Працювала в 4 компаніях 5 років 5 місяців
Промисловість та Виробництво, Архітектурні та дизайнерські бюро, Нерухомість та Девелопмент
Директор з персоналу
ТОВ Paskal Виробник твердопаливних котлів та виробів з металу. Імпорт-експорт теплотехніки
Промисловість та Виробництво
5 місяців
04.2024 - 09.2024
- Проведення комплексного HR аудиту підприємства.
- Розробка HR стратегії.
- Вдосконалення Орг.структури по Висоцькому О., розстановка персоналу на пости
- Розробка посадових функціональних обов'язків ( капелюх співробітника) згідно Орг. структури по Висоцькому О.
- Розробка мотивації для виробничого персоналу.
- Розробка політик, регламентів, правил.
- Розробка та впровадження систем рекрутингу, адаптації персоналу.
- Повна укомплектація виробничого персоналу виробництва.
- Аналіз заробітних плат та KPI, їх перегляд та розробка KPI.
- Реалізація загальної стратегії компанії.
- Відповідальність 1 відділення персоналу та комунікації, докладів та інспекцій, відділ найму персоналу.
- Вирішення організаційних питань.
- Регулярні зустрічі з керівниками та персоналом у форматі 1*1.
- Формування та контроль звітності по виконаній роботі.
- Планування та організація своєї роботи
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
Директор з персоналу
ТОВ Архітектурне проектування, дизайн, Модульні будинки під ключ
Архітектурні та дизайнерські бюро
1 рік 1 місяць
02.2023 - 03.2024
- Опис бізнес процесів з 0.
- Пошук персоналу: менеджери з продажу В2В, В2С, маркетинг менеджери, СММ, Таргетологи, Копірайтери, Дизайнери-візуалізатори, Архітектори, Інженери-конструктори, Керівники структурних підрозділів, Директори ТОП менеджери тощо.
- Проведення HR аудитів, формування орг. структур, описів функціоналів, положень, інструкцій, регламентів. Формування HR бізнес процесів з 0, формування кадрової політики.
- Взаємодія з інвестором, погодження питань стосовно управлянні персоналом.
- Впровадження СРМ системи для управління проектами.
- Формування та впровадження стратегічного та операційного планування.
Директор по персоналу/операционный директор
ООО "Нове століття груп" ХХІ століття ( Девелопмент ЖК Lion Hills, КБУ, коворкінг Generator 1932, ресторани Бєлкін, Тарас),
Нерухомість та Девелопмент
1 рік 1 місяць
10.2021 - 11.2022
- Опис HR бізнес процесів, рекрутинг, адаптація, мотивація, навчання, оцінка і тд.
- Формування орг. структур по компаніям, що входять до складу групи компаній, затвердження орг. структур із власником.
- Формування та опис функціоналів співробітників та підрозділів відповідно до затвердженої орг. структуру.
- Взаємодія з керівниками структурних підрозділів та топ менеджментом групи компаній.
- Підбір персоналу в будівельній сфері + коворкінг + ресторани + точковий рекрутинг за завданнями власника.
- Аналіз заробітних плат, зрізи з ринку праці, опис KPI співробітників у будівельній компанії, + коворкінг, + ресторани.
- Робота в програмах 1С BAS + Asana. Формування інвестиційного та фактичного бюджетів, у тому числі й бюджету за HR департаментом, погодження з власником групи компаній, контроль за дотриманням бюджетів.
- Взаємодія із постачальниками, контроль оплат рахунків, контроль дебіторську заборгованість.
- Формування звітності. Консультування персоналу щодо КЗпП України, у тому числі у розрізі менеджменту.
- Управління персоналом, контроль виконання завдань, та функцій персоналу коворкінгу. Участь у формуванні стратегії розвитку коворкінгу, маркетингова стратегія, просування, оренда приміщень, івенти, банкети, розвиток ресторану коворкінгу.
- Участь у описі стандартів обслуговування ресторану.
- Вирішення питань щодо персоналу ЖК будівельної компанії.
- Вирішення не стандартних ситуацій, вміння приймати рішення, відповідальність.
- Участь у всіх зборах ТОП-менеджменту групи компаній, девелопмент, коворкінг, ресторани.
- Участь у формуванні стратегії розвитку коворкінгу, маркетингова стратегія, просування, оренда приміщень, івенти, банкети, розвиток ресторану коворкінгу.
- Участь у описі стандартів обслуговування ресторану.
- Вирішення питань щодо персоналу ЖК будівельної компанії.
- Вирішення не стандартних ситуацій, вміння приймати рішення, відповідальність.
- Участь у всіх зборах ТОП-менеджменту групи компаній, девелопмент, коворкінг, ресторани.
- Участь у формуванні стратегії розвитку коворкінгу, маркетингова стратегія, просування, оренда приміщень, івенти, банкети, розвиток ресторану коворкінгу.
- Участь у описі стандартів обслуговування ресторану.
- Вирішення питань щодо персоналу ЖК будівельної компанії.
- Вирішення не стандартних ситуацій, вміння приймати рішення, відповідальність.
- Участь у всіх зборах ТОП-менеджменту групи компаній, девелопмент, коворкінг, ресторани.
Директор по персоналу
POLIMIN група компаній (виробництво будівельних матеріалів суміші, цемент, ЛКМ, і тд , 7 заводів, машинобудування),
Промисловість та Виробництво
2 роки 6 місяців
05.2017 - 11.2019
- Рекрутмент персоналу – middle, executive search, організація результативного та своєчасного підбору персоналу для групи компаній (ТОП менеджери, відділи продажів, виробничий та офісний персонал, вузькопрофільні фахівці, B2B, дистрибуція, обьєктні продажі, єкспорт, DYI), у тому числі і на віддалених підприємствах, підбір ТМ та РМ менеджерів до країн ЄС.
- Забезпечення позитивного бренду роботодавця на ринку праці.
- Побудова HR процесів – політика з управління персоналом – найм персоналу, оцінка персоналу, створення системи мотивації, адаптації, навчання персоналу (підбір навчання, організація), кадровий облік.
- Аналіз корпоративної культури та її корекція відповідно до політики та бізнес-стратегій.
- Взаємодія з ТОП-менеджментом компанії в тому числі з інвестором ГК Фомальгаут.
- Налагодження комунікацій між відділами та віддаленими підприємствами холдингу.
- Моніторинг заробітних плат самостійно, також маю досвід співпраці з аудиторськими компаніями.
- Бюджетування відділу, планування персоналу, аналіз внутрішнього кадрового резерву.
- Формування звітності керівництва.
- Опис бізнес-процесів, регламентів, формування докладної орг. структури та управління організаційною структурою підприємства, прописання посадових інструкцій, положень по підприємству, прописання KPI's, створення корпоративного довідника, розробка положення щодо екологічної політики підприємства.
- Активна участь у стратегічних сесіях компанії з опису бізнес-процесів.
- Участь у проведенні корпоративних заходів.
- Консультування керівників щодо питань пов'язаних із управлінням персоналом, надання керівництву готових рішень. Консультування віддалених підприємств щодо найму персоналу та ведення кадрового обліку.
- Підготовка документації для перевірок контролюючими органами – хв. праці, охорона праці та пожежна безпека, екологія.
- Кадрове адміністрування - кадровий аудит, прийоми, переклади, звільнення співробітників, контроль обліку та надання відпусток, надання довідок, контроль ведення трудових книжок, контроль та управління кадровими розстановками в ШР.
- Моніторинг законодавства.
- Контроль дотримання правил положення про стандарти ISO 9001 відділом персоналу.
Ключова інформація
Свободно работаю в программах - 1С 8.3, 1С 8 КУП, M.E.dok, опыт по внедрению и администрировании Битрикс 24, Опыт проведения эффективных переговоров.
Навчалась в 3 закладах
Межрегиональная академия управления персоналом
Менеджмент
Киев, 2021
Wyzsza Szkola Menedzerska w Warszawie
Управління бізнесом
Другие страны, 2020
Восточноевропейский Университет Экономики и Менеджмента
Інформаційна діяльність
Киев, 2009
Володіє мовами
Англійська
середній
Курси, тренінги, сертифікати
Study less
Английский язык
Управление продажами OLEROM Consulting
Стратегическое планирование
Людмила
Людмила
Операційний директор
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 11 годин тому