Працювала в 7 компаніях 9 років 2 місяці
Транспорт та Логістика, Фінансові послуги, Державний сектор, Освіта
LEAN manager
Нова пошта
Транспорт та Логістика
1 рік 7 місяців
04.2023 - до теперішнього часу
- Організація впровадження Lean-культури в регіональних підрозділах
- Проведення аудитів підрозділів регіону на предмет відповідності вимогам рівня зрілості бізнес-процесів та виконання стандартів Lean
- Методологічна підтримка впровадження аналітичних інструментів
- LEAN у регіональних підрозділах
- Модерація проєктів А3, їх підготовка та виведення на LEAN-ярмарок регіонального та національного рівня
- Методологічна підтримка впровадження операційних методів та інструменти LEAN (5С, Канбан, Кайдзен, ін.) у регіональних підрозділах
- Підтримка масштабування 5С, Канбан, Кайдзен у регіональних підрозділах
- Підтримка збору, обробки, оцінки та впровадження ініціатив по покращенню
- Забезпечення проведення захистів проектів з покращень LEAN- ярмарок регіонального та національного рівня
- Відстеження досягнення економічного ефекту
- Аналіз інформації, підготовка звітів
- Розробка навчально-методичних матеріалів
Керівник відділення
Нова пошта
Транспорт та Логістика
4 роки 1 місяць
03.2019 - 04.2023
- організація ефективної роботи відділення;
- аналіз і покращення
- показників якості та сервісу відділення;
- ефективне управління персоналом;
- впровадження заходів для запобігання та боротьби з чергами;
- контроль процесів завантаження/вивантаження відправлень згідно чинних графіків;
- вирішення проблем Клієнтів, робота з претензіями і скаргами;
- надання звітності
Начальник пункту надання фінансових послуг
Nova Pay
Фінансові послуги
4 роки 1 місяць
03.2019 - 04.2023
- організація і контроль роботи касирів;
- контроль за веденням касової дисципліни на підрозділі;
- замовлення інкасації відділень;
- комунікація з ревізорами;
- підготовка та подача звітності;
- робота з ТОП-клієнтами
Фахівець (оператор)
Нова пошта
Транспорт та Логістика
2 роки 3 місяці
12.2015 - 03.2018
- Обслуговування та консультування клієнтів у відділенні.
- Забезпечення виконання стандартів компанії.
- Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами, робота зі скаргами та претензіями.
- Видача та прийом відправлень.
- Підтримання чистоти і порядку у відділенні.
Старший оператор
Нова пошта
Транспорт та Логістика
2 роки 4 місяці
11.2015 - 03.2018
- контроль виконання правил приймання відправлень;
- контроль показників сервісу та оперативна робота з чергами;
- планування та складання графіків виходу операторів та касирів ПФ на зміни;
- оформлення довіреностей та контроль ведення РЕ архівації;
- вирішення конфліктів та скарг Клієнтів;
- контроль ведення книг ОРО та касової дисципліни;
- аналіз і покращення показників якості та сервісу відділення; звітність.
Ментор; практичний психолог
Ніжинский районний ЦСССДМ
Державний сектор
9 місяців
10.2014 - 07.2015
Участь у виконанні загальнодержавних та інших соціальних програм шляхом проведення соціальної роботи з сім'ями, дітьми та молоддю, зокрема забезпечення соціального обслуговування, соціального супроводу та патронажу, соціальної профілактики та реабілітації, соціальної та психологічної адаптації; створення спеціалізованих формувань та забезпечення їх функціонування; залучення громадськості до проведення роботи з сім'ями, дітьми та молоддю, підтримка та розвиток волонтерського руху.
Куратор
Дитячий заміський заклад оздоровлення та відпочинку "Чайка"
Освіта
1 місяць
06.2013 - 07.2013
Супровід дітей, організація їхнього дозвілля, забезпечення психологічного комфорту та дружньої атмосфери у колективі, встановлення дружніх довірчих відносин з дітьми, які перебувають на відпочинку.
Ключова інформація
MS Excel, MS Word, 1С, Пользователь Internet, MS PowerPoint, Email, Проведение групповых тренингов, Организация волонтерской работы, Написание научных статей, Организация массовых мероприятий, Самомотивація, Уміння аналізувати, Ведення переговорів, Управління персоналом, Користувач 1С, Користувач ПК, Jira, VN Video Editor, Lean production, Value Stream Mapping, Kanban, 5S, Bottleneck analysis, Gemba, Heijunka, Jidoka, Kaizen, PDCA, Visual Factory, TWI, MS, MS Visio
- Планування та організація своєї роботи
- Адаптація до нових умов роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Проведення аудиту
Навчалась в 1 закладі
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Соціальна педагогіка; практична психологія
Ніжин, 2015
Володіє мовами
Англійська
середній
Курси, тренінги, сертифікати
Microsoft Excel - Стандарт
Microsoft Powerpoint Professional
Lean Green Belt (Lean Institute Ukraine) (LGB005313)
Основи Лін (Lean Institute Ukraine)
Катерина Валеріївна
Катерина Валеріївна
Керівник Lean відділу
Київ
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 1 місяць тому