Працював в 8 компаніях   26 років 8 місяців

Реклама та PR-послуги, FMCG, Консалтинг / Аудит

Радник з маркетингу

Незалежний консультант з маркетингу

Реклама та PR-послуги

6 років 9 місяців

03.2019 - до теперішнього часу

Digital marketing, розробка маркетингових стратегій, digital архітектура робочих команд, таргетована реклама, контент маркетинг, СММ, контекстна реклама, розробка сайтів, СЕО, розробка месенджер ботів, побудова автоворонок продажів, проведення маркетингових досліджень online. Серед клієнтів – центр сучасного мистецтва М17, Cherwell College Oxford, karbas.com з проектом "Вертикальні концерти", Асоціація "Українські Імпортери побутової електроніки", ARTCULT foundation, фонд підтримки українських художників під час війни ARTFORVICTORY, дитячий розважальний комплекс "Прищіпка", виробник м'ясо-ковбасних виробів "Інкофуд" та інші клієнти з різних галузей бізнесу.

Директор по маркетингу

ТОВ «Добродія Фудз»

FMCG

1 рік 4 місяці

12.2017 - 03.2019

Зона відповідальності

Розвиток маркетингу ТОВ «Добродія Фудз»

Функціональні обов'язки

Стратегічний маркетинг. Розробка та впровадження стратегії маркетингу. Позиціонування, підбір необхідних маркетингових інструментів та комунікаційних платформ. Асортиментна політика. Розробка PR стратегії, керування трейд-маркетингом.

Оперативний маркетинг. Ребрендинг, розробка цінової політики, управління мерчандайзингом та трейд-маркетинговими активностями. Розробка нових прийомів маркетингових комунікацій, формування бюджетів, відстеження ефективності інвестицій у маркетинг.

Досягнення

За 2018 рік:

  • Продаж майже подвоївся з 1,5 тис. тонн до 2,8 тис. тон. +83% на рік.
  • Частка ринку зросла з 4,8 до 8,1%.
  • Без втрати обсягів продажу вдалося підвищити ціни в середньому на 11%, а з початку 2019 року – на 30%.

По мерчандайзингу було впроваджено передову технологію EFFE, завдяки якій вдалося підвищити якість роботи команди суміщеного мерчандайзингу, і зменшити OOS з 26% до 19%, та налагодити збір інформації за цінами конкурентів.

У бізнес-практику компанії були впроваджені нові підходи до DIGITAL маркетингу– геолокаційні технології завдяки чому вдалось досягти зростання продажів у цільових торгових точках на 17%-30%.

Радник з маркетингу

Незалежний консультант по маркетингу

Консалтинг / Аудит

1 рік 1 місяць

12.2016 - 12.2017

Розробка маркетингових стратегій, проведення маркетингових досліджень, організація рекламних кампаній. За рік реалізовано кілька великих проєктів, серед яких нейромаркетингове дослідження "Прийняття рішень при виборі твору мистецтва". Дослідження було проведено у колаборації з Києво-Могилянською академією, сервісом COOLTOOL, агентством маркетингових досліджень UMG та фондом розвитку сучасного мистецтва ARTCULT foundation. Доповідь була представлена на міжнародній конференції REMARK 2018

Директор по Маркетингу

Клуб Сиру, ТОВ

FMCG

2 роки 1 місяць

12.2014 - 12.2016

Зона відповідальності

Розвиток маркетингу КЛУБУ СИРУ

Функціональні обов'язки

  • Стратегічний маркетинг. Розробка бренд ідентичності та місії бренду, Позиціонування, підбір необхідних маркетингових інструментів та комунікаційних платформ. Асортиментна політика. Розробка PR-стратегії.
  • Оперативний маркетинг. Підвищення іміджевих показників бренду КЛУБ СИРУ, налагодження маркетингових комунікацій, формування бюджетів, відстеження ефективності інвестицій у маркетинг.

Досягнення

Протягом року за іміджевими показниками КЛУБ СИРУ вийшов з 5-го на 2-е місце. Зростання продажів у 2015 році склало 11% при падінні ринку на 1%. Кампанії вдалося збільшити маржинальний дохід у середньому на 2-4%, і наростити частку ринку в натуральному та грошах на 1%. У 2016 році вдалося повернути лідерські позиції в каналі modern trade, наростивши частку продажу з 7% до 12-15%.

Директор департаменту Маркетингу

Inkerman International

FMCG

1 рік 1 місяць

12.2013 - 12.2014

Зона відповідальності

Розвиток маркетингу Inkerman

Функціональні обов'язки

  • Стратегічний маркетинг. Позиціонування, підбір необхідних маркетингових інструментів та комунікаційних платформ. Вивчення ринку Росії та виведення на нього нових ТМ та розвиток наявного портфеля брендів. Зміцнення позицій на ринку України. Асортиментна політика.
  • Оперативний маркетинг. Зміцнення бренду "Inkerman", налагодження роботи департаменту маркетингу в рамках компанії, налагодження маркетингових комунікацій Формування бюджетів, відстеження ефективності інвестицій у маркетинг. Пошук та впровадження інновацій.

Досягнення

Незважаючи на несприятливі зовнішні чинники вдалося зберегти лідерські позиції на ринку вина України, на сьогодні Inkerman, як і раніше, лідер ринку, частка компанії в натуральних показниках становить близько 14%.

Радник з маркетингу

Незалежний консультант

Реклама та PR-послуги

1 рік 1 місяць

12.2012 - 12.2013

Реалізовано понад 10 проектів, серед яких:

  • виведення на український ринок нових торгових марок та сервісів;
  • розробка архітектури торгових марок, побудова брендів;
  • розробка комплексу маркетингу виходу міжнародний ринок;
  • розробка концепції інтернет-ТВ.

Окремий напрямок діяльності – викладання у міжнародному інституті менеджменту, готував та викладав курс лекцій з однієї з програм МВА

Директор департамента Маркетинга

ТОВ «Комплекс Агромарс»

FMCG

1 рік 1 місяць

12.2011 - 12.2012

Зона відповідальності

Розвиток маркетингу ТОВ «Комплекс Агромарс»

Функціональні обов'язки

  • Стратегічний маркетинг. Позиціонування, підбір необхідних маркетингових інструментів та комунікаційних платформ. Розробка концепції розвитку франчайзингу. Робота з вивчення можливостей диверсифікації виробництва. Зіставлення цілей з фінансовими, кадровими та виробничими ресурсами компанії.
  • Оперативний маркетинг. Побудова бренду "Гаврилівські курчата", налагодження роботи департаменту маркетингу в рамках компанії, налагодження маркетингових комунікацій. Формування бюджетів, відстеження ефективності інвестицій у маркетинг. Розширення франчайзингової мережі.

Досягнення

За рік роботи на посаді директора департаменту маркетингу ТОВ «Комплекс Агромарс» було повністю завершено роботу над платформою бренду «Гаврилівські курчата» та вдалося збільшити лояльність до бренду у кінцевих споживачів на 60%

Заступник директора з маркетингу АТ «Оболонь»

АТ «Оболонь»

FMCG

12 років 9 місяців

05.1999 - 01.2012

Зона відповідальності

Підтримка та розвиток маркетингу безалкогольних напоїв, слабоалкогольних коктейлів та мінеральної води

Функціональні обов'язки

  • Стратегічний маркетинг. Сегментування ринку, позиціонування, підбір необхідних маркетингових інструментів, робота з продуктовими та бренд портфелями, ціною, вибір каналів дистрибуції, та комунікаційних платформ. Зіставлення цілей із фінансовими, кадровими та виробничими ресурсами кампанії
  • Оперативний маркетинг. Створення окремих товарів, торгових марок. Побудова брендів, стабільна підтримка стратегічних рішень у галузі ціноутворення, продуктових інновацій та маркетингових комунікацій. Формування бюджетів, відстеження ефективності інвестицій у маркетинг.

Досягнення

За час моєї роботи заступником директора з маркетингу, виробництва та реалізації БАН, САН, МВ, в портфелі компанії зросли з 25 до 50%. БАН напрямок фактично переріс із додатково-допоміжного у повноправний напрямок розвитку бізнесу. 3 із 9 підприємств корпорації займаються наливом виключно безалкогольних, слабоалкогольних напоїв та мінеральних вод. Оболонь, як корпорація, на сьогодні лідер із сукупного виробництва пиво-безалкогольної продукції з обсягом виробництва понад 100 млн дал.

Ключова інформація

Досвід управління маркетингом більше 20 років.

Вивів на ринок цілий ряд успішних брендів, з яких найбільш відомі «Живчик», мінеральна вода «Прозора», пиво «Hike», сир «Грбюнвальд». Розробляв і впроваджував маркетингову стратегію для ТМ. «Оболонь», «Inkerman», «Клуб сиру», «Добродія», «SAN GRANO» і багатьох інших.

Скрізь досягав позитивних результатів. Працював на різних ринках FMCG, консультував банківський сектор, громадське харчування, соціальні проекти, IT, рекламну індустрію.

Ключові компетенції - стратегічний маркетинг, digital маркетинг, розробка продукту, комунікація та просування, інновації у виробництві та маркетингу, нейромаркетинг.

Викладав в рамках програми MBA в MIM.

Маю нагороди за реалізовані проекти - Золотий пропелер, Чорний пояс ДМ, EFFIE..

Навчався в 2 закладах

НТУУ “КПІ”

Факультет менеджмента и маркетинга специальность менеджер-маркетолог

Киев. Украина, 1997

НТУУ “КПІ”

НТУУ “КПІ” Факультет Інформатики та обчислювальної техніки спеціальність: інженер системотехнік

Киев.Украина, 1997

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

рідна

Українська

рідна

Додаткова інформація

Водительское удостоверение

категория "В"

Компьютерные навыки

Інтернет та IT технології це рідне середовище проживання. Досконало володію навичками роботи в MS office Google DOC. Брав участь у створенні та організаційному адмініструванні баз даних та CRM систем, володію практичними навичками Facebook target marketing та google ADS, створював сайти та інші інтернет-ресурси на базі технологій Zero Coding. Глибоко розумію процеси побудови алгоритмів, знаю мови програмування Lua, Pascal, Basic.

Шевчук Дмитриевич

Директор, Директор по маркетингу

Київ

51 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 дні тому