Працювала в 4 компаніях   10 років 5 місяців

Консалтинг / Аудит, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

Проектна робота

Приватна компанія

Консалтинг / Аудит

9 місяців

11.2023 - 08.2024

  • Впровадження фінансової звітності
  • Написання бізнес процесів
  • Написання карт посад
  • Налагодження роботи відділу продажу
  • Впровадження звітності та дедлайнів
  • Впровадження щотижневих зборів та щомісячних
  • Стандарти ведення складу та оптимізація складу .

CEO

DEHUB

Автомобільна промисловість та Автобізнес

1 рік 11 місяців

12.2021 - 11.2023

Група компаній в напрямку детейлінгу та Тюнінгу

Штат від 50 до 100 чоловік

Відкриття нової локації з 0

  • Організація та контроль роботи автосервісу, детейлінг студій з відповідністю стандартам якості
  • Керування технічними процесами обслуговування автомобілів
  • Написання бізнес процесів та впровадження
  • Відкриття детейлінг студії під час війни
  • Написання бізнес плану
  • Координація роботи майстрів та механіків сервісу, детейлерів
  • Контроль якості надання послуг та взаємодія з клієнтами
  • Забезпечення виконання завдань з планування обсягів робіт та виконання бюджету.
  • Підготовка бюджету, та планування на рік .

CEO

KochChemie

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

4 роки

11.2019 - 11.2023

Штат компанії від 50 чоловік

  • Розробка і впровадження стратегії розвитку
  • Побудова довгострокових і короткострокових цілей, планових показників з продажу, а також визначення способів їх досягнення;
  • Розширення ринку збуту
  • Координування роботи компанії: ІТ департаментом, комерційним департаментом: відділом продажів, відділом власної мережі, відділом продажу, відділом продажу ЗЕД, відділом маркетингу, відділом складу та бухгалтерії.
  • Відповідальність за збільшення доходу компанії;
  • Побудова бізнес-процесів компанії;
  • Розробка KPI, мотивації,
  • Взаємодія з клієнтами, партнерами компанії;

Підтримка іміджу компанії на високому рівні.

За період Локдауну приріст прибутку в 3 рази

Через 2 тижні від початку повномасштабного вторгнення відновила роботу компанії .

Оптимізація залишків на складах

Зростання долі ринку з 26% до 60%

Виконавчий директор

TotalService, СЦ

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

5 років 7 місяців

04.2014 - 11.2019

Total Service- це мережа сервісних центрів № 1 у Києві за відгуками клієнтів. І я протягом 5 років разом із командою працювали для цього. Обов'язків було багато і в залежності від періоду компанії, вони змінювалися. За час роботи в компанії придбала не на теорії, а на практиці, вміння:

1- Впровадження CRM системи ( написання тез для розробників, підтримка співробітників на етапі переходу з однієї системи на іншу, комунікація з розробниками).

2- Проект навчання нових співробітників (Повна підтримка)

  • Розробка систем мотивації (перегляд системи раз на пів року)+бонуси;
  • Підготовка та проведення тренінгів для співробітників (Навчання співробітників та підвищення скілів кожного з членів команди);
  • Підготовка та проведення нарад (важливий баланс між тортурами для співробітників та продуктивністю);
  • Підбір персоналу (профіль посади під кожну вакансію)
  • Розробка системи адаптації для новачків (на виході через 2 тижні співробітник повноцінно готовий до роботи)
  • 3 Вирішення фінансових питань (правильне формування бюджету, та розподіл фінансових активів).
  • 4 Побудови відділу продажу з "0" (розподіл обов'язків за циклами продажів).
  • Написання скриптів

5 Відкриття нових офісів з "0".

  • Тайм Менеджмент (ефективно керувати та контролювати свій час;
  • Планування (планувати робочий день, та й відпочинок загалом)
  • Постановки задач ( Правильна постановка задачі та контроль проміжного результату);
  • Делегування (передача частини функцій іншим співробітникам задля досягнення конкретних цілей організації та оптимізації робочої сили);
  • Складання планів відділу продажів (плани та контроль їх виконання, запорука кінцевого результату);

Написання місії та цінностей компанії (з ключовими особами та власником компанії);

Фінансові звіти (P&L, Cashflow);Річні звіти (Баланс) початковий рівень;

Збільшення корпоративних клієнтів;

Контроль дебіторської заборгованості;

Контроль залишків складу;

Конкурентні зарплати для працівників;

Робота в стресових ситуаціях ( збереження спокою, і бути прикладом для співробітників);

Робота щодо підвищення якості обслуговування: мотиваційні програми, наставництво;

Контроль задоволеності клієнтів;

Контроль повернень, вирішення проблемних ситуацій із клієнтами;

Участь у оптимізації всіх процесів.

Ключова інформація

  • Навички управління персоналом, постановки задач та контроля їх виконання;
  • Сильні управлінські навички, відповідальна, системна і можу ефективно комунікувати як із командою так із клієнтами;
  • Впровадження маркетингової стратегії
  • 1С продвинутий користувач та CRM система
  • Впровадження бізнес процесів
  • Звітність (Бюджет , P&L, CashFlow, пульс бізнесу )
  • Планування продажів та закупівель;
  • Ціноутворення;
  • Планування маржинальності
  • Адаптивність до змін
  • Самостійність
  • Комунікаційні навички
  • Навчалась в 1 закладі

    Льотна академія Національного авіаційного університету

    Менеджменту, Менеджер управління

    Кропивницький, 2009

    Курси, тренінги, сертифікати

    Формула

    2024

    Проект Андрія Пивоварова .

    Директор маркетингу, Директор з продажу, Магія EXEL

    2023

    Платформа Laba

    Зубченок Олег

    2022

    Побудова Бізнес процесів

    Андрій Сисоєв

    2021

    Фінансова звітність , та планування 

    Курс Ораторского мастерства

    2019

    Управленческий учет, показатели эффективности, бюджеты. Тренеры : Игорь Немировский, Инна Старожукова

    2018

    GO IT - IQ Boot Camp "Соль" Была приглашенным слушателем всего проекта

    2017

    Построение Сильной команды : Кирилл Куницкий

    2016

    Систематизация бизнеса : Кирилл Куницкий

    2016

    Додаткова інформація

    Особисті якості

    Активна, комунікабельна, вмію організувати команду та делегувати повноваження, швидко вивчаю нову інформацію та впроваджую зміни , не боюся труднощів у роботі, жорстка в управлінні робочим процесом, працюю з технікою будь-якої складності, орієнтуюсь на результат. Я системна людина і привчаю команду до системності. В хаосі немає розвитку.

    Знаю логістику, основи бух. обліку, фінанси, маркетинг. Знаю яка різниця між Ebitda та чистим прибутком. Постійно працюю над собою. Цікавлюся фінансами,та психологією.Люблю подорожувати, займаюся спортом, не курю, люблю активний відпочинок, намагаюся оточувати себе успішними людьми, завжди ставлю мету на планку вище.

    У роботодавці ціную:

    конструктивний діалог

    спільні постановки завдань

    свободу дій.

    Моє гасло:-Безглуздо ходити на тренінги, читати розумну літературу, якщо ви її не застосовуєте в житті.

    З кожної книги має бути винесений інсайт.

    З кожного тренінгу – нова стратегія.

    З кожної невдачі - нова мета.

    Кожну перемогу – розділяти із причетними до неї людьми.

    Комп'ютерні навички

    1С (10 років)

    ERP Hansa (2 роки )

    CRM Zoho (1 рік)

    CRM Бітрікс ( 4 роки)

    Марина

    CEO, Операційний директор

    Київ

    120 000 грн.

    39 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

    Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

    Оновлено 5 днів тому