, SMM, офлайн) - на сьогодні це ТОП рівень в індустрії.
- Виявлення "вузьких" місць і знаходження ефективних рішень задля їх усунення: каршерінг, складські процеси, усунення функціональних і відповідальних перетинів, побудова ефективної ієрархії, визначення зон відповідальності тощо.
- Формування ефективної організаційної структури компанії - створення структури, що підтримує бізнес-цілі.
- Розробка та впровадження схем заохочення, стимулювання і підтримки персоналу.
- Забезпечення оперативного підбору та адаптації нових кадрів.
- Проведення особистих співбесід при прийнятті на роботу та поетапному стажуванні.
- Ефективне представництво.
Директор зі стратегії та розвитку + Голова Асоціації Аграріїв України
AGROMINO
АПК (Агропромисловий комплекс)
10 місяців
10.2019 - 08.2020
- Створення і запуск аграрної асоціації серед іноземних агробізнесменів для залучення у дискусію по умовах формування майбутнього ринку землі
- Залучення першого пулу членів - 400 тис.га.
- Ефективне лобіювання іінтересів членів на всіх рівнях (Посольства, Асоціації, Державні і недержавні іституції та відомства)
- Формування публічної і соціальної політики агрохолдингу
- Перемовини і участь у вирішенні конфліктних і спірних ситуацій
- Участь у робочих групах при Агроміністерстві
- Публічне представництво компанії, формування контенту в ЗМІ та ін.
Виконавчий директор
RESILIENT/AGROMINO
АПК (Агропромисловий комплекс)
3 роки 3 місяці
07.2016 - 10.2019
- Операційне управління групою аграрних компаній (15 компаній, 4 регіони, 350 працівників, 2000 КРС) - пряме підпорядкування власнику (іноземний інвестор) - забезпечення стабільних економічних і абсолютних показників діяльності
- Забезпечення бюджетного процесу групи
- Організація закупівель і збуту - впровадження системи тендерів і контролю
- Ефективне лобіювання інтересів компанії на територіях присутності - забезпечення конструктивного діалогу і реалізація спільних соціальних проектів з громадами, місцевими, районними і обласними адміністраціями з метою захисту і збільшення земельного банку із врахуванням економічної доцільності
- Організація і забезпечення інформаційної безпеки (впровадження системи перслональної відповідальності, розподіл груп доступів до інформації, внутрішній документообіг на базі облачних сервісів)
- Створення ефективної системи контролю і боротьби з крадіжками (впровадження систем відео спостереження, контролю за рухомим складом і використанням ТМЦ, складської логістики)
- Створення ефективної власної служби безпеки і охорони об'єктів із частковим залученням сторонніх ресурсів (ВДСО, охоронні компанії та активісти)
- Створення ефективної моделі протидії земельному рейдерству і захисту активів групи
- Аудит і оптимізація бізнес-процесів, реорганізація структури, оптимізація штатної чисельності
- Первісний аудит, організаційний супровід угод з придбання нових господарств, подальша інтеграція нових господарств у діючу структуру і систему
- Впровадження систем земельного і виробничого моніторингу (Cropio + суміжні)
- HR (особистий хедхантінг, робота з HR агенціями) та ефективна адаптація нових спеціалістів і менеджерів
- Впровадження оригінальних мотиваційних моделей серед співробітників задля підвищення ефективності і відповідальності
- Ефективне відстоювання інтересів компанії на всіх рівнях
Фінансовий директор/головний бухгалтер
Agribusiness (рослинництво/садівництво/виноградарство)
АПК (Агропромисловий комплекс)
6 років 6 місяців
01.2010 - 07.2016
- Організація і контроль ведення фінансового та управлінського обліку
- Керівництво бухгалтерською і фінансовою службами
- Впровадження електронного документообігу
- Постановка управлінського обліку
- Формування облікової політики
- Переведення компаній з паперового на електронне ведення бухобліку (1С та ін.)
- Аналіз і аудит економічних та фінансових показників
- Бюджетування
- Оптимізація витрат
- Оптимізація оподаткування та податкове планування
- ЗЕД
- Ведення бухгалтерського обліку
- Постановка ТЗ розробникам 1С
- Відновлення бази 1С
- Робота з банками щодо забезпечення фінансування
- Супровід податкових і інших перевірок державних органів
- Супроводження претензійної роботи
- Представницькі функції від імені власника в тому числі і в кризових ситуаціях
Керівник регіону - Миколаївська область
Приватний підприємець
Інше
2 роки 4 місяці
08.2007 - 12.2009
- Забезпечення збуту продуктової лінійки на закріпленій території (FMCG food/non food)
- Розширення клієнтської бази та збільшення продаж за рахунок відкриття нових територій та виходу на ринок B2B
- Оперативне вирішення проблемних питань та побудова партнерських відносин з клієнтами
Головний бухгалтер
Гідроелектростанції
Енергетика та Енергоносії
5 років 7 місяців
01.2002 - 08.2007
Економіст
Ощадбанк
Банки
1 рік 5 місяців
07.2000 - 12.2001
Ключова інформація
- Досвідчений, відповідальний і ефективний керівник із більше ніж 8-мирічним досвідом в оперативному управлінні
- Фінансова грамотність, оперативне бюджетування, планування і прогнозування (11 років активної практики в якості головного бухгалтера і фінансового директора)
- Антикризове управління
- Управління змінами
- Досвід публічної діяльності і виступів
- Досвід розбудови організаційної структури і створення ефективної команди
- Ефективний розподіл ресурсів
- Впровадження та управління CRM
- Ефективний переговірник
Навчався в 2 закладах
Национальный университет кораблестроения имени адмирала Макарова
Правоведение
Миколаїв, 2007
Херсонський Державний Технічний Університет
Облік і аудит/економіка підприємств
Херсон, 2003
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Business Booster (Vysotsky consulting)
Повний курс для керівників (диплом)
Черкаський інститут банківської справи Університету банківської справи Національного банку України
Курси підвищення кваліфікації економістів банків (диплом)
Олексій Миколайович
Олексій Миколайович
Генеральний / виконавчий / операційний директор
Київ
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 місяць тому