Працювала в 3 компаніях 8 років 3 місяці
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, IT
Заступник директора з фінансово-економічних питань (головний бухгалтер)
ПП "Металошоп СМС"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
7 років 11 місяців
10.2013 - 09.2021
ТОВ+ФОП, Ведення бухгалтерського та податкового обліку, кадрового обліку, клієнт-банк, виписка первинних документів, розрахунок з/пл, реєстрація ПН та РК, підготовка та подання звітності і т.д.
Головний бухгалтер ( єдиний )
"Тексіс Інжиніринг" ТОВ
IT
8 років 2 місяці
07.2013 - 09.2021
Ведення бухгалтерського, податкового та кадрового обліку у повному обсязі.
Заступник директора з фінансово-економічних питань (головний бухгалтер)
"РЕВЕЛД" ТОВ
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 4 місяці
04.2020 - 08.2021
Ведення бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, розрахунок з/пл, реєстрація ПН та РК, підготовка та подання звітності, ЗЕД-імпорт, Лізинг.
Ключова інформація
- Ведення кадрового діловодства (прийом, звільнення, переведення, — відповідно до КЗпП України)
- Формування і ведення особових справи працівників, внесення змін, пов‘язаних з трудовою діяльністю.
- Заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок. - Розроблення посадових інструкцій
- Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток.
- Ведення архіву особових справ, після закінчення встановлених строків поточного зберігання підготовка документів для здавання їх до державного архіву.
- Облік відряджень, підготовка первинних документів.
- Заповнення табеля обліку робочого часу.
- Контроль за наявністю правильно оформлених документів від постачальників, відправка документів покупцям, повернення документів постачальникам.
- Архівування документів, робота з кореспонденцією. Виконання доручень керівництва, взаємодія з іншими відділами підприємства.
Маю велике бажання розвиватись і опановувати нові навички у таких сферах:
- Облік військовозобов’язаних (перевірка військових документів, бронювання співробітників, підготовка звітів по заброньованим.
- Робота з електронним кабінетом ПФ, онлайн сервісом ВЧАСНО.
Навички роботи з ПК та офісною технікою на рівні досвідченого користувача, комунікабельність, енергійність, стресостійкість, організованість, уважність.
Навчалась в 1 закладі
КПІ
Техніко-економічна
Київ, 1997
Володіє мовами
Англійська
базовий
Норвезька
базовий
Курси, тренінги, сертифікати
Бухгалтерський облік
Ведення бухгалтерського та податкового обліку за ПСБУ.
Англійська мова
НАУ-Ділова англійська мова
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
кат В
Комп'ютерні навички
1С 8.3, 1С 8.2, 1С 7, ВАS, Клієнт-банк, Електроний кабінет платника, Медок, Соната, ВЧАСНО, Microsoft office.
Територіально
бажано поруч з метро Вирлиця, Харківська, Позняки, Бориспільська або по зеленій гілці метро; повна/ не повна зайнятість /дистанційна робота.
Рівень з/пл
Договірна - від 25 000грн.
Олена Михайлівна
Олена Михайлівна
Інспектор з кадрового обліку, менеджер з підбору персоналу
Київ
Дарницький район
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Оновлено 7 годин тому