Працювала в 5 компаніях 8 років 1 місяць
IT, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Реклама та PR-послуги, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Торгівля роздрібна / Retail
Помічник генерального директора
FERM
IT
1 рік 3 місяці
07.2023 - 10.2024
Помічник генерального директора
1. Адміністративна підтримка
- Організація робочого графіка генерального директора,включаючи планування зустрічей, нарад та інших заходів.
- Координація та підготовка матеріалів для зустрічей,включаючи порядок денний, презентації та інші документи.
2. Комунікація
- Ведення переговорів із співробітниками компанії.
- Участь в стратегічних сесіях з інвестором.
- Пошук підрядників, ведення переговорів, заключеннядоговорів.
3. Документування та звітність
- Підготовка та ведення документації, звітів, презентацій таінших матеріалів за запитом генерального директора.
4. Проєктний менеджмент
- Допомога в координації та виконанні проектів, щоперебувають під керівництвом генерального директора.
- Контроль за виконанням завдань та термінів реалізаціїпроектів.
5. Організаційні обов'язки
- Підготовка та організація зустрічей та конференцій.
- Взаємодія з іншими відділами компанії для забезпеченнявиконання стратегічних завдань.
6. Аналіз та дослідження
- Проведення аналізу даних, ринкових досліджень тапідготовка звітів за запитом генерального директора
- Моніторинг галузевих тенденцій та підготовка відповідних рекомендацій
7. Інші обов'язки
Виконання інших завдань та доручень генерального директора відповідно до поточнихпотреб компанії.
Product Owner
1. Визначення бачення продукту
- Розробка та комунікація чіткої та привабливої візії продукту.
- Співпраця зі стейкхолдерами для визначення бізнес-цілей та пріоритетів.
2. Формування беклогу продукту
- Участь в створенні та підтримці беклогу продукту, що включає в себе список завдань, історійкористувачів та інших елементів, необхідних для розробки продукту.
- Пріоритизація елементів беклогу на основі бізнес-цінності, ризиків та зворотного зв'язку відкористувачів.
3. Співпраця з командою розробників
- Підтримка тісної взаємодії з командою розробників для забезпечення розуміння вимог таочікувань.
- Підготовка та участь у щоденних стендапах, спринт-плануваннях, оглядах таретроспективах.
4. Забезпечення якості продукту
- Визначення критеріїв прийняття для кожного елемента беклогу.
- Перегляд та прийняття виконаних завдань для забезпечення відповідності вимогам тастандартам якості.
5. Комунікація зі стейкхолдерами
- Підтримка відкритої та регулярної комунікації зі стейкхолдерами для збору зворотногозв'язку та інформування про прогрес.
- Організація демонстрацій продукту та презентацій для стейкхолдерів.
6. Аналіз ринку та конкурентів
- Проведення досліджень ринку та аналізу конкурентів для виявлення можливостей дляполіпшення продукту.
- Моніторинг галузевих тенденцій та впровадження відповідних інновацій.
Помічник / заступник власника бізнесу
ТОВ "УТГ ЛІОМ"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки 5 місяців
01.2020 - 06.2023
- Виконання доручень керівника;
- Пошук та проведення співбесід для кандидатів;
- Ведення бази 1С;
- Організація робочого процесу компанії за допомогою Бітрікс24;
- Робота з підрядниками;
- Ділове листування англійською/українською мовами з іноземними та вітчизняними партнерами;
- Участь у навчанні персоналу;
- Складання звітів;
- Оформлення/перевірка/контроль виготовлення/транспортування/розмитнення замовлень ізкраїн Європи;
- Редагування/наповнення сайту компанії;
- Робота з вхідною/вихідною інформацією та документацією;
- Підписання документів: накази, листи, розпорядження;
- Контроль виконання та нагадування про deadline співробітниками компанії;
- Інформаційний супровід під час відсутності в офісі;
- Ведення кадрового обліку;
- Робота з орг.технікою;
- Робота з кур'єрськими службами;
- Замовлення квитків, готелів, трансфер тощо;
- Управління закупівлями матеріалів, обладнання, офісних меблів та канцелярських тагосп.товарів;
- Забезпечення життєдіяльності офісу;
- Складання та контроль адміністративного бюджету, оптимізація витрат.
Керівник контакт центру
ТОВ «Смарт Медіа Сістемс»
Реклама та PR-послуги
5 місяців
08.2019 - 01.2020
- Запуск проекту з 0;
- Підбір та навчання персоналу;
- Оптимізація роботи центру (підтримка ефективної роботи персоналу, розробка та коригуванняскриптів, контроль якості обслуговування)
- Підготовка та проведення тренінгів для співробітників;
- Написання звітів.
Керівник контакт центру
AIS AutoTrade
Автомобільна промисловість та Автобізнес
2 роки
08.2017 - 08.2019
У компанію прийшла на посаду оператора КЦ. Через 6 місяців стала супервайзер КЦ. І, ще через7 місяців, була призначена керівником.
На цій позиції моїми обов'язками були:
- Забезпечення виконання покладених на групу контакт центру завдань;
- Організація роботи підлеглих;
- Проведення аналізу та оцінювання результатів роботи групи;
- Поліпшення якості обслуговування клієнтів та ефективності роботи контакт центру;
- Своєчасне надання відповідей на оцінки та коментарі, залишені клієнтам
Менеджер продажів
Kyivlinza
Торгівля роздрібна / Retail
8 місяців
05.2016 - 01.2017
- Консультація клієнтів та продаж товарів у телефонному режимі;
- Оформлення замовлень з сайту;
- Робота з 1С.
Досягнення:
підвищення до керівника інтернет-магазину через 5 місяців роботи менеджером з продажу.
Ключова інформація
- організація бізнес-процесів
- комунікація
- управління персоналом
- делегуванняпланування
- контроль
- аналітика та звітність
- прийняття рішен
Навчалась в 1 закладі
НТУУ "КПИ"
Факультет - біотехнологіії, спеціальність - біоенергетика та екобіотехнологія
Київ, 2014
Володіє мовами
Англійська
базовий
Додаткова інформація
Личные качества:
- Активна життєва позиція
- Скрупульозна
- Вимоглива
- Чесна
- Працьовита
- Стресостійка
- Комунікабельна
Знание компьютера:
- навички роботи з Jira, Miro, Figma
- навички роботи з CRM
- впевнений користувач ПК (пакет MS Office; поштові програми; Інтернет);
- базове знання КОМПАС, MathCad, Nova.
Анна В'ячеславівна
Анна В'ячеславівна
Заступник директора
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 8 годин тому