Працював в 5 компаніях 30 років 8 місяців
Консалтинг / Аудит, Торгівля роздрібна / Retail, Реклама та PR-послуги, FMCG
Партнер
Ледоход Консалтинг
Консалтинг / Аудит
17 років
12.2007 - до теперішнього часу
- Розробка та впровадження маркетингових стратегій для партнерів та клиентів
- Розробка брендинга, айдентики, коммуникацийних стратегій для партнерів та клиентів
- Розробка та впровадження комплексних рекламних кампаній національного масштабу (PR, SMM, Digital, ATL, BTL)
- Організація та управління продажами, запуск он-лайн магазинів (В2B, B2C), проведення маркетингових заходів різної складності
- Консалтингові послуги
Директор по маркетингу
АоЗТ "Жасмін Лінжері" (JASMINE Lingerie)
Торгівля роздрібна / Retail
4 роки 5 місяців
04.2017 - 09.2021
- Розробка та впровадження маркетингової стратегії бренду/компанії/мережі магазинів (комплексний маркетинг 360, роздрібні продажі, он-лайн продажі, внутрішня та зовнішня комунікація, digital/SMM, PR)
- Розробка та впровадження моделі бренду (жіноча білизна, найбільший виробник у Європі)
- Розробка та впровадження системного Customer Experience (CEM)
- Розробка та впровадження shop concept, стратегії розвитку мережі магазинів, правил мерчандайзингу для мережі власних роздрібних та партнерських магазинів
- Розробка та проведення локальних та мережевих маркетингових та PR-заходів для роздрібних магазинів компанії
- Організація та управління продажами, запуск он-лайн магазинів (В2B, B2C), проведення маркетингових заходів різної складності
- Консалтингові послуги
Проект менеджер
Fedoriv
Реклама та PR-послуги
7 місяців
07.2015 - 02.2016
- Консалтингові послуги
- Аналіз ринків
- Розробка моделі брендів
- Розробка маркетингової та комунікаційної стратегії брендів
- Підготовка обгрунтовання та запуск проектів
- Планування та проведення рекламних кампаній різної складності
Керівник відділу розвітку ЛГП
Национальные Алкогольные Традиции (Bayadera Group)
FMCG
5 місяців
08.2013 - 01.2014
- Формування та керівництво відділом маркетингу лікеро-горілчаних брендів компанії
- Розробка та впровадження маркетингової стратегії напрямку ЛГП (6 брендів лідерів світового рынку алкоголя)
- Проведення маркетингових заходів у рамках стратегій портфеля брендів компанії (повний комплекс, декілька ринків)
- Розробка та впровадження трейдмаркетинових заходів національного масштабу
- Маркетинговий супровід дистрибуторського спрямування компанії
Директор з маркетингу
ІНТЕРТОП/INTERTOP
Торгівля роздрібна / Retail
16 років 1 місяць
05.1994 - 06.2010
- Управління асортиментною політикою компанії (наповнення магазинів мереж, робота з постачальниками, замовлення товару)
- Управління продажами (взуття, одяг, аксесуари)
- Управління департаментом маркетингу (63 особи)
- Планування та проведення всіх маркетингових та PR-активностей для брендів та мереж, що належать компанії (160 магазинів: Інтертоп, Plato, Кіддітоп, Ессо, Geox, Timberland, Marc O'Polo та ін.)
- Брендинг (40 торгових марок, 3 бренди мереж, 6 private lable)
- Start Up-проекти у сфері роздрібної торгівлі одягом та взуттям (нові мережі магазинів, власні марки компанії)
- Побудова бізнес-процесів усередині компанії
- Управління програмами лояльності (база 460 000 осіб)
- Бюджетування та керівництво бюджетним комітетом
Ключова інформація
- Практичний досвід управління департаментом маркетингу в міжнародних компаніях в Україні та країнах СНД (понад 20 років)
- Навичкі управління великим портфелем брендів
- Розробка та успішна реалізація загальної, маркетингової, комунікаційної (Digital, SMM, ATL/BTL) стратегії розвитку компанії
- Досвід успішної реалізації Start-up проектів різної складності (Україна, Казахстан, країни СНД та ЄС)
- Управління командою маркетингу, у тому числі digital командою (PPC, SMM, E-mail маркетолог, SEO, аналітики, копірайтери, дизайнери)
- Оперативне керування роздрібними мережами (150+ магазинів)
- Брендинг, айдентика, трейд-маркетинг, мерчендайзинг, розробка та впровадження Customer Journey Map та Сервісної моделі мережі магазинів
- Створення, організація та проведення рекламних кампаній національного та мультирегіонального масштабу
- Відмінне знання рекламного та споживчого ринку (Україна, Казахстан, країни СНД)
- Знання основних форм фінансової звітності
- Нагороди Efffie Awards (золото, срібло, бронза, декілька кейсів на різних ринках)
- Багаторазовий член журі Efffie Awards Ukraine та КМФР (Київський Міжнародний Фестиваль Реклами)
Навчався в 1 закладі
Київський Інстітут Інженерів Цівільної Авіації (НАУ)
Радіоінженер, Факультет авіцийного радіоелєктронного обладнання
Украина, Киев, 1992
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Менеджмент для топов
Курс КМБШ від Анни Власовой для топ-менеджмента компанії
Фінансовий менеджмент
Курс від агентства Ernst&Young для нефінансових менеджерів компанії
Управління персоналом
Курс для топ-менеждмента від компанії Nordic International Training
Анатомія бренду
Спеціалізованний екстрім-курс по брендінгу від компанії Brandtraining
Додаткова інформація
Компьютерні навички
Знання основних программ (Microsoft Office, Sale, Data Friend, ММI, TNS, Gfk pannel)
Водійське посвідчення
Категорія "В", стаж більш 20 років
Особисті якості
Націленість на досягнення результату, комунікабельність, креативність мислення, схильність до аналізу, відмінне почуття гумору, добрий спікер
Захоплення та інтереси
Література, футбол, викладацька діяльність
Військова служба
Служба у лавах ЗС
Лейтенант запасу
Військовозобов'язаний
Ціль
Отрімання позиції Директора з маркетингу (СМО)
Коммерційного директора (СЕО)
Приоритетні напрямки:
- великі рітейл-оператори (роздрібні продажі всіх категорій товарів, одяг, взуття)будь-який із сегментів FMSG
Олег Вікторович
Олег Вікторович
СМО (Маркетинг-директор, Директор з маркетингу)
Київ
повна зайнятість
Оновлено 3 місяці тому