Працювала в 7 компаніях   18 років 6 місяців

Медіа / ЗМІ, Реклама та PR-послуги, Банки, Страхування, Інше, Промисловість та Виробництво, Консалтинг / Аудит

Фінансовий директор, член Ради Директорів

1+1 media

Медіа / ЗМІ

1 рік 1 місяць

09.2023 - 10.2024

Основні обов’язки:
• Керівництво фінансово-економічною діяльністю Групи Компаній, бюджетний контроль, контроль за цільовим використанням фінансових коштів, аналіз продуктивності, контроль KPI, реалізація можливостей зростання доходів та економії витрат, покращення продуктивності бізнесу
• Управління грошовими потоками Групи, забезпечення належного казначейського контролю
• Управління та контроль за оподаткуванням ГрупиУчасть у визначенні стратегічних пріоритетів Групи
• Розвиток та автоматизація процесу підготовки управлінської звітності, фінансової стратегії, управління бюджетним процесом та підготовкою прогнозів
• Розрахунок фінансового результату за бізнес-напрямками та проєктами
• Розвиток співробітників

Фінансовий директор Групи, Член Правління

АТЛАНТИК ГРУП ЛІМІТЕД(AGL)

Реклама та PR-послуги

3 роки 2 місяці

02.2019 - 04.2022

Специалізація компаниії: Реклама, ЗМІ, Видавництво.

Основні обов’язки:

  • Керівництво фінансово-економічною діяльністю Групи Компаній, бюджетний контроль, контроль за цільовим використанням фінансових коштів, аналіз продуктивності, контроль KPI, реалізація можливостей зростання доходів та економії витрат, покращення продуктивності бізнесу
  • Управління грошовими потоками Групи, забезпечення належного казначейського контролюУправління та ведення переговорів щодо банківських та позикових механізмів Групи
  • Управління та контроль за оподаткуванням Групи
  • Надання надійної фінансової підтримки та ідей, що дозволяють Правлінню приймати важливі бізнес-рішення
  • Участь у визначенні стратегічних пріоритетів Групи
  • Розвиток та автоматизація процесу підготовки управлінської звітності, фінансової стратегії, управління бюджетним процесом та підготовкою прогнозів
  • Розрахунок фінансового результату за сегментами/дивізіонами/клієнтами/продуктами
  • Спільна робота та взаємодія із зовнішніми експертами (банки, аудитори, консультанти, оцінювачі тощо)
  • Розвиток співробітників

Фінансовий директор

АТ «ТАСКОМБАНК»

Банки

2 роки

12.2015 - 12.2017

Основні обов’язки:

  • Керівництво фінансово-економічною діяльністю банку, бюджетний контроль, контроль за цільовим використанням фінансових коштів, аналіз продуктивності, контроль KPI, реалізація можливостей зростання доходів та економії витрат, покращення продуктивності бізнесу
  • Розвиток та автоматизація процесу підготовки управлінської звітності, фінансової стратегії, управління бюджетним процесом та підготовкою прогнозів
  • Участь у визначенні стратегічних пріоритетів компанії
  • Управління та автоматизація процесу міжсегментного трансфертного ціноутворення, міжсегментного розподілу доходів та витрат, розрахунок фінансового результату за сегментами/відділеннями/клієнтами/продуктами
  • Спільна робота та взаємодія із зовнішніми експертами (аудитори, консультанти, оцінювачі тощо)
  • Розвиток співробітників

Заступник Голови Правління, Фінансовий директор

СК «ТАС»

Страхування

3 роки 1 місяць

11.2012 - 12.2015

Специалізація компанії: страхування життя.

Основні обов’язки:

  • Керівництво фінансово-економічною діяльністю компанії щодо своєчасного забезпечення фінансовими ресурсами, управління ліквідністю, робота з банками та іншими фінансовими установами
  • Участь у визначенні стратегічних пріоритетів компанії
  • Підготовка фінансової стратегії компанії, управління бюджетним процесом та підготовкою прогнозів
  • Бюджетний контроль, контроль за цільовим використанням фінансових коштів, аналіз продуктивності, управління KPI, реалізація можливостей зростання доходів та економії витрат, покращення продуктивності бізнесу
  • Оптимізація обліку та процесу підготовки фінансової звітності та її аналізу, автоматизація процесів
  • Розробка та впровадження внутрішнього управління ризиками
  • Спільна робота та взаємодія із зовнішніми експертами (аудитори, консультанти, оцінювачі тощо)
  • Розвиток співробітників

Директор департаменту фінансової звітності та аудиту

ТАС Груп

Інше

3 роки 6 місяців

05.2009 - 11.2012

Спеціалізація компанії: управління діяльністю компаній групи ТАС (фінанси, промисловість, сільське господарство, рітейл).

Основні обов’язки:

  • Побудова та керівництво процесом консолідації/комбінації управлінської звітності Групи (бюджет, факт), аналіз виконання бюджетів у розрізах ЦФО та бізнес-напрямків; Автоматизація процесу на базі 1С;
  • Розробка та впровадження процедур взаємодії між відділами та компаніями групи з метою оптимізації облікової функції; проекти "швидке закриття";
  • Розробка заходів щодо зближення систем управлінського та МСФЗ обліку компаній Групи; вирішення методологічних питань управлінського та МСФЗ обліку;
  • Методологічна підтримка та керівництво процесом переходу окремих компаній Групи на складання МСФЗ звітності (розробка плану рахунків, методології трансформації звітності та внесення доповнень/змін до облікової політики);
  • Створення функції внутрішнього аудиту у Групі;
  • Координація та контроль процесу проходження зовнішнього аудиту компаніями Групи;
  • Комунікація із зовнішніми експертами (аудитори, консультанти, оцінювачі, ін.);
  • Розвиток команди та навчання персоналу.

Провідний спеціаліст відділу методологічного забезпечення

Interpipe / ИНТЕРПАЙП

Промисловість та Виробництво

1 рік 9 місяців

08.2007 - 05.2009

Спеціалізація компанії: управління групою компаній ІНТЕРПАЙП (трубно-колісний бізнес).

Основні обов’язки:

  • Керівництво процесом складання фінансової звітності за МСФЗ кількох виробничих та торгових компаній у різних країнах світу (5 підлеглих), складання консолідованої звітності за МСФЗ холдингу;
  • Побудова та вдосконалення системи складання фінансової звітності за МСФЗ, розробка та впровадження процедур взаємодії між відділами та компаніями групи з метою оптимізації облікової функції;
  • Вирішення методологічних питань обліку щодо МСФЗ та ПСБУ;
  • Підготовка інформації для проспекту IPO;
  • Розробка заходів щодо зближення систем управлінського обліку та обліку за МСФЗ;
  • Побудова системи внутрішніх фінансових контролів за дотриманням холдингом фінансових ковенантів за кредитами;
  • Участь у процесі впровадження Oracle;
  • Комунікація із зовнішніми експертами (аудитори, консультанти);
  • Розвиток команди та навчання персоналу.

Старший аудитор

Deloitte

Консалтинг / Аудит

3 роки 8 місяців

12.2003 - 08.2007

Основні обов’язки:

  • Проведення аудиту фінансової звітності, складеної відповідно до IFRS, US GAAP, підприємств різних галузей, зокрема консолідованої звітності. Написання звітів за підсумками аудиту. Провела аудит понад 20 компаній, серед яких:

* Провідні виробники хімічної промисловості,

* Група з понад 50 компаній, задіяних у дистрибуції та роздрібній торгівлі,

* Група з 8-ми компаній – лідер у виробництві та дистрибуції мінеральних вод,

* Провідні виробники хімічної промисловості,

* Група компаній сфери інформаційних технологій,

* Підрозділ глобального виробника обладнання для телекомунікаційної * сфери,

* Компанія – лідер у сфері надання послуг зв'язку,

* Провідний український банк,

* Неприбуткова організація

  • Керівництво, координація та управління командами, які проводять аудит компаній (до 9 осіб);
  • Навчання молодих спеціалістів – учасників проектів;
  • Проведення тренінгів як внутрішніх, так і зовнішніх;
  • Виконання узгоджених процедур з метою оцінки існуючої на підприємстві системи контролю та обліку та ефективності їх функціонування;
  • Участь у підготовці та випуску пропозицій щодо надання послуг аудиту.

Ключова інформація

  • Керівництво фінансово-економічною діяльністю бізнесу/групи бізнесів, бюджетний контроль, контроль за цільовим використанням фінансових коштів, аналіз продуктивності, контроль KPI, реалізація можливостей зростання доходів та економії витрат, покращення продуктивності бізнесу
  • Управління грошовими потоками бізнесу/групи бізнесів, забезпечення належного казначейського контролю
  • Управління та ведення переговорів щодо банківських та позикових механізмів
  • Управління та контроль за оподаткуванням
  • Надання надійної фінансової підтримки та ідей, що дозволяють Правлінню/Акціонерам приймати важливі бізнес-рішення
  • Стратегічне, системне мислення
  • Розвиток та автоматизація процесу підготовки управлінської звітності, фінансової стратегії, управління бюджетним процесом та підготовкою прогнозів
  • Спільна робота та взаємодія із зовнішніми експертами (банки, аудитори, консультанти, оцінювачі тощо)
  • Координація, управління та контроль співробітників, розвиток співробітників
  • Відмінні аналітичні, презентаційні, комунікативні та лідерські навички;
  • Вміння демонструвати сильну віддачу та дисципліну цілям та термінам проекту/завдання;
  • Орієнтований на результат лідер, самомотивована, інноваційна, скрупульозна, толерантна;
  • Глибокі технічні знання принципів фінансової звітності та специфічних стандартів звітності – МСФЗ, ГААП та П(с)БО, процесу аудиту та підготовки аудиторських звітів;MS Office (Power Point, Excel, Visio, Word, Project, Access)

Навчалась в 2 закладах

MBA IEDC Bled School of Management

MBA - Maser of Business Administration

Словенія, Блед, 2016

Львівський національний університет ім. І. Франка

Економічний факультет, Спеціальність «Фінанси і кредит»

Львів, 2003

Володіє мовами

Англійська

вільно

Іспанська

середній

Польська

середній

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

ACCA Association of Chartered Certified Accountants

2009

ACCA Member

Додаткова інформація

Захоплення та інтереси

  • подорожі
  • біг
  • серфінг
  • катання на лижах
  • походи в гори
  • психологія
  • музика

Ірина

Фінансовий директор

Київ

43 роки

повна зайнятість

Оновлено 2 тижні тому