Працювала в 4 компаніях 22 роки
Освіта, Консалтинг / Аудит, Банки
доцент кафедри міжнародного менеджменту
ДТЕУ (м. Київ)
Освіта
6 років
01.2020 - до теперішнього часу
Напрями викладання та практричне опанування: міжнародна економічна діяльність України, антикризовий менеджмент, зовнішньо-економічна діяльність підприємства, міжнародний брендінг, комплаєнс, оптимізація міжнародної діяльності.
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Планування та організація своєї роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
заступник директора з загальних питань
ТОВ "Паритет-Юг-Плюс"
Консалтинг / Аудит
4 роки 4 місяці
10.2015 - 01.2020
Обов'язки: підбір співробітників, організація, розробка та проведення курсів із навчання персоналу за напрямками: зовнішньоекономічна діяльність підприємства (ЗЕДП) (організаційні, фінансово-правовi та технічні аспекти наддержавного регулювання), розробка системи управління якістю (СУЯ) процесів на підприємствах, методологія, формування адаптації мiжнародних стандартів якості, апробація, аналіз ефективності та впровадження інноваційних блоків і елементів в СУЯ банків. Формування та автоматизація навчальних матеріалів, презентацій, моделювання ситуацій, інноваційних методик донесення інформації.
керуючий регіональних відділень банку
КБ "Фінансова Ініціатива", ПАТ "Укркомунбанк"
Банки
8 років 1 місяць
08.2007 - 08.2015
Комплексні обов'язки (організація, супровід і розвиток роботи відділення):
організаційно-господарські завдання - підбір приміщення, складання і укладання договорів оренди, купівлі-продажу приміщень, розрахунків та охоронно-пожежного і господарського напрямків (МБП, реклама та ін., обслуговування, ремонтно-підготовчих робіт;
адміністративні завдання - формування стратегічного і тактичного плану розвитку відділення, його погодження та затвердження правлінням банку; виконання, аналіз, послідкоригування, контроль; система обліку і аналітичної звітності;
операційні завдання - здійснення поточних операцій операційного дня банку, наступного контролю, у т.ч. в частині фінансового моніторингу; право першого підпису документів відділення на електронних і паперових носіях;
методологічні та технологічні питання - формування діловодства відділення і підв'язка до вертикалі загальної банківської системи, адаптація базових внутрішніх банківських нормативно-правових внутрішньобанківських документів під відділення, удосконалення поточних діючих та розробка нових технологічних продуктово-операційних банківських карт;
юридичні завдання - супровід цивільних і господарських правових питань (вдосконалення і узгодження регламентуючих документів відділення, розробка, узгодження з контрагентами форм господарських договорів, внесення змін до типових операційних договорів банку), супровід трудових правових питань (прийом-звільнення і т.д.), арбітраж (формування позовів, представлення в суді, взаємодія з виконавчими органами та нотаріусами в питаннях порушень відповідних нормативних актів, заборгованостей і стягнень);
кадрові питання - підбір, навчання персоналу, складання програм і організація тренінгів;
функції розвитку - формування, розширення клієнтської бази та мережі відділень, визначення і встановлення ефективної взаємодії з ключовими клієнтами, моніторинг конкурентного банківського середовища і внесення пропозицій по заняттю пріоритетних позицій на ринку банківських послуг регіону; розробка і подача пропозицій щодо вдосконалення чинної продуктової сітки відділення та просування нових продуктів та інноваційних рішень;
представницькі функції - представлення банку в контролюючих, регулюючих, ЗМІ органах та інших організаціях.
головний спеціаліст банку - кредитний эксперт
АКБ "Аркада", АППБ"Аваль"
Банки
3 роки 8 місяців
12.2003 - 07.2007
АППБ"Аваль": відділ мікрокредитування СПД - аналіз діяльності СПД
АКБ "Аркада"-ХК «Київміськбуд» (приватне пенсійне забезпечення, інвестування, кредитування ): супровід інвестиційно-кредитних операцій банку в рамках ФФБ, виконання обов'язків керівника відділення, контроль термінів будівництва, відвідування об'єктів забудови, розгляд і аналіз будівельних експлікацій, договорів, взаємодія з підрядними організаціями та забудовниками та ін.
Ключова інформація
Комунікабельність, креативність мислення, творчість, педантичність, цілеспрямованість. Методологічні та стратегічні навички. Вміння працівати в кризових ситуаціях та приймати ефективні рішення, аналізувати рівень комплаєнсу та управляти комплаєнс-ризиками. Навички soft skills, дипломатії.
Навчалась в 4 закладах
ДТЕУ
Психологія
2026
НАБС НБУ
кандидат економічних наук
2019
Інститут економіки та права
юрист
2006
Академія ПтаСВ
Фінанси i кредит, з відзнакою
2002
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
В2-Upper intermediate
Курси, тренінги, сертифікати
”FUNDRAISING AND ORGANIZATION OF PROJECT ACTIVITIES IN EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS: EUROPEAN EXPERIENCE” (Польща, міжнародний сертифікат № SZFL-000276)
Навички організації фінансування проектної діяльності з позиції європейського досвіду
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
водійське посвідчення категорії Б.
Комп'ютерні навички
Досвідчений користувач ПК (пакет Microsoft Office, спеціалізовані програми)
Наукова діяльність
Кандидат економічних наук, доцент, 43 науково-методичні праці, в т.ч. 5 статей у міжнародних базах Scopus та Web of Science
Захоплення та інтереси
Сім’я, спорт, соціальна психологія, здоров'я, подорожі, тварини, кулінарія.
Юлія
Юлія
Ризик-менеджер

Київ
Готовий переїхати: Львів
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 тиждень тому