Работала в 7 компаниях   17 лет 9 месяцев

АПК (Агропромышленный комплекс), Промышленность и Производство, Транспорт и Логистика

Заступник генерального директора з фінансів

Агрохолдинг: рослинництво, тваринництво, виробництво

АПК (Агропромышленный комплекс)

2 года 8 месяцев

08.2021 - по настоящее время

Директор фінансового департаменту

Svarog West Group. Агрохолдинг: рослинництво, тваринництво, садівництво, виробництво

АПК (Агропромышленный комплекс)

4 года 1 месяц

07.2017 - 08.2021

Керівник департаменту бюджетування та звітності

Corum Group (SCM Group)

Промышленность и Производство

1 год 6 месяцев

12.2015 - 06.2017

Начальник відділу бюджетування та звітності

ООО «УніверсалТрансСервис». Логістика, ж/д перевезення

Транспорт и Логистика

3 года 10 месяцев

08.2011 - 06.2015

Фінансовий менеджер

Milkiland. Холдингова компанія, що об'єднує підприємства з виробництва сирів, олії, цільномолочної продукції

Промышленность и Производство

2 года 1 месяц

06.2009 - 07.2011

Заступник генерального директора з економіки та фінансів

ЗАТ «Авангард». Виробництво будівельних металевих конструкцій

Промышленность и Производство

1 год 2 месяца

04.2008 - 06.2009

Керівник економіко-аналітичного відділу

ТОВ «Ренесанс Кепітал Інвест». (Керуюча компанія ЗАТ «Житомирські ласощі»)

Промышленность и Производство

2 года

04.2006 - 04.2008

Училась в 3 заведениях

Інститут Бізнес-освіти КНЕУ з Bournemouth Business School (BBSI, GB)

MBA, з відзнакою, середний бал диплому "А" (5,0)

Київ, 2016

Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана (КНЕУ)

«Фінанси» з відзнакою, середній бал диплому 5,0

Київ, 2005

Національний технічний університет КПІ

Обчислювальні машини, системи та мережі, середній бал диплому 4,8

Київ, 1997

Владеет языками

Английский

средний

Испанский

базовый

Русский

свободно

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

CIMA Р1, Р2, Комплексний (Ситуаційний)

Київ, 2020

Internal Audit IFA (Institute of Financial Accountants)

Київ, 2017

Сертифікація з внутрішнього аудиту

International Management

Київ, 2015

DipIFR(Rus) ACCA, ATC Ukraine

Київ, 2013

Сертифікація з МСФЗ.

IFRS IFA (Institute of Financial Accountants)

Київ, 2012

Сертифікація з МСФЗ.

1-і Державні курси іноземних мов ( англійська мова)

Київ, 1989

Сертификат цифровой грамотности от Дія. Цифрова освіта

Просмотреть

Дополнительная информация

СЛУЖБОВІ ОБОВ'ЯЗКИ

БЮДЖЕТУВАННЯ ТА УПРАВЛІНСЬКИЙ ОБЛІК

• Консолідація бюджетів підприємств до єдиного бюджету холдингу

• Контроль виконання бюджету загалом і за ЦФВ

• Бюджетування окремого підприємства

• Складання регулярної управлінської звітності: Cash Flow (прямим та непрямим методом), P&L, Balance Sheet (Баланс).

• Формування мультивалютної звітності

• Робота з внутрішньогруповими оборотами

• Звірка бухгалтерського та управлінського обліку

• Створення бюджетної моделі• Підготовка та захист презентацій до бізнес-планів, прогнозів виконання бюджетів для Ради Директорів та Зборів Акціонерів

МСФЗ (IFRS) І АУДИТОРСЬКІ ПЕРЕВІРКИ

• Формування консолідованої звітності відповідно до стандартів IFRS

• Підготовка трансформаційного пакету звітів ПСБУ-МСФЗ-Управлінський Облік

• Взаємодія зі службою внутрішнього аудиту

• Підготовка даних, розшифровок за запитами аудиторів

• Проходження аудиту компаніями Big 4

КАЗНАЧЕЙСТВО

• Управління фінансовими ресурсами, регулювання фінансових відносин між проектами холдингу

• Управління та контроль поточної ліквідності

• Робота з банками та лізинговими компаніями щодо надання фінансування, реструктуризації боргу. Збір та надання необхідних документів, заповнення анкет-опитувальників, контроль виконання договірних ковенант, контроль введення/виведення майна в/із застави

.• Ведення лізингового та кредитного портфелів. Складання регулярної звітності щодо погашення відсотків, основного боргу, залишків заборгованості.

• Проведення операцій факторингу.

• Організація, підготовка документів при виплатах дивідендів• Формування та контроль платіжного календаря холдингу у розрізі підприємств на рік / місяць / тиждень

• Погодження заявок на витрачання коштів та формування реєстрів платежів

• Контроль проведення банківської виписки в 1С, згідно з правилами облікової політики та контроль відповідності бюджетних статей

ІНВЕСТИЦІЇ

• Інвестиційний аналіз проектів на різних стадіях розвитку

• Розрахунок основних показників інвестиційного проекту: чиста наведена вартість (NPV), внутрішня норма прибутковості (IRR), показник окупності інвестицій (ROI), терміни окупності ринків (PP)

• Аналіз ринкових пропозицій, погодження конкурентних листів

• Написання аналітичних обґрунтувань до інвестиційних проектів

МЕТОДОЛОГІЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ

• Формування нормативних документів (облікової політики, регламентів складання звітності)

• Розробка методології та розрахунок KPI топ-менеджменту, виробничим, адміністративним департаментам

• Удосконалення системи внутрішнього документообігу та звітності з метою досягнення максимальної оперативності, достовірності та контрольованості

• Моделювання бізнес-процесів, їх реінжинірінгу

• Узгодження ТЗ на проектах автоматизації процесу бюджетування, формування звітності МСФЗ, управлінської звітності

ПОДАТКОВЕ ПЛАНУВАННЯ

• Розрахунок податку на прибуток

• Оптимізація ПДВ

• Оптимізація податків на ФОП, ЄСВ

• Розрахунок податку при виплаті дивідендів

АНАЛІТИЧНА РОБОТА

• Регулярний аналіз фінансово-господарської діяльності з проектів та корпорації в цілому

• Управління оборотним капіталом, контроль ведення обліку запасів, аналіз та контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей

• Економічний аналіз діяльності: план-факт, вертикальний, горизонтальний аналіз, факторний аналіз

• Аналіз виконання виробничої програми, аналіз собівартості продукції, розробка заходів для оптимізації витрат

• Участь у пред'явленні претензій контрагентам у разі невиконання ними умов укладених договорів, стягнення дебіторської заборгованості

• Планування виробництва з урахуванням планів постачання сировини, завантаження потужностей, вузьких місць, ремонту обладнання, планів продажу.

• Аналіз обсягів виробництва продукції заводами, цехами, групами продукції.

• Щомісячний аналіз завантаження виробничих потужностей по заводах, цехах та лініях

• Ціноутворення з урахуванням рентабельності продукції, ринкових цін.

• Аналіз змін асортименту, обсягів замовлень, відвантаження продукції за період за типами товарів

• Контроль залишків продукції на складах у натуральному та грошовому виразі

• Аналіз ємності ринку, звіти про частку на ринку серед виробників різних груп продукції

• Управлінська звітність з персоналу. Розрахунки доходності та накладних витрат на співробітника

• Ведення баз даних, у тому числі з великими масивами інформації

Комп'ютерні навичкі

MS Office: Word, Excel, Access, PowerPoint.

Фінанси та аналітика: 1-C (BAS, Підприємство 7.7., 8.2.,УПП, Консолідація, Документообіг), Finmap, QuickBooks, IT-Підприємство, Axapta, Power BI, iFOBS, SPSS, NCSS Statistical.

Особисті якості

Хобі: Туризм, настольний теніс, мої рибки, собака та кіт

Особисті якості: Самостійна, відповідальна, відрізняюся розумом та кмітливістю. Легко входжу в курс справ, вмію працювати у команді. Готова до напруженого графіка роботи та відряджень. Шукаю роботу, яка стане другим домом.

Інше

По запросу надам розгорнуте резюме.

Наталія Олександрівна

CFO, Фінансовий директор, Керівник фінансового, економіко-аналітичного підрозділу

Киев

46 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте

Обновлено 2 недели назад