Працювала в 5 компаніях   2 роки 1 місяць

HR, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Консалтинг / Аудит, Торгівля роздрібна / Retail, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

Фахівець з підбору персоналу

Recruiting Manager

HR

7 місяців

05.2025 - до теперішнього часу

Пошук, відбір та супровід кандидатів для працевлаштування в
Польщі. Проведення співбесід, комунікація з роботодавцями та
підтримка кандидатів на всіх етапах працевлаштування. (Займаюсь самостійно)
• Планування та організація своєї роботи

Бариста

VAG MASTER

Автомобільна промисловість та Автобізнес

4 місяці

02.2025 - 05.2025

Забезпечувала якісне обслуговування клієнтів, дотримувалась
високих стандартів компанії та брала активну участь у створенні
позитивного досвіду відвідувачів.
• Обслуговування клієнтів
• Замовлення та контроль запасів
• Ведення касових операцій
• Дотримання стандартів приготування напоїв
• Підтримання якості продукції

Customer support specialist

Consulting

Консалтинг / Аудит

3 місяці

11.2024 - 01.2025

Customer Support Specialist (English-speaking clients)
Комунікація з клієнтами англійською мовою, консультування та
вирішення поточних питань.
Підтримка клієнтів у телефонному та письмовому форматі
англійською мовою.
Супровід англомовних клієнтів та надання інформаційної
підтримки.
• Надання високоякісної підтримки та консультацій клієнтам
• Вирішення технічних проблем та запитів щодо використання продуктів чи послуг компанії
• Послуги консультанта з питань технічної підтримки та функціоналу продуктів
• Аналіз та вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами
• Реєстрація та обробка звернень від клієнтів у CRM системі

Менеджер з продажу

Style

Торгівля роздрібна / Retail

4 місяці

07.2024 - 10.2024

інтернет-магазин “StyleShop”
Спілкувалася з клієнтами через соціальні мережі та месенджери,
відповідала на вхідні повідомлення. Допомагала клієнтам обирати
продукцію, консультувала щодо характеристик товарів.
Забезпечувала якісну комунікацію, що сприяло підвищенню
лояльності клієнтів та збільшенню обсягів продажів.
• Ведення переговорів
• Планування та виконання плану продажів
• Забезпечення післяпродажного обслуговування
• Ведення звітності
• Контроль за виконанням продажів

Бариста

ЧБ, Мережа кав’ярень

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

6 місяців

01.2024 - 06.2024

Я маю досвід роботи баристою, де я відповідав за приготування та подачу кавових напоїв, забезпечуючи високу якість обслуговування клієнтів та працювала з касою. Мої обов'язки включали підтримання порядку на робочому місці, взаємодію з клієнтами для визначення їхніх потреб та забезпечення їх задоволення. Я активно вивчала різноманітні рецепти кавових напоїв та постійно вдосконалював свою техніку приготування кави. Завдяки моєму підходу до роботи та уважності до деталей, я забезпечував високий рівень обслуговування та задоволення клієнтів.
• Обслуговування клієнтів
• Замовлення та контроль запасів
• Ведення касових операцій
• Підтримання якості продукції
• Навчання нових співробітників
• Підтримка позитивної атмосфери

Ключова інформація

Володію англійською мовою на рівні Intermediate. Впевнене
володіння пакетом MS Office (Word, Excel, PowerPoint), навички
роботи з даними та базовий аналіз, CRM
• Уважність
• Аналітичне мислення
• Комунікабельність
• Відповідальність
• Організованість

Навчалась в 1 закладі

Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

Корпоративні фінанси

2028

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

Переглянути

Додаткова інформація

Особисті якості

Активна та цілеспрямована з великим інтересом до всього нового. Швидко засвоюю нові навички, маю досвід роботи в команді та обслуговуванні клієнтів. Прагну розвиватись.

Mariia Olegovna

Помічник фінансового аналітика

Київ

15 000 грн

18 років

Активно шукає роботу

неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці, позмінна робота, гібридна

Оновлено 4 дні тому