Працювала в 5 компаніях   9 років 1 місяць

Інтернет, Телекомунікації / Зв'язок

Customer support specialist

EVO

Інтернет

3 роки 6 місяців

05.2021 - до теперішнього часу

• Розгляд запитів сторін угоди (компаній і покупців), що стосуються оплати товарів на торговому майданчику, збір додаткової інформації для прийняття рішення по скарзі (чеки, переписка).

• Розгляд та підготовка письмових та усних відповідей,відповіді на скарги, що стосуються недобросовісної роботи продавців розміщених на порталах.

• Модерація компаній на різних етапах роботи.

• Робота з відгуками покупців, публікація відгуків.

• Робота з оскарженням відгуків, по запиту продавця.

• Консультація клієнтів (письмово або усно), вирішення технічних проблем в роботі з сайтом і торговим майданчиком.

• Виконання запитів та листування з клієнтами відбувалось в Zendesk.

• Взаємодія з іншими відділами, які можуть допомогти вирішити проблему клієнта (всередині відділу, відділу QA і т.д.)

• Внутрішній саппорт (підтримка менеджерів в чаті).

Досягнення:

• Регулярне та якісне виконання кількісного показника (тікети).

• Кількість закритих тікетів за місяць складала від 800-1000 з оцінкою 89-96%.• Самостійна у прийнятті рішень на основі аналізу зібранних данних.

Sales manager

EVO

Інтернет

4 роки

05.2017 - 05.2021

• Продаж послуг з розвитку та просування бізнесу вінтернеті, підбір індивідуальних рішень.

• Робота з клієнтською базою та підтримка її в актуальномустані.

• Складання комерційних пропозицій .

• Проведення переговорів ( зустрічі , а також по телефону) та бізнес-листування.

• Консультація чинних клієнтів щодо продукту.

• Заведення інформації у CRM.

• Виконання KPI (якість дзвінка, план за сумою, план поштукам).

Sales manager

Датагруп Volia

Телекомунікації / Зв'язок

9 місяців

08.2016 - 05.2017

• Продаж послуг з розвитку та просування бізнесу в інтернеті, підбір індивідуальних рішень.

• Робота з клієнтською базою та підтримка її в актуальному стані.

• Складання комерційних пропозицій .

• Проведення переговорів ( зустрічі , а також по телефону) та бізнес-листування.

• Консультація чинних клієнтів щодо продукту.

• Заведення інформації у CRM.

• Виконання KPI (якість дзвінка, план за сумою, план поштукам).

Координатор VIP клієнтів

Датагруп Volia

Телекомунікації / Зв'язок

2 місяці

01.2017 - 03.2017

• Ділове листування, вихідні та вхідні дзвінки з метою вирішення фінансових та технічних питань.

• Формування звітності.

• Контроль групи техніків у підключенні послуг (телефонні дзвінки, пошта).

• Підготовка договорів.

• Активна взаємодія із суміжними відділами.

• Ведення обліку техніки (тюнер, модем, роутер і т.д.)

Оператор call-centre в телекомунікаціях

Датагруп Volia

Телекомунікації / Зв'язок

9 місяців

11.2015 - 08.2016

• Робота з абонентами компанії;

• Презентація послуг компанії;

• Робота з базами даних щодо виявлення абонента;

• Консультації з технічних, фінансових питань користувачі компанії у телефонному режимі;

•Продаж другого сервісу існуючим абонентам;

Ключова інформація

Особисті якості:

• Орієнтація на результат – здатність ефективно досягати поставлених цілей у встановлені терміни.

• Мультизадачність – швидко адаптуюсь до змін та переключаюсь між різними завданнями.

• Відповідальність – готовність повністю відповідати за прийняті рішення.

• Навчання – вмію самостійно знаходити необхідну інформацію та впроваджувати її на практиці, не боюся великих обсягів роботи.

• Комунікабельність – здатність налагоджувати швидкий контакт з людьми для успішного вирішення робочих завдань.

• Листування – ефективно веду листування з клієнтами та колегами, швидко реагую на запити та знаходжу оптимальні рішення через текстову комунікацію.

Працювала в таких робочих просторах:

  • Slack
  • CRM
  • Zendesk
  • Jira

Навчалась в 1 закладі

Київський університет імені Бориса Грінченка

Дошкільна освіта

Київ, 2018

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

рідна

Додаткова інформація

Особисті якості

Я відкрита до нових можливостей і шукаю посаду Customer Support Specialist, Customer Care Specialist, Direct Manager, Community Manager або Moderation.

Розглядаю вакансії через листування, з мінімальною кількістю дзвінків.

Олександра

Customer support specialist, Customer Care Specialist, direct manager ,Community Manager,Moderation

Київ

28 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 14 годин тому