Працювала в 5 компаніях 9 років 1 місяць
Інтернет, Телекомунікації / Зв'язок
Customer support specialist
EVO
Інтернет
3 роки 6 місяців
05.2021 - до теперішнього часу
• Розгляд запитів сторін угоди (компаній і покупців), що стосуються оплати товарів на торговому майданчику, збір додаткової інформації для прийняття рішення по скарзі (чеки, переписка).
• Розгляд та підготовка письмових та усних відповідей,відповіді на скарги, що стосуються недобросовісної роботи продавців розміщених на порталах.
• Модерація компаній на різних етапах роботи.
• Робота з відгуками покупців, публікація відгуків.
• Робота з оскарженням відгуків, по запиту продавця.
• Консультація клієнтів (письмово або усно), вирішення технічних проблем в роботі з сайтом і торговим майданчиком.
• Виконання запитів та листування з клієнтами відбувалось в Zendesk.
• Взаємодія з іншими відділами, які можуть допомогти вирішити проблему клієнта (всередині відділу, відділу QA і т.д.)
• Внутрішній саппорт (підтримка менеджерів в чаті).
Досягнення:
• Регулярне та якісне виконання кількісного показника (тікети).
• Кількість закритих тікетів за місяць складала від 800-1000 з оцінкою 89-96%.• Самостійна у прийнятті рішень на основі аналізу зібранних данних.
Sales manager
EVO
Інтернет
4 роки
05.2017 - 05.2021
• Продаж послуг з розвитку та просування бізнесу вінтернеті, підбір індивідуальних рішень.
• Робота з клієнтською базою та підтримка її в актуальномустані.
• Складання комерційних пропозицій .
• Проведення переговорів ( зустрічі , а також по телефону) та бізнес-листування.
• Консультація чинних клієнтів щодо продукту.
• Заведення інформації у CRM.
• Виконання KPI (якість дзвінка, план за сумою, план поштукам).
Sales manager
Датагруп Volia
Телекомунікації / Зв'язок
9 місяців
08.2016 - 05.2017
• Продаж послуг з розвитку та просування бізнесу в інтернеті, підбір індивідуальних рішень.
• Робота з клієнтською базою та підтримка її в актуальному стані.
• Складання комерційних пропозицій .
• Проведення переговорів ( зустрічі , а також по телефону) та бізнес-листування.
• Консультація чинних клієнтів щодо продукту.
• Заведення інформації у CRM.
• Виконання KPI (якість дзвінка, план за сумою, план поштукам).
Координатор VIP клієнтів
Датагруп Volia
Телекомунікації / Зв'язок
2 місяці
01.2017 - 03.2017
• Ділове листування, вихідні та вхідні дзвінки з метою вирішення фінансових та технічних питань.
• Формування звітності.
• Контроль групи техніків у підключенні послуг (телефонні дзвінки, пошта).
• Підготовка договорів.
• Активна взаємодія із суміжними відділами.
• Ведення обліку техніки (тюнер, модем, роутер і т.д.)
Оператор call-centre в телекомунікаціях
Датагруп Volia
Телекомунікації / Зв'язок
9 місяців
11.2015 - 08.2016
• Робота з абонентами компанії;
• Презентація послуг компанії;
• Робота з базами даних щодо виявлення абонента;
• Консультації з технічних, фінансових питань користувачі компанії у телефонному режимі;
•Продаж другого сервісу існуючим абонентам;
Ключова інформація
Особисті якості:
• Орієнтація на результат – здатність ефективно досягати поставлених цілей у встановлені терміни.
• Мультизадачність – швидко адаптуюсь до змін та переключаюсь між різними завданнями.
• Відповідальність – готовність повністю відповідати за прийняті рішення.
• Навчання – вмію самостійно знаходити необхідну інформацію та впроваджувати її на практиці, не боюся великих обсягів роботи.
• Комунікабельність – здатність налагоджувати швидкий контакт з людьми для успішного вирішення робочих завдань.
• Листування – ефективно веду листування з клієнтами та колегами, швидко реагую на запити та знаходжу оптимальні рішення через текстову комунікацію.
Працювала в таких робочих просторах:
- Slack
- CRM
- Zendesk
- Jira
Навчалась в 1 закладі
Київський університет імені Бориса Грінченка
Дошкільна освіта
Київ, 2018
Володіє мовами
Англійська
базовий
Українська
рідна
Додаткова інформація
Особисті якості
Я відкрита до нових можливостей і шукаю посаду Customer Support Specialist, Customer Care Specialist, Direct Manager, Community Manager або Moderation.
Розглядаю вакансії через листування, з мінімальною кількістю дзвінків.
Олександра
Олександра
Customer support specialist, Customer Care Specialist, direct manager ,Community Manager,Moderation
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 14 годин тому