Працювала в 8 компаніях   16 років 6 місяців

АПК (Агропромисловий комплекс), Промисловість та Виробництво, Транспорт та Логістика

Фінансовий директор (CFO)

Агрохолдинг (експорт зерна, рослинництво, елеватори) м.Барселона

АПК (Агропромисловий комплекс)

2 роки 1 місяць

10.2022 - до теперішнього часу

Заступник генерального директора з фінансів

ТАС АГРО: рослинництво, тваринництво, виробництво

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 6 місяців

09.2020 - 03.2022

Директор фінансового департаменту

Svarog West Group. Агрохолдинг: рослинництво, тваринництво, садівництво, виробництво

АПК (Агропромисловий комплекс)

3 роки 1 місяць

08.2017 - 09.2020

Керівник департаменту бюджетування та звітності

Corum Group (SCM Group)

Промисловість та Виробництво

1 рік 7 місяців

01.2016 - 08.2017

Начальник відділу бюджетування та звітності

ООО «УніверсалТрансСервис». Логістика, ж/д перевезення

Транспорт та Логістика

3 роки 10 місяців

09.2011 - 07.2015

Фінансовий менеджер

Milkiland. Холдингова компанія, що об'єднує підприємства з виробництва сирів, масла, цільномолочної продукції

Промисловість та Виробництво

1 рік 11 місяців

07.2009 - 06.2011

Заступник генерального директора з економіки та фінансів

ЗАТ «Авангард». Виробництво будівельних бетонних та металевих конструкцій

Промисловість та Виробництво

1 рік 2 місяці

05.2008 - 07.2009

Керівник економіко-аналітичного відділу

ТОВ «Ренесанс Кепітал Інвест». (Керуюча компанія ЗАТ «Житомирські ласощі»)

Промисловість та Виробництво

1 рік

05.2007 - 05.2008

Навчалась в 3 закладах

Інститут Бізнес-освіти КНЕУ з Bournemouth Business School (BBSI, GB)

MBA, з відзнакою, середний бал диплому "А" (5,0)

Київ, 2016

Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана (КНЕУ)

«Фінанси» з відзнакою, середній бал диплому 5,0

Київ, 2005

Національний технічний університет КПІ

Обчислювальні машини, системи та мережі, середній бал диплому 4,8

Київ, 1997

Володіє мовами

Англійська

середній

Іспанська

базовий

Російська

вільно

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

CIMA Р1, Р2, Комплексний (Ситуаційний)

Київ, 2020

Internal Audit IFA (Institute of Financial Accountants)

Київ, 2017

Сертифікація з внутрішнього аудиту

International Management

Київ, 2016

DipIFR(Rus) ACCA, ATC Ukraine

Київ, 2014

Сертифікація з МСФЗ.

IFRS IFA (Institute of Financial Accountants)

Київ, 2012

Сертифікація з МСФЗ.

1-і Державні курси іноземних мов ( англійська мова)

Київ, 1989

Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

Переглянути

Додаткова інформація

СЛУЖБОВІ ОБОВ'ЯЗКИ

БЮДЖЕТУВАННЯ ТА УПРАВЛІНСЬКИЙ ОБЛІК

• Консолідація бюджетів підприємств до єдиного бюджету холдингу

• Контроль виконання бюджету загалом і за ЦФВ

• Бюджетування окремого підприємства

• Складання регулярної управлінської звітності: Cash Flow (прямим та непрямим методом), P&L, Balance Sheet (Баланс).

• Формування мультивалютної звітності

• Робота з внутрішньогруповими оборотами

• Звірка бухгалтерського та управлінського обліку

• Створення бюджетної моделі• Підготовка та захист презентацій до бізнес-планів, прогнозів виконання бюджетів для Ради Директорів та Зборів Акціонерів

МСФЗ (IFRS) І АУДИТОРСЬКІ ПЕРЕВІРКИ

• Формування консолідованої звітності відповідно до стандартів IFRS

• Підготовка трансформаційного пакету звітів ПСБУ-МСФЗ-Управлінський Облік

• Взаємодія зі службою внутрішнього аудиту

• Підготовка даних, розшифровок за запитами аудиторів

• Проходження аудиту компаніями Big 4

КАЗНАЧЕЙСТВО

• Управління фінансовими ресурсами, регулювання фінансових відносин між проектами холдингу

• Управління та контроль поточної ліквідності

• Робота з банками та лізинговими компаніями щодо надання фінансування, реструктуризації боргу. Збір та надання необхідних документів, заповнення анкет-опитувальників, контроль виконання договірних ковенант, контроль введення/виведення майна в/із застави

.• Ведення лізингового та кредитного портфелів. Складання регулярної звітності щодо погашення відсотків, основного боргу, залишків заборгованості.

• Проведення операцій факторингу.

• Організація, підготовка документів при виплатах дивідендів• Формування та контроль платіжного календаря холдингу у розрізі підприємств на рік / місяць / тиждень

• Погодження заявок на витрачання коштів та формування реєстрів платежів

• Контроль проведення банківської виписки в 1С, згідно з правилами облікової політики та контроль відповідності бюджетних статей

ІНВЕСТИЦІЇ

• Інвестиційний аналіз проектів на різних стадіях розвитку

• Розрахунок основних показників інвестиційного проекту: чиста наведена вартість (NPV), внутрішня норма прибутковості (IRR), показник окупності інвестицій (ROI), терміни окупності ринків (PP)

• Аналіз ринкових пропозицій, погодження конкурентних листів

• Написання аналітичних обґрунтувань до інвестиційних проектів

МЕТОДОЛОГІЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ

• Формування нормативних документів (облікової політики, регламентів складання звітності)

• Розробка методології та розрахунок KPI топ-менеджменту, виробничим, адміністративним департаментам

• Удосконалення системи внутрішнього документообігу та звітності з метою досягнення максимальної оперативності, достовірності та контрольованості

• Моделювання бізнес-процесів, їх реінжинірінгу

• Узгодження ТЗ на проектах автоматизації процесу бюджетування, формування звітності МСФЗ, управлінської звітності

ПОДАТКОВЕ ПЛАНУВАННЯ

• Розрахунок податку на прибуток

• Оптимізація ПДВ

• Оптимізація податків з ФОТ, ЄСВ

• Розрахунок податку при виплаті дивідендів

АНАЛІТИЧНА РОБОТА

• Регулярний аналіз фінансово-господарської діяльності з проектів та корпорації в цілому

• Управління оборотним капіталом, контроль ведення обліку запасів, аналіз та контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей

• Економічний аналіз діяльності: план-факт, вертикальний, горизонтальний аналіз, факторний аналіз

• Аналіз виконання виробничої програми, аналіз собівартості продукції, розробка заходів для оптимізації витрат

• Участь у пред'явленні претензій контрагентам у разі невиконання ними умов укладених договорів, стягнення дебіторської заборгованості

• Планування виробництва з урахуванням планів постачання сировини, завантаження потужностей, вузьких місць, ремонту обладнання, планів продажу.

• Аналіз обсягів виробництва продукції заводами, цехами, групами продукції.

• Щомісячний аналіз завантаження виробничих потужностей по заводах, цехах та лініях

• Ціноутворення з урахуванням рентабельності продукції, ринкових цін.

• Аналіз змін асортименту, обсягів замовлень, відвантаження продукції за період за типами товарів

• Контроль залишків продукції на складах у натуральному та грошовому виразі

• Аналіз ємності ринку, звіти про частку на ринку серед виробників різних груп продукції

• Управлінська звітність з персоналу. Розрахунки доходності та накладних витрат на співробітника

• Ведення баз даних, у тому числі з великими масивами інформації

Комп'ютерні навичкі

MS Office: Word, Excel, Access, PowerPoint.

Фінанси та аналітика: 1-C (BAS, Підприємство 7.7., 8.2.,УПП, Консолідація, Документообіг), Finmap, QuickBooks, IT-Підприємство, Axapta, Power BI, iFOBS, SPSS, NCSS Statistical.

Особисті якості

Хобі: Туризм, настольний теніс, мої рибки, собака та кіт

Особисті якості: Самостійна, відповідальна, відрізняюся розумом та кмітливістю. Легко входжу в курс справ, вмію працювати у команді. Готова до напруженого графіка роботи та відряджень. Шукаю роботу, яка стане другим домом.

Інше

По запросу надам розгорнуте резюме.

ТИМЧАСОВО ПЕРЕБУВАЮ ЗАКОРДОНОМ. ШУКАЮ РОБОТУ В КОМПАНІЯХ З РЕЛОКАЦІЄЮ ОФІСІВ АБО ВІДДАЛЕНО В КОМПАНІЯХ З ОФІСАМИ В УКРАЇНІ.

Наталія Олександрівна

CFO, Фінансовий директор, Керівник фінансового, економіко-аналітичного підрозділу

Київ

46 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 2 дні тому