Працювала в 5 компаніях   8 років 1 місяць

IT, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Реклама та PR-послуги, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Торгівля роздрібна / Retail

Помічник генерального директора

FERM

IT

1 рік 3 місяці

07.2023 - 10.2024

Помічник генерального директора

1. Адміністративна підтримка

  • Організація робочого графіка генерального директора,включаючи планування зустрічей, нарад та інших заходів.
  • Координація та підготовка матеріалів для зустрічей,включаючи порядок денний, презентації та інші документи.

2. Комунікація

  • Ведення переговорів із співробітниками компанії.
  • Участь в стратегічних сесіях з інвестором.
  • Пошук підрядників, ведення переговорів, заключеннядоговорів.

3. Документування та звітність

  • Підготовка та ведення документації, звітів, презентацій таінших матеріалів за запитом генерального директора.

4. Проєктний менеджмент

  • Допомога в координації та виконанні проектів, щоперебувають під керівництвом генерального директора.
  • Контроль за виконанням завдань та термінів реалізаціїпроектів.

5. Організаційні обов'язки

  • Підготовка та організація зустрічей та конференцій.
  • Взаємодія з іншими відділами компанії для забезпеченнявиконання стратегічних завдань.

6. Аналіз та дослідження

  • Проведення аналізу даних, ринкових досліджень тапідготовка звітів за запитом генерального директора
  • Моніторинг галузевих тенденцій та підготовка відповідних рекомендацій

7. Інші обов'язки

Виконання інших завдань та доручень генерального директора відповідно до поточнихпотреб компанії.

Product Owner

1. Визначення бачення продукту

  • Розробка та комунікація чіткої та привабливої візії продукту.
  • Співпраця зі стейкхолдерами для визначення бізнес-цілей та пріоритетів.

2. Формування беклогу продукту

  • Участь в створенні та підтримці беклогу продукту, що включає в себе список завдань, історійкористувачів та інших елементів, необхідних для розробки продукту.
  • Пріоритизація елементів беклогу на основі бізнес-цінності, ризиків та зворотного зв'язку відкористувачів.

3. Співпраця з командою розробників

  • Підтримка тісної взаємодії з командою розробників для забезпечення розуміння вимог таочікувань.
  • Підготовка та участь у щоденних стендапах, спринт-плануваннях, оглядах таретроспективах.

4. Забезпечення якості продукту

  • Визначення критеріїв прийняття для кожного елемента беклогу.
  • Перегляд та прийняття виконаних завдань для забезпечення відповідності вимогам тастандартам якості.

5. Комунікація зі стейкхолдерами

  • Підтримка відкритої та регулярної комунікації зі стейкхолдерами для збору зворотногозв'язку та інформування про прогрес.
  • Організація демонстрацій продукту та презентацій для стейкхолдерів.

6. Аналіз ринку та конкурентів

  • Проведення досліджень ринку та аналізу конкурентів для виявлення можливостей дляполіпшення продукту.
  • Моніторинг галузевих тенденцій та впровадження відповідних інновацій.

Помічник / заступник власника бізнесу

ТОВ "УТГ ЛІОМ"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 5 місяців

01.2020 - 06.2023

  • Виконання доручень керівника;
  • Пошук та проведення співбесід для кандидатів;
  • Ведення бази 1С;
  • Організація робочого процесу компанії за допомогою Бітрікс24;
  • Робота з підрядниками;
  • Ділове листування англійською/українською мовами з іноземними та вітчизняними партнерами;
  • Участь у навчанні персоналу;
  • Складання звітів;
  • Оформлення/перевірка/контроль виготовлення/транспортування/розмитнення замовлень ізкраїн Європи;
  • Редагування/наповнення сайту компанії;
  • Робота з вхідною/вихідною інформацією та документацією;
  • Підписання документів: накази, листи, розпорядження;
  • Контроль виконання та нагадування про deadline співробітниками компанії;
  • Інформаційний супровід під час відсутності в офісі;
  • Ведення кадрового обліку;
  • Робота з орг.технікою;
  • Робота з кур'єрськими службами;
  • Замовлення квитків, готелів, трансфер тощо;
  • Управління закупівлями матеріалів, обладнання, офісних меблів та канцелярських тагосп.товарів;
  • Забезпечення життєдіяльності офісу;
  • Складання та контроль адміністративного бюджету, оптимізація витрат.

Керівник контакт центру

ТОВ «Смарт Медіа Сістемс»

Реклама та PR-послуги

5 місяців

08.2019 - 01.2020

  • Запуск проекту з 0;
  • Підбір та навчання персоналу;
  • Оптимізація роботи центру (підтримка ефективної роботи персоналу, розробка та коригуванняскриптів, контроль якості обслуговування)
  • Підготовка та проведення тренінгів для співробітників;
  • Написання звітів.

Керівник контакт центру

AIS AutoTrade

Автомобільна промисловість та Автобізнес

2 роки

08.2017 - 08.2019

У компанію прийшла на посаду оператора КЦ. Через 6 місяців стала супервайзер КЦ. І, ще через7 місяців, була призначена керівником.

На цій позиції моїми обов'язками були:

  • Забезпечення виконання покладених на групу контакт центру завдань;
  • Організація роботи підлеглих;
  • Проведення аналізу та оцінювання результатів роботи групи;
  • Поліпшення якості обслуговування клієнтів та ефективності роботи контакт центру;
  • Своєчасне надання відповідей на оцінки та коментарі, залишені клієнтам

Менеджер продажів

Kyivlinza

Торгівля роздрібна / Retail

8 місяців

05.2016 - 01.2017

  • Консультація клієнтів та продаж товарів у телефонному режимі;
  • Оформлення замовлень з сайту;
  • Робота з 1С.

Досягнення:

підвищення до керівника інтернет-магазину через 5 місяців роботи менеджером з продажу.

Ключова інформація

  • організація бізнес-процесів
  • комунікація
  • управління персоналом
  • делегуванняпланування
  • контроль
  • аналітика та звітність
  • прийняття рішен

Навчалась в 1 закладі

НТУУ "КПИ"

Факультет - біотехнологіії, спеціальність - біоенергетика та екобіотехнологія

Київ, 2014

Володіє мовами

Англійська

базовий

Додаткова інформація

Личные качества:

  • Активна життєва позиція
  • Скрупульозна
  • Вимоглива
  • Чесна
  • Працьовита
  • Стресостійка
  • Комунікабельна

Знание компьютера:

  • навички роботи з Jira, Miro, Figma
  • навички роботи з CRM
  • впевнений користувач ПК (пакет MS Office; поштові програми; Інтернет);
  • базове знання КОМПАС, MathCad, Nova.

Анна В'ячеславівна

Заступник директора

Київ

70 000 грн.

33 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 8 годин тому