Працювала в 2 компаніях 18 років 3 місяці
HR, Консалтинг / Аудит
Рекрутер-фрілансер, кар'єрний консультант
StartUp
HR
9 років 5 місяців
06.2015 - до теперішнього часу
- підбір персоналу у м. Києві;
- пошук персоналу (job сайти, соц мережі, нетворкінг, Центри зайнятості, інші джерела) відповідно до вимог замовника;
- оцінка кандидатів за професійними та особистісними критеріями, проведення з кандидатом співбесіди.
Успішний досвід пошуку та підбору персоналу у таких сферах:
Маркетинг,
Бухгалтерія,
Логістика,
Продажі,
Офісний персонал
HR-менеджери
Основні професійні навички та обов'язки:
- Активний пошук кандидатів на різні вакансії.
- Складання документації з підбору персоналу (заявки, анкети, профіль посади).
- Знання етапів та технологій пошуку (розміщення вакансії в інтернеті, масовий рекрутинг, прямий пошук).
- Знання методик професійної та особистісної оцінки кандидатів (розробка тестових завдань для кандидатів згідно з профілем посади).
- Досвід ведення великої кількості вакансій одночасно.
- Успішний досвід закриття вакансій.
- Проведення співбесід, формування бази кандидатів та кадрового резерву у компаніях. Вміння правильно донести інформацію про вакансію до кандидата.
- Проведення моніторингу та аналізу ринку праці.
Форма співробітництва: Рекрутер - фрілансер (пошук та підбір кандидатів, співбесіда та визначення рівня професіоналізму та відповідності вимогам вакансії, а також лояльності до вашої компанії).
До послуги входить:
Пошук, первинний відбір, організація співбесід із замовником.
Робота з каналами пошуку.
Інтерв'ю з кандидатами, перевірка рекомендацій кандидатів (за бажанням клієнта).
Гарантійна заміна кандидата під час випробувального терміну- 1 особа.
Терміни пошуку - обговорюватися індивідуально щодо кожної вакансії.
З досвіду роботи з клієнтами ми домовляємося або про терміни, або про кількість кандидатів, що надаються для співбесіди.
Керівник відділу
Информ+
Консалтинг / Аудит
8 років 8 місяців
10.2006 - 06.2015
Участь у start-up проектах:
- Формування команди, підбір персоналу (основні напрямки (торгівля, фінанси)).
- Розробка структури, складання штатного розкладу.
- Бюджетування витрат на персонал.
- Розробка та впровадження процедур, що регламентують HR-процеси.
- Розробка внутрішніх положень по роботі відділів та програм навчання та стажування персоналу.
- Організація зовнішнього та внутрішнього навчання співробітників.
- Організація та проведення корпоративних заходів.
Побудова відділів та робота з персоналом:
- Пошук кандидатів на різні вакансії (напрямки - офісно-адміністративний персонал: секретарі, бухгалтери, менеджери різних рівнів та напрямків, керівники підрозділів та відділів).
- Складання документації щодо підбору персоналу (заявки, анкети, профіль посади, посадові інструкції тощо).
- Знання етапів та технологій пошуку (розміщення вакансії в інтернеті та друкованих виданнях, масовий рекрутинг, прямий пошук).
- Знання методик професійної та особистісної оцінки кандидатів (розробка тестових завдань для кандидатів згідно з профілем посади).
- Проведення співбесід, формування бази кандидатів та кадрового резерву у компаніях.
- Розробка програми адаптації нових співробітників, допомога у розробці плану стажування.
- Адаптація нових співробітників, проведення мотивуючих розмов індивідуально.
- Розробка локально-нормативних актів для різних відділів.
- Розробка навчальних регламентів.
- Проведення моніторингу та аналізу ринку праці.
Ключова інформація
Доброго дня! Давайте знайомитись та співпрацювати!
Я рекрутер-фрілансер і готова допомогти із закриттям вакансій на умовах «фрілансу» (віддалено - рекрутер-фрілансер).
Коротко про себе, мені 43 роки та з 09.2006 по теперішній час (більше 15 років) працюю з персоналом (консалтинг, B2B, аудиторська та бухгалтерська діяльність, оптова торгівля, кар'єрне консультування, рекрутинг, проведення тренінгів з пошуку роботи).
Основна спеціалізація: продажі, маркетинг, адмін персонал, бухгалтерія, фінанси, логістика.
Вища освіта в галузі економіки, організація та проведення кар'єрного консультування, тренінгів щодо пошуку роботи.
2016- 2018 рр.- офіційний партнер Київського Міського Центру Зайнятості, проведення серії тренінгів для пошукачів роботи.
Працювати зі мною зручно, бо:
- Ви заощаджуєте гроші на покупку розміщення оголошень про вакансію або доступ до бази резюме;
- Ви не витрачаєте час на продзвін величезної кількості претендентів та щоденний моніторинг job-сайтів для пошуку відповідних кандидатів;
- Вам не потрібно мати власного HR менеджера у штаті, а якщо у Вас є HR менеджер, я допоможу прискорити та оптимізувати його роботу;
- Ви проводите співбесіди з обумовленою кількісттю відповідних кандидатів, і все, що залишається, - тільки вибрати найбільш цікавого. Таким чином Ви звільняєтеся від проведення етапу пошуку.
- є гарантія заміни;
- ціни оптимальні, а також є знижки;
- Ви зможете зберегти конфіденційність під час підбору персоналу;
- я люблю свою роботу та роблю її якісно; постійно тримаю зворотний зв'язок з обома сторонами,
- завжди на зв'язку, навіть у неробочий час.
- Співпраця зі мною не тільки зручна, тому що роботодавець не витрачає свій час на первинний відсів та відбір резюме кандидатів, але й вигідно, тому що підбір персоналу обійдеться вам у 2-4 рази дешевше, ніж у звичайному кадровому агентстві.
Із задоволенням відповім на будь-які Ваші запитання, що виникли під час читання цього листа.
Навчалась в 1 закладі
Київський Гуманітарний Університет
Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності, факультет міжнародних відносин
Київ, 2003
Додаткова інформація
Мета
Допомога юридичним особам та керівникам компаній у закритті вакансій різного рівня, побудова бізнес-процесів пов'язаних з персоналом (пошук та підбір персоналу).
Наталія
Наталія
Рекрутер-фрілансер
Київ
Активно шукає роботу
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 6 днів тому