Працювала в 7 компаніях   17 років 1 місяць

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Медицина та Охорона здоров'я, FMCG, Послуги для населення - інше, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail, Фармацевтика

Маркетолог

Справжній шашлик (ресторан доставка мангальної продукціі)

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік

08.2023 - 08.2024

• Розробка стратегії просування із залучення нових та утримання старих гостей (клієнтів);

• Впровадження програми для ведення обліку у ресторанах Syrve (iiko - айко);

• Просування та позиціонування бренду;

• Впровадження заходів щодо збільшення середнього чека;

• Реклама Google Ads, Meta Ads;

• Моніторинг конкурентів;

• Розробка друкованої продукції та фірмового стилю;

• Розробка, впровадження та супровід програми лояльності, реферальної, бонусної програм для клієнтів.

Керівник відділу маркетингу

Медичний центр «АВІЦЕННА МЕД», м.Київ (багатопрофільний медичний центр)

Медицина та Охорона здоров'я

5 років 1 місяць

11.2018 - 12.2023

• Стратегічне планування розвитку медичного центру (аналіз конкурентів, оцінка потенціалу, визначення напрямів розвитку);

• Моніторинг маркетингової активності конкурентів;

• Робота з адміністраторами (розробка стандартів роботи адміністраторів, скриптів телефонних розмов);

• Просування послуг медичного центру: розробка сайту компанії, рекламно-інформаційної продукції, робота з підрядниками, контроль ефективності роботи соціальних мереж та сайту (SEO, SMM, Google AdWords);

• Формування партнерських відносин: проведення презентацій, укладання договорів із компаніями-партнерами Doc.ua., Licarni.com, страхові компанії та ін;

• Робота з формування іміджу медичного центру (контроль рівня сервісу та якості надання послуг);

• Участь у акредитації підприємства (підготовка пакету документів).

ДОСЯГНЕННЯ:

  • відкриття медичного центру і створення команди маркетингу;
  • розроблені сайт, фірмовий стиль, маркетингова стратегія;
  • впровадження CRM системи;
  • запущена програма лояльності;
  • досягнення показників середнього завантаження кабінету протягом місяця близько 86%, коефіцієнту запису 0,82;
  • досягнення високих показників пошукового трафіку (виведення сайту на 1-2 сторінку Google за допомогою СЕО просування);
  • підвищення конверсії сайту при показнику ROI 233,2 %;
  • зростання кількості первинних консультацій на 35% протягом першого місяця після впровадження СJM

Керівник відділу маркетингу

– ТОВ «ЧЕЛТОН», м.Київ (офіційний представник ТМ «CHELTON» (чай) в Україні)

FMCG

5 років 5 місяців

10.2016 - 03.2022

•Постановка роботи відділу з «0», розробка структури, положення про відділ та посадові інструкції;

•Безпосереднє керівництво колективом із 4-5 працівників, дистанційна організація роботи 15-20 регіональних представників;

•Планування річного рекламного бюджету підприємства;

•Розробка маркетингової стратегії просування торгової марки; контроль використання та оцінка ефективності запланованих витрат;

•Виведення нової торгової марки на ринок в національних масштабах, позиціонування товару;

•Впровадження дослідницьких програм: сегментація ринку та аналіз сегментів ринку; визначення потреб покупців;

•Аналіз конкурентного середовища;

• Проведені ефективні заходи щодо стимулювання збуту;

•Проведення переговорів із торговельними мережами, підписання маркетингових річних договорів, планування та контроль їх виконання; •Розробка концепції та методів мерчандайзингу всередині торгової мережі, контроль розміщення рекламних матеріалів;

•Розробка, підтримка та просування веб-сайту компанії, сторінок в соціальних мережах;

•Робота з РА та PR - агентствами;

•Робота з торговими представниками по Україні (телефонна, поштова, e-mail);

•Методичне керівництво дилерською службою та її забезпечення всієї необхідною рекламною документацією.

Керівник відділу маркетингу

Громадська організація «Халом», м.Київ (Єврейський культурно-освітній центр для всієї родини) проектна робота

Послуги для населення - інше

7 місяців

05.2016 - 12.2016

• Аналіз ринку конкурентів, субринків;

• Розробка та затвердження напрямків діяльності, набір викладачів;• Розробка позиціонування, ціноутворення, неймінгу, логотипу, бренду бука, сайту;

• Складання маркетингового плану та бюджету (PR&Marketing);

• Організація та проведення Дня відкритих дверей (концепція, бюджет, програма);

• Запуск PR компанії (SMM, SEO, зовнішня/радіореклама);• Розробка поліграфічної та сувенірної продукції;

• Розробка повного циклу відвідування клієнтом центру (цілі та задачі блоків Arts & Crafts + Sport & Dance);

• Маркетингове супроводження роботи ресепшіоністів, дитячих/дорослих заходів.

Керівник відділу маркетингу

ТОВ «Белактріс груп», м. Київ (офіційний представник ТМ «HYLEYS» (чай) в Україні

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

6 років 10 місяців

07.2009 - 05.2016

• Ціноутворення продукту та управління асортиментом на ринках України та Польщі;

• Розробка нової рекламної стратегії позиціонування ТМ;

• Організація та проведення масштабної рекламної ТВ кампанії (Україна);

• Формування маркетингового та PR-бюджетів;

• Організація, проведення, контроль та аналіз маркетингових та PR-заходів;

• Розробка та контроль проведення трейд-маркетингових проектів, циклу виробництва рекламно-сувенірної продукції, упаковки

ДОСЯГНЕННЯ:

• було проведено аналіз (у тому числі за засобвми web-аналітики) ефективності рекламних та іміджевих кампаній;

• підвищення впізнаваності бренду на 15%; показників споживання та переваги на 7 та 4% відповідно;

• розроблено місію компанії, фірмовий стиль, брендбук;

• проведено редизайн сайту;

• оптимізовано рекламний бюджет, витрати якого скоротилися на 15-20%;• за підсумками проведених консультацій з директорським складом компанії, було впроваджено ефективні мотиваційні інструменти у роботі з персоналом;

• розроблено та впроваджено проект просування продукту у місцях продажу (СВРП).

Керівник відділу реклами

ТОВ «Фора», м. Київ (національна мережа дискаутерів “Фора”)

Торгівля роздрібна / Retail

10 місяців

07.2008 - 05.2009

• Контроль та організація виробничого ланцюжка випуску корпоративних рекламних газет, а саме: планування тем та наповнення видань, збирання текстових матеріалів, редактура текстів, підбір ілюстрацій, організація фотозйомок для видань, контроль термінів проектів; розробка концепції поширення та контроль ефективності поширення;

• Розробка та координування програми лояльності, аналіз результативності, пропозиції щодо вдосконалення;

• Розробка та реалізація Event-заходів (відкриття нових магазинів), бюджетування, прогноз результатів та оцінка ефективності, контроль ходу заходу, підготовка та контроль роботи промоутерів та іншого задіяного персоналу;

• Розробка рекламно-інформаційних матеріалів, сувенірної продукції.

Керівник відділу реклами (медичний напрямок)

ТОВ «РА «Каскад-Медікал», м. Київ (фармацевтична компанія, представник ТМ "Heel" в Україні)

Фармацевтика

1 рік

07.2007 - 07.2008

• Вивчення ринку збуту та купівельного попиту; збирання інформації для бази даних;

• Складання маркетингово-рекламних планів щодо просування продукції;• Планування та управління річним маркетинговим бюджетом. Контроль використання та оцінка ефективності запланованих витрат;• Розробка рекламно-маркетингової стратегії просування торгової марки;

• Керівництво, планування та координація робіт з проведення рекламних компаній у медичних, аптечних установах;• Організація проведення семінарів, симпозіумів, підготовка до участі у виставці;• Створення презентацій для медичних представників;

• Формування бази ЗМІ та умов роботи з ними, розміщення реклами, зворотний зв'язок;

• Аналіз конкурентного середовища, оцінка конкурентних переваг;• Координування розробки упаковки, виведення на ринок нових мед.препаратів і БАД;

• Розробка концепції та координування випуску корпоративної газети, написання та редагування статей;

• Розробка рекламно-інформаційних матеріалів, сувенірної продукції, координування замовлень, пов'язаних із виробництвом усіх видів поліграфічної, POS та сувенірної продукції.

Ключова інформація

Я – маркетолог-стратег з досвідом роботи понад 20 років.

З 2008 по 2016 рік працювала керівником відділу маркетингу у торговій компанії та ресторанному бізнесі.

2016-2022рр. активно займаюся медичним маркетингом. Маю кілька успішних проектів у цьому напрямі діяльності. Також вела кілька цікавих проектів, про які є, що розповісти.Я буду корисною для компаній, які хочуть розвиватися, підвищувати доходи або мають бажання діджіталізуватися.

Я буду корисна в: складанні комплексної стратегії розвитку, яка веде як до продажу тут і зараз, так і до побудови бренду в майбутньому покращення показників по рекламних каналах Facebook та Google (банерна, контекстна реклама); покращення ефективності окремих або аутсорс підрядників.З радістю допоможу у вирішенні завдань, пов'язаних із складанням маркетинг-кіт для клієнтів, концепції бренду, рекламної стратегії.

Буду рада цікавій пропозиції, після чого надішлю більш детальне резюме.

Hard skills:

  • Постановка роботи відділу маркетинга з «0», розробка структури, положення про відділ та посадові інструкції;
  • Стратегічне планування розвитку компанії: аналіз конкурентів, оцінка потенціалу, визначення напрямів розвитку, розробка маркетингової стратегії;
  • Маркетингові дослідження: конкурентне середовище, причини відтоку покупців, виявлення больових точок;
  • SWOT-аналіз, складання портрету роздрібного споживача;Моніторинг маркетингової активності конкурентів;
  • Планування і реалізація річного рекламного бюджету компанії, контроль використання та оцінка ефективності запланованих витрат;
  • Виведення нової торгової марки на ринок в національних масштабах, позиціонування товару;
  • Розробка та впровадження корпоративного стилю компанії: бренд-бук, мерч-бук;
  • Створення (редизайн) сайту компанії (розробка структури сайту, підготовка матеріалу, ТЗ підрядникам, контроль виконання);
  • Налаштування, контроль Digital маркетингу: SMM (акції, блогери, конкурси), Google Analytics, Facebook ADS, Google ADS, СЕО просування, viber, e-mail розсилки;
  • Offline просування: метро, транспорт, борди (плюсова рентабельність каналів), трейд-маркетингова активність (BTL акції, розробка стандартів викладки, концепції та методів мерчандайзингу, проект «таємний покупець»);
  • Цикл виробництва поліграфічної, рекламно-сувенірної продукції, упаковки (постановка ТЗ, пошук підрядника, контроль виконання);
  • Аналітика: ОТS, GRP, трафік ресурсу, позиції в пошукових системах, конверсія, CTR, CPC, CPS, ROI.

Навчалась в 2 закладах

МАУП

Міжнародний маркетинг та реклама

Київ, 2009

Київське медичне училище №3

Сестринська справа

Київ, 1997

Володіє мовами

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

Переглянути

Додаткова інформація

Свій розділ

Маю значний досвід успішних проектних робіт (просування косметики, продуктів харчування, інтернет магазину, кафе). Багатозадачність-ось та якість, яку я придбала за час роботи в маркетингу. Ініціативність, відповідальність, наполегливість, розвиток в різних сферах діяльності, доведення цілей до кінця, комунікабельність, активна життєва позиція-також, ті якості, якими я пишаюся і застосовую в роботі і в житті. Повне резюме вишлю за запитом.

Віктория

Керівник відділу маркетингу

Київ

50 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 5 днів тому