Працював в 5 компаніях 12 років
FMCG, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail
Керівник бізнес-напрямку
Wanted Vegan
FMCG
1 рік
11.2023 - до теперішнього часу
- Аналіз ринку, конкурентів, споживчих тенденцій для виявлення вектору розвитку;
- Створення та узгодження асортиментної та цінової політики;
- Планування та досягнення завдань по
товарообігу;
- Розвиток каналів збуту: В2В, В2С, дистрибуції, В2G (тендери);
- Розширення клієнтської бази, розвиток нових ринків та збільшення обсягів продажів;
- Переговори з ключовими партнерами, узгодження умов співпраці, підписання контрактів;
- Координація створення бренд буку, просування;
- Планування та запуск нових продуктів на ринок у співпраці з R&D (виробництво);
- Планування та реалізація рекламних компаній у різних медіа-каналах (онлайн, офлайн);
- Формування, навчання та управління командою;
- Контроль дебіторської заборгованості;
Комерційний директор
Pizza33/Sushi33
FMCG
4 роки 10 місяців
05.2017 - 03.2022
Планування річних показників продажу, маркетингових бюджетів
Досягнення поставлених завдань по товарообігу, збільшенню трафіку, оптимізації food coast, відкриття нових об'єктів
Контроль дебіторської заборгованості, оборотності, маржинальності, АВС/XYZ аналіз
Побудова орієнтованої на результат та клієнта структури комерційного відділу
Організація ефективної взаємодії комерційного та інших відділів у компанії
Формування та контроль цінової, асортиментної політики, ротація
Координація моніторингу конкурентів, SWOT аналіз
Реалізація стратегії просування Компанії у різних каналах збуту: В2С, В2В
Пошук постачальників, відповідно до потреб та планів розвитку, переговорна компанія, укладання договорів
Розвиток відносин із ключовими бізнес партнерами
Управління персоналом, участь у підборі та навчанні, впровадження KPI у роботу команди
Координація роботи відділу маркетингу, розробка промо активностей, просування
Планування маркетингових заходів, бюджетування
Участь у розробці та оптимізації програми лояльності, оцінка ефективності
Досягнення: збільшення товарообігу на 35% (LFL/рік), збільшення середнього чека на 25-30%, збільшення конверсії сайту на 20%. Оптимізація операційних витрат. Збільшення рентабельності підприємства з 6 до 18%
Комерційний директор, Керівник фірмової торгівельної мережі
Lauffer Group, "ТД Золотий Урожай Рітейл". Виробництво продуктів харчування, дистрибьюція, ритейл.
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки 3 місяці
01.2014 - 04.2017
Координація, складання перспективних та виконання поточних планів (продажу, оборотність, товарні запаси, прибуток)
Визначення стратегії у ключових каналах продажу: B2B, B2C, дистрибуція
Постановка завдань, оперативний контроль відділів продажів, відділу закупівель, оцінка ефективності роботи (KPI), впровадження заходів щодо покращення результатів
Формування цінової, асортиментної політики
Участь у організації та контролі логістичної діяльності компанії
Проведення переговорів із ключовими партнерами, підписання договорів, контроль виконання договірних зобов'язань
Організація навчання та оцінки персоналу
Спільно з відділом маркетингу, планування та бюджетування маркетингу компанії
Координація та контроль виконання плану маркетингових заходів
Досягнення: збільшення доходу на 30% (LFL/рік), збільшення трафіку покупців на 25%, збільшення маркетингових надходжень на 35% (постачальники). Використання мотиваційної програми для торгової команди. Ребрендинг та зміна формату торгової мережі, відкриття нових торгових об'єктів (+16 ТП до існуючих). Збільшення рентабельності підприємства з 5 до 15%.
Категорійний менеджер
ЕКО-Маркет
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 5 місяців
05.2012 - 10.2013
Формування, оптимізація асортиментних матриць
Пошук постачальників, виробників відповідно до потреби торгової мережі
Оцінка пропозицій, проведення переговорів, укладання контрактів на постачання, договорів маркетингу, логістики
Забезпечення максимально конкурентних цін на продукцію, що закуповується.
Моніторинг, аналіз конкурентного оточення
Ціноутворення, з поділом за ціновими сегментами
Контроль за дотриманням безперебійних поставок продукції, дотриманням договірних зобов'язань, вирішенням претензійних питань
Контроль та виконання KPI (товарообіг, дохід, оборотність, маркетинговий бюджет)
Аналіз оцінки досліджень Nielsen, GfK. Спільно з відділом маркетингу, прийняття рішень щодо частин, поличного простору, сегментації категорій
Трейд маркетинг, BTL активність, оцінка ефективності
Моніторинг рекламної діяльності конкурентів
Участь та координація процесу запуску нових продуктів СТМ: позиціонування на ринку, дегустації, розробка продуктової платформи, участь у розробці концепції упаковки
Відбір асортименту, формування замовлень на імпорт, ціноутворення
Категорійний менеджер
Ритейл груп, Велика Кишеня
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 2 місяці
03.2011 - 05.2012
Формування, оптимізація асортименту товарних категорій
Пошук постачальників, оцінка пропозицій, проведення тендерів, укладання довгострокових контрактів на постачання
Забезпечення максимально конкурентних цін на продукцію та умов постачання.
Ціноутворення з поділом по третинах (перша ціна, середній, дорогий сегмент)
Контроль та виконання плану в категоріях по товарообігу, доходу, оборотності, маркетингу
Оцінка конкурентного оточення, моніторинг KVI
Спільно з відділом маркетингу, розробка акційних пропозицій та промо заходів
Постановка завдань та контроль виконання для менеджерів відділу закупівель, завідувачів секцій ТП
Розвиток та просування власних торгових марок (Private Label)
Вивчення попиту, розвиток нових напрямів, підготовка пропозицій щодо власного імпорту (КНР, ЄС)
Моніторинг, відбір продукції, перемовини з імпорту у виробників (КНР, ЄС)
Аналіз, прийняття рішень щодо закупівлі імпорту
Формування замовлень на імпорт, ціноутворення, контроль помтавок
Ключова інформація
Розробка асортиментної, цінової політики, відповідно до цілей, стратегії розвитку Компаній, бюджетування;
Побудова переговорного процесу, укладання контрактів, врегулювання договірних розбіжностей, вибудовування довгострокових взаємовигідних відносин із ключовими партнерами;
Виведення ринку нових продуктів, розвиток СТМ;
Досвід відкриття торгових, виробничих майданчиків;
управління командою, впровадження KPI, створення продуктивної корпоративної атмосфери;
Знання та досвід застосування методів просування товарів та послуг: трейд маркетинг, E-commerce, SMM;
Участь у створенні та розвитку програм лояльності для кінцевого споживача; оцінка ефективності;
Виведення бізнесу на новий рівень фінансової ефективності;
Досвід роботи на тендерних майданчиках;
Досвід закордонних відряджень;
Навчався в 2 закладах
Вищий навчальний заклад "Університет економіки та права "КРОК"
Маркетинг
Київ, 2008
НТУУ КПІ
РТФ
Київ, 2000
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Тренинги
Ефективність продажів. Мотивація команди. Аналіз та оптимізація грошових потоків. Навички успішного проведення переговорів. Категорійний менеджмент. Маркетинг, товарна логістика.
Додаткова інформація
Особисті якості
Комп'ютерні навички
Водійське посвідчення
Захоплення та інтереси
Ціль
Євгеній
Євгеній
Комерційний директор, Керівник бізнес напрямку, Директор з розвитку
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 4 дні тому