Работала в 7 компаниях 18 лет 6 месяцев
Медиа / СМИ, Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Банки, Страхование, Другое, Промышленность и Производство, Консалтинг / Аудит
Фінансовий директор, член Ради Директорів
1+1 media
Медиа / СМИ
1 год 1 месяц
09.2023 - 10.2024
• Керівництво фінансово-економічною діяльністю Групи Компаній, бюджетний контроль, контроль за цільовим використанням фінансових коштів, аналіз продуктивності, контроль KPI, реалізація можливостей зростання доходів та економії витрат, покращення продуктивності бізнесу
• Управління грошовими потоками Групи, забезпечення належного казначейського контролю
• Управління та контроль за оподаткуванням ГрупиУчасть у визначенні стратегічних пріоритетів Групи
• Розвиток та автоматизація процесу підготовки управлінської звітності, фінансової стратегії, управління бюджетним процесом та підготовкою прогнозів
• Розрахунок фінансового результату за бізнес-напрямками та проєктами
• Розвиток співробітників
Фінансовий директор Групи, Член Правління
АТЛАНТИК ГРУП ЛІМІТЕД(AGL)
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
3 года 2 месяца
02.2019 - 04.2022
Специалізація компаниії: Реклама, ЗМІ, Видавництво.
Основні обов’язки:
- Керівництво фінансово-економічною діяльністю Групи Компаній, бюджетний контроль, контроль за цільовим використанням фінансових коштів, аналіз продуктивності, контроль KPI, реалізація можливостей зростання доходів та економії витрат, покращення продуктивності бізнесу
- Управління грошовими потоками Групи, забезпечення належного казначейського контролюУправління та ведення переговорів щодо банківських та позикових механізмів Групи
- Управління та контроль за оподаткуванням Групи
- Надання надійної фінансової підтримки та ідей, що дозволяють Правлінню приймати важливі бізнес-рішення
- Участь у визначенні стратегічних пріоритетів Групи
- Розвиток та автоматизація процесу підготовки управлінської звітності, фінансової стратегії, управління бюджетним процесом та підготовкою прогнозів
- Розрахунок фінансового результату за сегментами/дивізіонами/клієнтами/продуктами
- Спільна робота та взаємодія із зовнішніми експертами (банки, аудитори, консультанти, оцінювачі тощо)
- Розвиток співробітників
Фінансовий директор
АТ «ТАСКОМБАНК»
Банки
2 года
12.2015 - 12.2017
Основні обов’язки:
- Керівництво фінансово-економічною діяльністю банку, бюджетний контроль, контроль за цільовим використанням фінансових коштів, аналіз продуктивності, контроль KPI, реалізація можливостей зростання доходів та економії витрат, покращення продуктивності бізнесу
- Розвиток та автоматизація процесу підготовки управлінської звітності, фінансової стратегії, управління бюджетним процесом та підготовкою прогнозів
- Участь у визначенні стратегічних пріоритетів компанії
- Управління та автоматизація процесу міжсегментного трансфертного ціноутворення, міжсегментного розподілу доходів та витрат, розрахунок фінансового результату за сегментами/відділеннями/клієнтами/продуктами
- Спільна робота та взаємодія із зовнішніми експертами (аудитори, консультанти, оцінювачі тощо)
- Розвиток співробітників
Заступник Голови Правління, Фінансовий директор
СК «ТАС»
Страхование
3 года 1 месяц
11.2012 - 12.2015
Специалізація компанії: страхування життя.
Основні обов’язки:
- Керівництво фінансово-економічною діяльністю компанії щодо своєчасного забезпечення фінансовими ресурсами, управління ліквідністю, робота з банками та іншими фінансовими установами
- Участь у визначенні стратегічних пріоритетів компанії
- Підготовка фінансової стратегії компанії, управління бюджетним процесом та підготовкою прогнозів
- Бюджетний контроль, контроль за цільовим використанням фінансових коштів, аналіз продуктивності, управління KPI, реалізація можливостей зростання доходів та економії витрат, покращення продуктивності бізнесу
- Оптимізація обліку та процесу підготовки фінансової звітності та її аналізу, автоматизація процесів
- Розробка та впровадження внутрішнього управління ризиками
- Спільна робота та взаємодія із зовнішніми експертами (аудитори, консультанти, оцінювачі тощо)
- Розвиток співробітників
Директор департаменту фінансової звітності та аудиту
ТАС Груп
Другое
3 года 6 месяцев
05.2009 - 11.2012
Спеціалізація компанії: управління діяльністю компаній групи ТАС (фінанси, промисловість, сільське господарство, рітейл).
Основні обов’язки:
- Побудова та керівництво процесом консолідації/комбінації управлінської звітності Групи (бюджет, факт), аналіз виконання бюджетів у розрізах ЦФО та бізнес-напрямків; Автоматизація процесу на базі 1С;
- Розробка та впровадження процедур взаємодії між відділами та компаніями групи з метою оптимізації облікової функції; проекти "швидке закриття";
- Розробка заходів щодо зближення систем управлінського та МСФЗ обліку компаній Групи; вирішення методологічних питань управлінського та МСФЗ обліку;
- Методологічна підтримка та керівництво процесом переходу окремих компаній Групи на складання МСФЗ звітності (розробка плану рахунків, методології трансформації звітності та внесення доповнень/змін до облікової політики);
- Створення функції внутрішнього аудиту у Групі;
- Координація та контроль процесу проходження зовнішнього аудиту компаніями Групи;
- Комунікація із зовнішніми експертами (аудитори, консультанти, оцінювачі, ін.);
- Розвиток команди та навчання персоналу.
Провідний спеціаліст відділу методологічного забезпечення
Interpipe / ИНТЕРПАЙП
Промышленность и Производство
1 год 9 месяцев
08.2007 - 05.2009
Спеціалізація компанії: управління групою компаній ІНТЕРПАЙП (трубно-колісний бізнес).
Основні обов’язки:
- Керівництво процесом складання фінансової звітності за МСФЗ кількох виробничих та торгових компаній у різних країнах світу (5 підлеглих), складання консолідованої звітності за МСФЗ холдингу;
- Побудова та вдосконалення системи складання фінансової звітності за МСФЗ, розробка та впровадження процедур взаємодії між відділами та компаніями групи з метою оптимізації облікової функції;
- Вирішення методологічних питань обліку щодо МСФЗ та ПСБУ;
- Підготовка інформації для проспекту IPO;
- Розробка заходів щодо зближення систем управлінського обліку та обліку за МСФЗ;
- Побудова системи внутрішніх фінансових контролів за дотриманням холдингом фінансових ковенантів за кредитами;
- Участь у процесі впровадження Oracle;
- Комунікація із зовнішніми експертами (аудитори, консультанти);
- Розвиток команди та навчання персоналу.
Старший аудитор
Deloitte
Консалтинг / Аудит
3 года 8 месяцев
12.2003 - 08.2007
Основні обов’язки:
- Проведення аудиту фінансової звітності, складеної відповідно до IFRS, US GAAP, підприємств різних галузей, зокрема консолідованої звітності. Написання звітів за підсумками аудиту. Провела аудит понад 20 компаній, серед яких:
* Провідні виробники хімічної промисловості,
* Група з понад 50 компаній, задіяних у дистрибуції та роздрібній торгівлі,
* Група з 8-ми компаній – лідер у виробництві та дистрибуції мінеральних вод,
* Провідні виробники хімічної промисловості,
* Група компаній сфери інформаційних технологій,
* Підрозділ глобального виробника обладнання для телекомунікаційної * сфери,
* Компанія – лідер у сфері надання послуг зв'язку,
* Провідний український банк,
* Неприбуткова організація
- Керівництво, координація та управління командами, які проводять аудит компаній (до 9 осіб);
- Навчання молодих спеціалістів – учасників проектів;
- Проведення тренінгів як внутрішніх, так і зовнішніх;
- Виконання узгоджених процедур з метою оцінки існуючої на підприємстві системи контролю та обліку та ефективності їх функціонування;
- Участь у підготовці та випуску пропозицій щодо надання послуг аудиту.
Ключевая информация
- Керівництво фінансово-економічною діяльністю бізнесу/групи бізнесів, бюджетний контроль, контроль за цільовим використанням фінансових коштів, аналіз продуктивності, контроль KPI, реалізація можливостей зростання доходів та економії витрат, покращення продуктивності бізнесу
- Управління грошовими потоками бізнесу/групи бізнесів, забезпечення належного казначейського контролю
- Управління та ведення переговорів щодо банківських та позикових механізмів
- Управління та контроль за оподаткуванням
- Надання надійної фінансової підтримки та ідей, що дозволяють Правлінню/Акціонерам приймати важливі бізнес-рішення
- Стратегічне, системне мислення
- Розвиток та автоматизація процесу підготовки управлінської звітності, фінансової стратегії, управління бюджетним процесом та підготовкою прогнозів
- Спільна робота та взаємодія із зовнішніми експертами (банки, аудитори, консультанти, оцінювачі тощо)
- Координація, управління та контроль співробітників, розвиток співробітників
- Відмінні аналітичні, презентаційні, комунікативні та лідерські навички;
- Вміння демонструвати сильну віддачу та дисципліну цілям та термінам проекту/завдання;
- Орієнтований на результат лідер, самомотивована, інноваційна, скрупульозна, толерантна;
- Глибокі технічні знання принципів фінансової звітності та специфічних стандартів звітності – МСФЗ, ГААП та П(с)БО, процесу аудиту та підготовки аудиторських звітів;MS Office (Power Point, Excel, Visio, Word, Project, Access)
Училась в 2 заведениях
MBA IEDC Bled School of Management
MBA - Maser of Business Administration
Словенія, Блед, 2016
Львівський національний університет ім. І. Франка
Економічний факультет, Спеціальність «Фінанси і кредит»
Львів, 2003
Владеет языками
Английский
свободно
Испанский
средний
Польский
средний
Русский
свободно
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
ACCA Association of Chartered Certified Accountants
ACCA Member
Дополнительная информация
Захоплення та інтереси
- подорожі
- біг
- серфінг
- катання на лижах
- походи в гори
- психологія
- музика
Ірина
Ірина
Фінансовий директор
Киев
полная занятость
Обновлено 6 дней назад