Працювала в 7 компаніях   25 років 1 місяць

Промисловість та Виробництво, Освіта, Краса / Фітнес / Спорт, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Медицина та Охорона здоров'я

Менджер з постачання

ТОВ «Арт оф Кукінг"

Промисловість та Виробництво

6 місяців

03.2024 - 09.2024

Аналіз ринку;

Пошук нових постачальників, ведення переговорів, заключення договорів;

Поліпшення умов відтермінування з існуючими постачальниками та підтримка стабільних відносин;

Планування. Замовлення сировина більш ніж у 150 постачальників з номенклатурою близько 500 позицій (молочна продукція, м’ясо, риба, бакалія, інгредієнти для кондитерських виробів, тощо) на основі плану виробництва;

Робота в 1С Підприємство;

Формування звітності та поточних виробничих питань в Excel;

Бюджетування;

Контроль кредиторської заборгованості;

Контроль залишків на складі;

За необхідною, виїзд на власному авто за поставкою;

Рішення форс-мажорних ситуацій.

Менеджер з продажу, адміністратор технічної підтримки

IPSM

Освіта

5 місяців

09.2023 - 02.2024

Проведення переговорів з потенційними клієнтами, доведення реєстрацій до продажу;

Проведення переговорів з постачальниками щодо документального супровід;

Заключення договорів з клієнтами та постачальниками;

Надання спеціальних умов і знижок клієнтам;

Збір інформації про потреби клієнтів;

Документальне оформлення угод з клієнтами та постачальниками;

Виставлення рахунків та актів виконаних послуг клієнтам;

Контроль та обробка рахунків та актів виконаних послуг від постачальників;

Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;

Ведення звітності в Exсel;

Вирішення проблемних питань;

Адміністрування освітніх ZOOM конференцій;

Адміністрування чатів освітніх груп.

Адміністратор спортивного клубу

Sporte Hale (Латвія)

Краса / Фітнес / Спорт

6 місяців

03.2022 - 09.2022

Ознайомлення зацікавлених клієнтів з послугами клубу та продаж послуг компанії;

Забезпечення клієнтської підтримки в клубі, по телефону та e-mail, складання супутньої документації, ведення звітності;

Планування та складання графіків тренувань, узгодження з тренерським складом;

Продаж фітнес-бару, робота з касовим апаратом, включаючи ведення касової книги;

Контроль безпеки матеріальних цінностей;Координація роботи персоналу клубу;

Розрахунок заробітної плати працівників, які працюють на погодинній оплаті;

Спостереження за порядком та чистотою, справністю систем охоронної та пожежної сигналізацій, кондиціювання, роботою сауни;

Підтримка працездатності офісу.

Керуючий партнер (директор)

ТОВ «Сіфуд Груп»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

17 років 2 місяці

07.2005 - 09.2022

Організація роботи підприємства з нуля;

Оцінка рентабельності та перспективності бізнес-напрямків;Фінансове планування, прогнозування, формування платіжного календаря;

Ціноутворення, розрахунок собівартості, оборотності. Управління витратами;

Ведення зовнішньоекономічної діяльності: імпорт продуктів харчування та експорт нерудних матеріалів. Робота з офшорними компаніями Валютний контроль;

Ведення управлінського обліку. Підготовка звітності для засновників: Баланс, Звіт про прибутки та збитки, Звіт про рух коштів (Balance, P&L, Cash Flow);

Внутрішні аудити компаній, цікавих для злиття бізнесів;

Відвідування виставок, пошук нових постачальників;

Укладання міжнародних контрактів. Контроль укладання договорів у межах України: постачання, продаж, послуги, аутсорсинг;

Оптимізація оподаткування. Контроль за веденням бухгалтерського та податкового обліку. Супровід податкових перевірок;

Вирішення конфліктних ситуацій з постачальниками та клієнтами;

Взаємодія з державними та контролюючими органами;

Підбір та навчання кадрів.

Финансовый директор

Ооо "студиотехника"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік

07.2004 - 07.2005

Внедрение правил и форматов новой учетной политики. Разработка и контроль выполнения заданий по автоматизации учета в «Акцент» ИТ сопровождению;

Управление взаиморасчетами; контроль кредиторской и дебиторской задолженностей;

Контроль учета товарно-материальных ценностей. Проведение инвентаризаций основных средств и товарно-материальных ценностей;

Оптимизация транспортной и складской логистики;

Оперативное управление и стратегический контроль;

Обеспечения эффективной и системной деятельности компании. Организация документооборота;

Организация корпоративных мероприятий.

Экономист с полномочиями коммерческого директора

Ооо "укрфиш"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 6 місяців

01.2003 - 07.2004

Организация и оптимизация бизнес-процессов;

Анализ рынка;

Обеспечение работы с банками: сопровождение кредитов, валютный контроль;

Ведение управленческой отчетности. Подготовка ОПУ, баланса.Формирование оперативных отчетов, своевременная аналитическая поддержка руководства для принятия решений;

Контроль оптимальных складских остатков. Учет денежных, товарно-материальных потоков, контроль своевременного проведения инвентаризации основных средств и товарно-материальных ценностей;

Ведение переговоров, заключение договоров, контроль выполнения обязательств;

Управление взаиморасчетами; контроль кредиторской и дебиторской задолженностей;

Организация документооборота, частичная выписка первичной документации.

Инспектор деканата

Днепропетровская государственная медицинская академия

Медицина та Охорона здоров'я

4 роки 2 місяці

10.1998 - 12.2002

Изобретение и внедрение компьютеризированной системы начисления стипендии и др.;

Ведение документооборота;

Совмещение с должностью инженера - программиста.

Ключова інформація

Аналітичний склад розуму. Планування та керування закупівлями для потреб компанії; проведення аналізу ринку та вибір постачальників; ведення ділових переговорів; укладання договорів та контроль за їх виконанням; оптимізація закупівельних процесів та постійне покращення ефективності; ведення обліку закупівель; вивчення потреб та вимог клієнтів; укладання договорів та забезпечення виконання умов замовлень. Спроможність самостійно визначати пріоритети та вирішувати питання.Розуміння вартості грошей у часі. Високий рівень самоорганізації та відповідальності. Комунікабельна, доброзичлива, врівноважена, організована. Вмію працювати в команді, орієнтована на результат. Здатна до швидкого навчання та якісної перекваліфікації.Великий досвід управлінської роботи.

Навчалась в 3 закладах

Edinburgh Business School

Master of Business Administration (British MBA)

Київ, 2021

Государственная Металлургическая Академия Украины

Теплофизический Инженер - химик - технолог

Днепропетровск, 1998

Державна металургійна академія України

Гуманітарний факультет, викладач природних наук

Дніпро, 1998

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Головний бухгалтер

Київ, 2003

Ведення бухгалтерського обліку на посаді головного бухгалтера

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Розширений користувач MS Office (Excel – високий рівень - формули, зведені таблиці), 1C, Акцент, Клієнт-Банк, Інтернет банкінг Інтернет та ін.

Водійське посвідчення

Водійські права категорій А, В. Стаж 30 років.

Власне авто; готова використовувати в робичих цілях.

IQ

IQ 128.

Светлана Вікторівна

Виконавчий директор

Київ

55 000 грн.

49 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 11 годин тому