Працювала в 4 компаніях   5 років 5 місяців

Промисловість та Виробництво, Архітектурні та дизайнерські бюро, Нерухомість та Девелопмент

Директор з персоналу

ТОВ Paskal Виробник твердопаливних котлів та виробів з металу. Імпорт-експорт теплотехніки

Промисловість та Виробництво

5 місяців

04.2024 - 09.2024

  • Проведення комплексного HR аудиту підприємства.
  • Розробка HR стратегії.
  • Вдосконалення Орг.структури по Висоцькому О., розстановка персоналу на пости
  • Розробка посадових функціональних обов'язків ( капелюх співробітника) згідно Орг. структури по Висоцькому О.
  • Розробка мотивації для виробничого персоналу.
  • Розробка політик, регламентів, правил.
  • Розробка та впровадження систем рекрутингу, адаптації персоналу.
  • Повна укомплектація виробничого персоналу виробництва.
  • Аналіз заробітних плат та KPI, їх перегляд та розробка KPI.
  • Реалізація загальної стратегії компанії.
  • Відповідальність 1 відділення персоналу та комунікації, докладів та інспекцій, відділ найму персоналу.
  • Вирішення організаційних питань.
  • Регулярні зустрічі з керівниками та персоналом у форматі 1*1.
  • Формування та контроль звітності по виконаній роботі.
  • Планування та організація своєї роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей

Директор з персоналу

ТОВ Архітектурне проектування, дизайн, Модульні будинки під ключ

Архітектурні та дизайнерські бюро

1 рік 1 місяць

02.2023 - 03.2024

  • Опис бізнес процесів з 0.
  • Пошук персоналу: менеджери з продажу В2В, В2С, маркетинг менеджери, СММ, Таргетологи, Копірайтери, Дизайнери-візуалізатори, Архітектори, Інженери-конструктори, Керівники структурних підрозділів, Директори ТОП менеджери тощо.
  • Проведення HR аудитів, формування орг. структур, описів функціоналів, положень, інструкцій, регламентів. Формування HR бізнес процесів з 0, формування кадрової політики.
  • Взаємодія з інвестором, погодження питань стосовно управлянні персоналом.
  • Впровадження СРМ системи для управління проектами.
  • Формування та впровадження стратегічного та операційного планування.

Директор по персоналу/операционный директор

ООО "Нове століття груп" ХХІ століття ( Девелопмент ЖК Lion Hills, КБУ, коворкінг Generator 1932, ресторани Бєлкін, Тарас),

Нерухомість та Девелопмент

1 рік 1 місяць

10.2021 - 11.2022

  • Опис HR бізнес процесів, рекрутинг, адаптація, мотивація, навчання, оцінка і тд.
  • Формування орг. структур по компаніям, що входять до складу групи компаній, затвердження орг. структур із власником.
  • Формування та опис функціоналів співробітників та підрозділів відповідно до затвердженої орг. структуру.
  • Взаємодія з керівниками структурних підрозділів та топ менеджментом групи компаній.
  • Підбір персоналу в будівельній сфері + коворкінг + ресторани + точковий рекрутинг за завданнями власника.
  • Аналіз заробітних плат, зрізи з ринку праці, опис KPI співробітників у будівельній компанії, + коворкінг, + ресторани.
  • Робота в програмах 1С BAS + Asana. Формування інвестиційного та фактичного бюджетів, у тому числі й бюджету за HR департаментом, погодження з власником групи компаній, контроль за дотриманням бюджетів.
  • Взаємодія із постачальниками, контроль оплат рахунків, контроль дебіторську заборгованість.
  • Формування звітності. Консультування персоналу щодо КЗпП України, у тому числі у розрізі менеджменту.
  • Управління персоналом, контроль виконання завдань, та функцій персоналу коворкінгу. Участь у формуванні стратегії розвитку коворкінгу, маркетингова стратегія, просування, оренда приміщень, івенти, банкети, розвиток ресторану коворкінгу.
  • Участь у описі стандартів обслуговування ресторану.
  • Вирішення питань щодо персоналу ЖК будівельної компанії.
  • Вирішення не стандартних ситуацій, вміння приймати рішення, відповідальність.
  • Участь у всіх зборах ТОП-менеджменту групи компаній, девелопмент, коворкінг, ресторани.
  • Участь у формуванні стратегії розвитку коворкінгу, маркетингова стратегія, просування, оренда приміщень, івенти, банкети, розвиток ресторану коворкінгу.
  • Участь у описі стандартів обслуговування ресторану.
  • Вирішення питань щодо персоналу ЖК будівельної компанії.
  • Вирішення не стандартних ситуацій, вміння приймати рішення, відповідальність.
  • Участь у всіх зборах ТОП-менеджменту групи компаній, девелопмент, коворкінг, ресторани.
  • Участь у формуванні стратегії розвитку коворкінгу, маркетингова стратегія, просування, оренда приміщень, івенти, банкети, розвиток ресторану коворкінгу.
  • Участь у описі стандартів обслуговування ресторану.
  • Вирішення питань щодо персоналу ЖК будівельної компанії.
  • Вирішення не стандартних ситуацій, вміння приймати рішення, відповідальність.
  • Участь у всіх зборах ТОП-менеджменту групи компаній, девелопмент, коворкінг, ресторани.

Директор по персоналу

POLIMIN група компаній (виробництво будівельних матеріалів суміші, цемент, ЛКМ, і тд , 7 заводів, машинобудування),

Промисловість та Виробництво

2 роки 6 місяців

05.2017 - 11.2019

  • Рекрутмент персоналу – middle, executive search, організація результативного та своєчасного підбору персоналу для групи компаній (ТОП менеджери, відділи продажів, виробничий та офісний персонал, вузькопрофільні фахівці, B2B, дистрибуція, обьєктні продажі, єкспорт, DYI), у тому числі і на віддалених підприємствах, підбір ТМ та РМ менеджерів до країн ЄС.
  • Забезпечення позитивного бренду роботодавця на ринку праці.
  • Побудова HR процесів – політика з управління персоналом – найм персоналу, оцінка персоналу, створення системи мотивації, адаптації, навчання персоналу (підбір навчання, організація), кадровий облік.
  • Аналіз корпоративної культури та її корекція відповідно до політики та бізнес-стратегій.
  • Взаємодія з ТОП-менеджментом компанії в тому числі з інвестором ГК Фомальгаут.
  • Налагодження комунікацій між відділами та віддаленими підприємствами холдингу.
  • Моніторинг заробітних плат самостійно, також маю досвід співпраці з аудиторськими компаніями.
  • Бюджетування відділу, планування персоналу, аналіз внутрішнього кадрового резерву.
  • Формування звітності керівництва.
  • Опис бізнес-процесів, регламентів, формування докладної орг. структури та управління організаційною структурою підприємства, прописання посадових інструкцій, положень по підприємству, прописання KPI's, створення корпоративного довідника, розробка положення щодо екологічної політики підприємства.
  • Активна участь у стратегічних сесіях компанії з опису бізнес-процесів.
  • Участь у проведенні корпоративних заходів.
  • Консультування керівників щодо питань пов'язаних із управлінням персоналом, надання керівництву готових рішень. Консультування віддалених підприємств щодо найму персоналу та ведення кадрового обліку.
  • Підготовка документації для перевірок контролюючими органами – хв. праці, охорона праці та пожежна безпека, екологія.
  • Кадрове адміністрування - кадровий аудит, прийоми, переклади, звільнення співробітників, контроль обліку та надання відпусток, надання довідок, контроль ведення трудових книжок, контроль та управління кадровими розстановками в ШР.
  • Моніторинг законодавства.
  • Контроль дотримання правил положення про стандарти ISO 9001 відділом персоналу.

Ключова інформація

Свободно работаю в программах - 1С 8.3, 1С 8 КУП, M.E.dok, опыт по внедрению и администрировании Битрикс 24, Опыт проведения эффективных переговоров.

Навчалась в 3 закладах

Межрегиональная академия управления персоналом

Менеджмент

Киев, 2021

Wyzsza Szkola Menedzerska w Warszawie

Управління бізнесом

Другие страны, 2020

Восточноевропейский Университет Экономики и Менеджмента

Інформаційна діяльність

Киев, 2009

Володіє мовами

Англійська

середній

Курси, тренінги, сертифікати

Study less

2023

Английский язык

2018

Управление продажами OLEROM Consulting

2016

Стратегическое планирование

2015

Людмила

Операційний директор

Київ

3 000 $

37 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 11 годин тому