Працював в 3 компаніях 3 роки 9 місяців
Торгівля роздрібна / Retail, Транспорт та Логістика
директор магазинів
ROZETKA
Торгівля роздрібна / Retail
4 місяці
07.2024 - до теперішнього часу
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• контроль заведенням касової дисципліни
• підтримання стандартів ХАССП
• розробка проектів А3 задля збільшення товарообігу магазинів
• проведення навчання співробітників залучення їх до Lean культури
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• контроль заведенням касової дисципліни
• підтримання стандартів ХАССП
• розробка проектів А3 задля збільшення товарообігу магазинів
• проведення навчання співробітників залучення їх до Lean культури
Керівник відділення
Нова пошта
Транспорт та Логістика
1 рік 11 місяців
08.2022 - 07.2024
• Організація та керування роботою відділення
• Планування та контроль за виконанням завдань відділення
• Координація роботи персоналу та вирішення питань щодо робочих процесів
• Взаємодія з іншими відділами та вищим керівництвом компанії
• Забезпечення виконання стандартів обслуговування клієнтів та досягнення бізнес-цілей відділення
• Проведення аналізу ефективності діяльності відділення та розробка заходів щодо покращення результативності
• Підготовка звітності та аналіз роботи відділення
• використання інструментів lean у роботі відділення.
• глобальна перестановка відділення, збільшення продуктивності ввіреного об?єкту, зменшення витрат.
• формування проєктів а3
• підбір навчання та адаптація нового персоналу
• контроль за обігом тмц/оз
• контроль за пб та оп
• Планування та контроль за виконанням завдань відділення
• Координація роботи персоналу та вирішення питань щодо робочих процесів
• Взаємодія з іншими відділами та вищим керівництвом компанії
• Забезпечення виконання стандартів обслуговування клієнтів та досягнення бізнес-цілей відділення
• Проведення аналізу ефективності діяльності відділення та розробка заходів щодо покращення результативності
• Підготовка звітності та аналіз роботи відділення
• використання інструментів lean у роботі відділення.
• глобальна перестановка відділення, збільшення продуктивності ввіреного об?єкту, зменшення витрат.
• формування проєктів а3
• підбір навчання та адаптація нового персоналу
• контроль за обігом тмц/оз
• контроль за пб та оп
фахівець оператор
нова пошта
Транспорт та Логістика
1 рік 3 місяці
05.2021 - 08.2022
Робота з касовою дисципліною.
обслуговування клієнтів
пакування вантажу
вирішення проблемних ситуацій під час роботи
пошук втраченого вантажу
виконання логістичних сервісних та фінансових показників
обслуговування клієнтів
пакування вантажу
вирішення проблемних ситуацій під час роботи
пошук втраченого вантажу
виконання логістичних сервісних та фінансових показників
Ключова інформація
• Уважність до деталей
• Самостійність
• Здатність до критичного мислення
• Самокритичність
• Вміння вести переговори до ситуації Win-win
• мультизадачність
• вміння працювати з великими масивами даних
• Самостійність
• Здатність до критичного мислення
• Самокритичність
• Вміння вести переговори до ситуації Win-win
• мультизадачність
• вміння працювати з великими масивами даних
Навчався в 2 закладах
Миколаївський національний аграрний університет
073 менеджмент
Миколаїв, 2027
Миколаївський юридичний коледж «Національного Університету Одеська Юридична Академія
083 Право
Миколаїв, 2021
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Українська
рідна
Александр
Александр
Lean спеціаліст
Київ
Готовий переїхати: Миколаїв
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому