Працювала в 3 компаніях 18 років 9 місяців
Торгівля роздрібна / Retail, Видавництва та Поліграфія, Послуги для бізнесу - інше
КЕРІВНИК ГРУПИ МАРКЕТИНГУ ТА КОМУНІКАЦІЙ
ПІІ "Амік Україна" | Мережа 226 АЗК
Торгівля роздрібна / Retail
3 роки 8 місяців
03.2021 - до теперішнього часу
Розробка методів просування бренду компанії, формування позитивного іміджу, підвищення обізнаності та лояльності клієнтів до бренду;
Розробка та реалізація короткострокових та довгострокової маркетингової та комунікаційної стратегій;
Реалізація інтегрованих маркетингових кампаній із креативним підходом та залученням різних каналів та діджитал інструментів;
Ефективне управління командою. Підтримка команди у постійному розвитку та зростанні експертизи, сприяння навчанню та відстеженнютрендів. Взаємодія з крос-функціональними командами;
Підготовка та управління маркетинговим планом;
Менеджмент та контроль всіх проектів, структурний підхід;
Планування рекламного бюджету, контроль його виконання;
Підвищення ефективності рекламних кампаній: розробка спеціальних пропозицій та акцій, зовнішня та внутрішня реклами, IP-радіо, ТВ, продакшн студії, графіка, дизайн та анімація, поліграфія, POS-матеріали;
Робота з телеканалами, радіостанціями (виготовлення та розміщення відео реклами/аудіо-реклами);
Планування кампанії в контекстній та медійній рекламі, виробництво контенту, соціальні мережі, корпоративний сайт;
Пошук та робота з підрядниками;
Створення ідей, креативів для маркетингових кампаній, колаборацій;
Постійна робота з дослідженнями, моніторингом, інтерпретацією споживчих і ринкових даних, виявлення споживчих тенденцій таінсайтів.
КЕРІВНИК ГРУПИ МАРКЕТИНГУ
ТОВ "Юнівест ПреПрес"
Видавництва та Поліграфія
13 років 8 місяців
09.2006 - 05.2020
Побудова та управління командою, організація ефективної роботи та розподілення обов’язків;
Оптимізація робочих процесів;
Моніторинг та оцінювання ефективності кампаній, корегування стратегійу разі потреби;
Формування рекламного бюджету та його виконання;
Координація та запуск медіа-кампаній на різних носіях. Контроль
виробництва креативів (зовнішня реклама, друк, digital).Концепція залучення нових клієнтів;
Розміщення та контроль замовлень на рекламно-поліграфічні вироби,внутрішня та зовнішня реклами;
Робота з контрагентами: замовлення рекламної продукції, POS-матеріалів та брендової продукції;
Вибір технології виробництва, матеріалів і способів реалізації. Контрольякості, час виконання, логістика замовлень;
Документообіг в 1С та CRM;
Моніторинг кон'юнктури ринку та споживчих тенденцій.
МЕНЕДЖЕР З РЕКЛАМИ
Видавничій дім "Максимум"
Послуги для бізнесу - інше
1 рік 2 місяці
06.2005 - 08.2006
Пошук клієнтів, холодні дзвінки;
Продаж підписок ділового журналу "Компаньон" та "Стратегія";
Повне супроводження замовлень;
Рахунки та контроль оплати;
Виконання щомісячних планів;
Документообіг та звутність.
Ключова інформація
Hard Skills
- розробка та впровадження маркетингової стратегії;
- медіапланування;
- здатність розставляти пріоритети завдань та своєчасне їх виконання;
- швидка адаптація до мінливих ринкових тенденцій, поведінки споживачів і динаміки бізнесу;
- впевнений користувач MS Office, CRM,1С;
- українська, російська-вільне володіння;
- англійська- рівень В2.
Soft Skills
- ефективна комунікація;
- вирішення поставлених завдань,контроль та розподіл обов'язків;
- успішне ведення переговорів, вирішення конфліктних ситуацій;
- ретельна увага до деталей;
- логічне мислення;
- відповідальність за результат.
Навчалась в 1 закладі
Київський національний торговельно- економічний університет
2002 – 2006 БАКАЛАВР - "ЕКОНОМІКА ТА ПІДПРИЄМСТВО" | 2006– 2007 МАГІСТР -"ФІНАНСИ"
Київ, 2007
Володіє мовами
Англійська
середній
Болгарська
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Вероніка
Вероніка
Директор з маркетингу, керівник відділу маркетингу та комунікацій
Київ
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 1 місяць тому