Працювала в 3 компаніях   8 років 3 місяці

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, IT

Заступник директора з фінансово-економічних питань (головний бухгалтер)

ПП "Металошоп СМС"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

7 років 11 місяців

10.2013 - 09.2021

ТОВ+ФОП, Ведення бухгалтерського та податкового обліку, кадрового обліку, клієнт-банк, виписка первинних документів, розрахунок з/пл, реєстрація ПН та РК, підготовка та подання звітності і т.д.

Головний бухгалтер ( єдиний )

"Тексіс Інжиніринг" ТОВ

IT

8 років 2 місяці

07.2013 - 09.2021

Ведення бухгалтерського, податкового та кадрового обліку у повному обсязі.

Заступник директора з фінансово-економічних питань (головний бухгалтер)

"РЕВЕЛД" ТОВ

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 4 місяці

04.2020 - 08.2021

Ведення бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, розрахунок з/пл, реєстрація ПН та РК, підготовка та подання звітності, ЗЕД-імпорт, Лізинг.

Ключова інформація

- Ведення кадрового діловодства (прийом, звільнення, переведення, — відповідно до КЗпП України)

- Формування і ведення особових справи працівників, внесення змін, пов‘язаних з трудовою діяльністю.

- Заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок. - Розроблення посадових інструкцій

- Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток.

- Ведення архіву особових справ, після закінчення встановлених строків поточного зберігання підготовка документів для здавання їх до державного архіву.

- Облік відряджень, підготовка первинних документів.

- Заповнення табеля обліку робочого часу.

- Контроль за наявністю правильно оформлених документів від постачальників, відправка документів покупцям, повернення документів постачальникам.

- Архівування документів, робота з кореспонденцією. Виконання доручень керівництва, взаємодія з іншими відділами підприємства.

Маю велике бажання розвиватись і опановувати нові навички у таких сферах:

- Облік військовозобов’язаних (перевірка військових документів, бронювання співробітників, підготовка звітів по заброньованим.

- Робота з електронним кабінетом ПФ, онлайн сервісом ВЧАСНО.

Навички роботи з ПК та офісною технікою на рівні досвідченого користувача, комунікабельність, енергійність, стресостійкість, організованість, уважність.

Навчалась в 1 закладі

КПІ

Техніко-економічна

Київ, 1997

Володіє мовами

Англійська

базовий

Норвезька

базовий

Курси, тренінги, сертифікати

Бухгалтерський облік

2008

Ведення бухгалтерського та податкового обліку за ПСБУ.

Англійська мова

2007

НАУ-Ділова англійська мова

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

кат В

Комп'ютерні навички

1С 8.3, 1С 8.2, 1С 7, ВАS, Клієнт-банк, Електроний кабінет платника, Медок, Соната, ВЧАСНО, Microsoft office.

Територіально

бажано поруч з метро Вирлиця, Харківська, Позняки, Бориспільська або по зеленій гілці метро; повна/ не повна зайнятість /дистанційна робота.

Рівень з/пл

Договірна - від 25 000грн.

Олена Михайлівна

Інспектор з кадрового обліку, менеджер з підбору персоналу

Київ

Дарницький район

30 000 грн.

49 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Оновлено 7 годин тому