Працювала в 4 компаніях 8 років
Торгівля роздрібна / Retail, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
Керуюча двох торгових точок
PROSTOR
Торгівля роздрібна / Retail
9 місяців
08.2023 - 05.2024
Функціональні обов’язки:
• організація ефективної роботи магазинів (2 торгові точки)
• забезпечення якісного обслуговування покупців;
• навчання та розвиток персоналу магазину;
• забезпечення виконання планових показників;
• взаємодія з контролюючими, перевіряючими органами.
• відкриття нових магазинів.
• організація ефективної роботи магазинів (2 торгові точки)
• забезпечення якісного обслуговування покупців;
• навчання та розвиток персоналу магазину;
• забезпечення виконання планових показників;
• взаємодія з контролюючими, перевіряючими органами.
• відкриття нових магазинів.
Керівник ресторану
Tomatina
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
11 місяців
08.2022 - 07.2023
Функціональні обов’язки:
• Забезпечення життєдіяльності закладу.(Організація діяльності усіх підрозділів ресторану зі штатом 28осіб).
• Координація роботи персоналу, забезпечення своєчасного постачання сировини, напівфабрикатів, продукції бару, упаковки, розхідних матеріалів і т.д.
• Створення комфортних умов праці працівникам, приймання компромісних рішень у разі виникнення конфліктних ситуацій в команді або під час обслуговування гостей.
• Виконання бюджету, план, суперплан.
• Забезпеченя дотримання якісних показників: сервіс, зовнішній вигляд закладу, відповідність страв до ТК, робота з відгуками, зовнішній вигляд персоналу.
• Ведення журналів.
• Графік роботи працівників.
• Проведення інвентаризацій.
• Контроль виконання усіх норм HACCP.
• Контроль видачі часу страв.
• Забезпечення життєдіяльності закладу.(Організація діяльності усіх підрозділів ресторану зі штатом 28осіб).
• Координація роботи персоналу, забезпечення своєчасного постачання сировини, напівфабрикатів, продукції бару, упаковки, розхідних матеріалів і т.д.
• Створення комфортних умов праці працівникам, приймання компромісних рішень у разі виникнення конфліктних ситуацій в команді або під час обслуговування гостей.
• Виконання бюджету, план, суперплан.
• Забезпеченя дотримання якісних показників: сервіс, зовнішній вигляд закладу, відповідність страв до ТК, робота з відгуками, зовнішній вигляд персоналу.
• Ведення журналів.
• Графік роботи працівників.
• Проведення інвентаризацій.
• Контроль виконання усіх норм HACCP.
• Контроль видачі часу страв.
Менеджер керівник АЗК
WOG
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 2 місяці
01.2021 - 03.2022
Функціональні обов’язки:
• Планування операційної діяльності АЗК. (безперебійна робота АЗК 24/7)
• Визначення поточних завданнь для підпорядкованого персоналу.
• Наставництво новоприйнятих працівників.
• Подавання заявок на: виконання робіт з поточного та капітального ремонту технологічного обладнання, включаючи зачистку резервуарів;
• Забезпечення наявності паспортів та сертифікатів якості нафтопродуктів; відповідність надання додаткових послуг (кафе, магазин, технічний сервіс) прийнятим нормативним документам;
• Виконання на АЗК вимог Міжнародного стандарту ISO 22000:2005 (НАССР) «Система управління безпечністю харчових продуктів»;
• Приймання супутніх товарів та нафтопродуктів. Корегування заявки на поставку супутніх товарів.
• Контроль за роботою персоналу АЗК на всіх ділянках роботи;
• Ведення облік основних засобів на АЗК;
• Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами;
• Пошук та підбір персоналу на посади АЗК;
• Формування бюджету витратної частини АЗК.
• Надання необхідних документів для перевірок уповноваженим контролюючим органам.
• Планування операційної діяльності АЗК. (безперебійна робота АЗК 24/7)
• Визначення поточних завданнь для підпорядкованого персоналу.
• Наставництво новоприйнятих працівників.
• Подавання заявок на: виконання робіт з поточного та капітального ремонту технологічного обладнання, включаючи зачистку резервуарів;
• Забезпечення наявності паспортів та сертифікатів якості нафтопродуктів; відповідність надання додаткових послуг (кафе, магазин, технічний сервіс) прийнятим нормативним документам;
• Виконання на АЗК вимог Міжнародного стандарту ISO 22000:2005 (НАССР) «Система управління безпечністю харчових продуктів»;
• Приймання супутніх товарів та нафтопродуктів. Корегування заявки на поставку супутніх товарів.
• Контроль за роботою персоналу АЗК на всіх ділянках роботи;
• Ведення облік основних засобів на АЗК;
• Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами;
• Пошук та підбір персоналу на посади АЗК;
• Формування бюджету витратної частини АЗК.
• Надання необхідних документів для перевірок уповноваженим контролюючим органам.
Заступник керівника, адміністратор
WOG
Торгівля роздрібна / Retail
6 років 1 місяць
02.2016 - 03.2022
з 2016 року кар?єрний ріст з посади оператора до посади Менеджера АЗК.
На посаді Адміністратор/заступник Менеджера функціональні обов’язки:
• Здійснення: прийом нафтопродуктів; замовлення та приймання супутніх товарів, ГХ.
ведення технічної документації АЗК, журналів; ведення книги ОРО згідно інструкції.
• Перевірка: виконання стандартів роботи і обслуговування персоналом АЗК; збереження товарно-матеріальних цінностей, готівкових грошових коштів та господарського майна на АЗК; утримання в належному стані технічних засобів та обладнання, які використовуються на АЗК;
• Контроль за роботою WOG кафе (дотримання стандартів обслуговування, контроль часу видачі страв, дотримання вимог ТК, контроль зберігання продукції(маркування), контроль виконання усіх норм HACCP.
На посаді Адміністратор/заступник Менеджера функціональні обов’язки:
• Здійснення: прийом нафтопродуктів; замовлення та приймання супутніх товарів, ГХ.
ведення технічної документації АЗК, журналів; ведення книги ОРО згідно інструкції.
• Перевірка: виконання стандартів роботи і обслуговування персоналом АЗК; збереження товарно-матеріальних цінностей, готівкових грошових коштів та господарського майна на АЗК; утримання в належному стані технічних засобів та обладнання, які використовуються на АЗК;
• Контроль за роботою WOG кафе (дотримання стандартів обслуговування, контроль часу видачі страв, дотримання вимог ТК, контроль зберігання продукції(маркування), контроль виконання усіх норм HACCP.
Ключова інформація
Стресостійкість, Пунктуальність.
Навчалась в 2 закладах
Львівський державний університет внутрішніх справ
Правознавство
Львів, 2018
Правничий коледж Львівського національного університету імені Івана Франка
Правознавство
Львів, 2015
Володіє мовами
Англійська
базовий
Польська
базовий
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Робота з 1С (1С Бухгалтерія, 1с фронт, 1С:УПП)
Ikko(serve)
Наталія Романівна
Наталія Романівна
Керівник ресторану
Львів
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 5 днів тому