Працював в 6 компаніях   15 років 3 місяці

Реклама та PR-послуги, IT, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Юридичні послуги, Державний сектор

Owner / CEO

Traffic Place

Реклама та PR-послуги

4 роки 7 місяців

04.2020 - до теперішнього часу

  • Створив компанію з 0 та масштабував до 30 людей та 2х офісів (м. Київ та у м. Дніпро).
  • До лютого 2024 року основним напрямком діяльності компанії був арбітраж трафіку. Вертикалі - gambling, crypto та dating. Джерела трафіку: Фейсбук, ТікТок, UAC та telegram.
  • У лютому 2024 року створили партнерську мережу та додали gambling, dating та telegram офери, а також, відкрили telegram-агенцію.
  • Telegram-агенція надавала послуги з просування бізнесу у telegram.
  • Займалась створенням та розвитком telegram-каналів, а також, мала команду з 12 баєрів, які переливали трафік з ТікТок у telegram.

Ключові обов'язки:

  1. Систематизація та масштабування бізнесу;
  2. Стратегічне планування;
  3. Планування бюджету;
  4. Управління ризиками;
  5. Ведення фінансового обліку;
  6. Фінансове планування;
  7. Управління фінансовими потоками;
  8. Фінансове моделювання;
  9. Розрахунок PnL;
  10. Комунікація з партнерами;
  11. Залучення інвесторів;
  12. Маркетинг;
  13. Розробка маркетингової стратегії;
  14. Маркетингове планування;
  15. Розробка воронок продажів.

Бізнес починав з 2 партнерами та 1 співробітником. На початку бізнесу, самостійно запускали рекламні компанії у Facebook.У подальшому у цей бізнес залучив 2 інвесторів. Загальна сума інвестицій становила 25 000 доларів.До лютого 2022 року, оборот компанії складав близько 100 000 доларів.

Product owner

Start Up FunGo

IT

8 місяців

09.2019 - 05.2020

  1. Запустив Start up із «0»;
  2. Провів CustDev;
  3. Розрахував unit-economy (3/6/12/24 та 36 місяців);
  4. Розрахував трудовитрати, ресурси та час на реалізацію проекту;
  5. Створив команду. Mobile Developers (Androd, IOS, PHP), UI/UX designer, Project-manager, Marketing-manager, SMM-manager, Sales-manager (b2b), Content-manager;
  6. Склав бізнес-стратегію;
  7. Розробив стратегічний план розвитку;
  8. Склав фінансовий план;
  9. Розробив KPI та системи звітування співробітників;
  10. Запровадив CRM систему (AmoCrm) для Sales-manager;
  11. Відділ розробки користувався Jira, Trello, GitHub;
  12. Розробив маркетингову стратегію;
  13. Склав маркетинговий план з просування застосунку;
  14. Розрахував бюджет на маркетинг;
  15. Розрахував планові фінансові показники;
  16. Контролював маркетингову компанію та стежив за ключовими метриками ROI, CR, CPL, CAC, LTV та інші;
  17. Хід рекламної компанії з технічного боку аналізував у FireBase, Google Play Console, App Store connect та One Signal;
  18. Розробив систему фінансової звітності для інвесторів;
  19. Проводив зустрічі та презентації з інвесторами.

У зв'язку з короновірусом, у березні 2020 року проект було закрито на етапі просування та підготовки до продажу.

Product owner

Start Up "Animator"

IT

1 рік 5 місяців

04.2018 - 09.2019

  1. Запустив Start up із «0»;
  2. Створив команду Mobile Developers (Androd, IOS, PHP), SMM-manager, Sales-manager (b2b), Content manager;
  3. Загалом над проектом працювало 12 осіб;
  4. Склав план проекту;
  5. Написав технічне завдання розробки;
  6. Контролював всі процеси робіт із проекту;
  7. Регулярно проводив мітинги;
  8. Складав бек-логи;
  9. В роботі користувався Jira, Trello, Google Docs, GitHub, amoCRM;
  10. Розробив маркетингову стратегію;
  11. Склав маркетинговий план з просування застосунку;
  12. Розрахував бюджет на маркетинг;
  13. Розрахував планові фінансові показники;
  14. Контролював маркетингову компанію та стежив за ключовими метриками ROI, CR, CPL, CAC, LTV та інші;
  15. Хід рекламної компанії з технічного боку аналізував у FireBase, Google Play Console, App Store connect та One Signal;
  16. Вів облік та контроль бюджету проекту;
  17. Розробив KPI Sales-manager;
  18. Розраховував зароблені плати працівників;
  19. Складав фінансові звіти.

Проект вів за методологією Agile, оскільки вважаю, що ця методологія є оптимальним рішенням для ефективної роботи Start up.

Підготував пітч, детальний розрахунок дохідності проекту на 3/6/12/24 та 36 місяців, після чого, провів 4 зустрічі з потенційними інвесторами.У вересні 2019 року вказаний проект був проданий за 70 000 уе.

Project Manager

First Bit

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

7 місяців

09.2017 - 04.2018

  1. Проведення зустрічей, презентацій та переговорів із замовником;
  2. Аналіз бізнес-потреб замовника;
  3. Формування вимог щодо проекту;
  4. Оцінка реалізації проекту (строки, трудовитрати);
  5. Ведення документації за проектом (договори, акти, статут проекту, звіти, план-графіки, протоколи демонстрацій та ін.);
  6. Опис бізнес-процесів замовника;
  7. Складання пропозицій та моделювання нових бізнес-процесів;
  8. Координація взаємодії між розробниками, бізнес-аналітиками та тестувальниками;
  9. Проведення мітингів;
  10. Складання бек-логів;
  11. Контроль за ходом робіт із проекту;
  12. Проведення інтерв'ю із замовником;
  13. Облік та контроль бюджету проекту;
  14. Робота з MS Project, Bitrix24;
  15. Робота в 1С.

За час роботи керував 6 проектами від початку та до повної здачі. Трьома проектами керував із стадії розробки. Одним із найбільших проектів був довгостроковий проект з розробки індивідуального рішення для виробничого підприємства. На підприємство була реалізована «Автоматизована система обліку» - від прийому замовлення покупця, контролю виробничого циклу замовлення та до відвантаження товару зі складу.

Юрист

Юридична компанія

Юридичні послуги

2 роки

09.2015 - 09.2017

  1. Проведення переговорів та зустрічей з клієнтами;
  2. Підготовка та укладання договорів;
  3. Упорядкування процесуальних документів, листів, комерційних пропозицій та інших;
  4. Організація та контроль роботи інших співробітників компанії.

Державний службовець

Органи державної влади

Державний сектор

6 років

09.2009 - 09.2015

  1. Організація роботи відділу;
  2. Складання плану роботи та контроль за його виконанням;
  3. Контроль за своєчасним виконанням поставлених завдань;
  4. Розподіл обов'язків між співробітниками;
  5. Складання звітів для керівництва;
  6. Організація та проведення нарад.

Ключова інформація

  • Лидерство
  • Стратегическое планирование
  • Решение проблем
  • Управление командой
  • Анализ рынка
  • Глубокое понимание финансов
  • Выстраивание бизнес и операционных процессов

Навчався в 1 закладі

Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого

Судово-прокурорський

Харьков, 2009

Курси, тренінги, сертифікати

IT Academy

Київ, 2017

FrontEnd developer

Павло

CEO / Операційний директор

Київ

Дарницький район

120 000 грн.

37 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 день тому