Працювала в 7 компаніях 17 років 8 місяців
Торгівля роздрібна / Retail, Медицина та Охорона здоров'я, АПК (Агропромисловий комплекс), Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
HRD
ТОВ "ТенТорг"
Торгівля роздрібна / Retail
4 роки
10.2020 - 10.2024
- Участь у стратегічному плануванні та розвитку бізнесу
- Управління HR-процесами: набір та розвиток персоналу
- Аналіз показників ефективності та задоволення персоналом
- Управління конфліктними ситуаціями та вирішення проблем в колективі
- Створення та впровадження стратегій зберігання та розвитку персоналу
- Організація процесів працевлавштування, контроль напрямку рекрутингу
- Підбір та навчання HR-менеджерів.
- Розробка і впровадження матеріальних і нематеріальних заохочень для співробітників
- Формування принципів корпоративної культури і загальної атмосфери в робочому колективі
- Формування кадрового резерву
- Моніторинг, дослідження загального ринку праці по галузі.
- Складання та контроль бюджету відділу.
- Участь в нарадах керівників, менеджменту, співробітників компанії, а також в інших нарадах і семінарах.
Директор компанії
ТОВ " БіоДжен Тек"
Медицина та Охорона здоров'я
1 рік 11 місяців
03.2016 - 02.2018
- Керівництво діяльністю підприємства на підставі статуту та відповідальність за роботу компанії;
- Організація роботи та ефективна взаємодія всіх співробітників;
- Контроль за виконанням договірних зобов`язань між компанією та постачальниками і покупцями;
- Робота в програмі 1С, управлінський облік в компанії.
- Підбір персоналу;
- Робота з засновником компанії;
- Планування та організація своєї роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптація до нових умов роботи
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
Керівник філіалу
ТОВ "ТД Ирбис"
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 9 місяців
06.2014 - 03.2016
- Організація роботи філії та забезпечення її ефективної діяльності
- Керування персоналом філії та розподіл завдань
- Планування та виконання бюджету філії
- Забезпечення дотримання стандартів та вимог компанії
- Ведення переговорів та взаємодія з партнерами та клієнтами філії
- Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією,-
- Ведення діловодства, забезпечення офіса компанії необхідними товарами,
- Ведення клієнтської бази,
- Організація ділових поїздок (бронювання готелів, квитків,оформлення віз, в тому числі і закордон),
- Активний пошук і підбір персоналу;
- Збір та аналіз резюме, проведення телефонних інтерв'ю, особистих співбесід на відкриті вакансії;
- Ведення договорів матеріальної відповідальності та актів прийому-передач;
- Ділове листування;
- Заключення договорів з постачальниками послуг;
- Робота з контролюючими органами;
- Робота в програмах 1С7.7, 8.2 (створення рахунків, видаткових накладних, заявок на доставку товару, податкових накладних), CR
Менеджер з аміністративної діяльності
ТОВ "МІНЕТЕХ"
АПК (Агропромисловий комплекс)
1 рік 3 місяці
01.2013 - 04.2014
- Прийом та розподіл вхідних дзвінків та факсів,
- Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією,
- Ведення діловодства, забезпечення офіса компанії необхідними товарами,
- Зустріч клієнтів,
- Ведення клієнтської бази,
- Організація ділових поїздок (бронювання готелів, квитків,оформлення віз, в тому числі і закордон),
- Ведення кадрів (оформлення особових справ нових робітників, накази про прийняття на роботу, звільнення, про відпустки, запис у трудову книжку);
- Підготовка та розміщення вакансій на основних порталах з пошуку роботи;
- Активний пошук і підбір персоналу;
- Збір та аналіз резюме, проведення телефонних інтерв'ю, особистих співбесід на відкриті вакансії;
- Ведення договорів матеріальної відповідальності та актів прийому-передач;
- Ділове листування;
- Робота в 1С 8.2 (створення контрагентів, виписка рахунків, видаткових накладних)
- Організація та проведення корпоративів.
Менеджер персоналу
ТОВ "Софія"
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 9 місяців
02.2011 - 11.2012
- Підготовка та розміщення вакансій на основних порталах з пошуку роботи;
- Активний пошук і підбір персоналу;
- Збір та аналіз резюме, проведення телефонних інтерв'ю, особистих співбесід на відкриті вакансії;
- Ведення кадрової документації (оформлення особових справ нових робітників, накази про прийняття на роботу, звільнення, про відпустки,запис у трудову книжку);
- Прийом та розподіл вхідних дзвінків та факсів,
- Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією,
- Ведення діловодства, забезпечення офіса компанії необхідними канцелярськими товарами,
- Зустріч клієнтів,
- Ведення клієнтської бази,
- Організація ділових поїздок (бронювання готелів, квитків, тощо),
- Організація та проведення корпоративів.
Адміністратор ресторану
ПП "Ритм"
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
5 років 6 місяців
10.2005 - 04.2011
- Контроль та організація роботи закладу
- Підбір, адаптація та навчання персоналу;
- Робота з постачальниками;
- Ведення внутрішнього обліку;
- Спілкування з відвідувачами для вирішення конфліктних ситуацій,
- Організація свят та корпоративних заходів
Помічник бухгалтера
ТОВ "АВІМЕД"
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 3 місяці
05.2004 - 08.2005
- Підготовка первинної бухгалтерської документації
- Обробка банківських виписок
- Контроль за розрахунками з контрагентами
Ключова інформація
- Робота в команді
- Лідерство
- Наставництво
- Аналітичний склад розуму
- Гнучкість
- Комунікація
- Легкість та емоційність
Навчалась в 1 закладі
Національний університет біоресурсів і природокористування України
Аграрний менеджмент
Київ, 2005
Володіє мовами
Англійська
базовий
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Роль НR в сучасному середовищі
Стань HR-лідером
Метрики корпоративної культури
Управління роздрібною мережею
Категорійний менеджмент. Нові технології управління асортиментом
Помічник керівника з курсом ділової англійської мови
Наталія
Наталія
HR-менеджер, асистент
Київ
Святошинський район, Солом'янський район, Шевченківський район
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 4 дні тому