Працював в 1 компанії 7 років 2 місяці
Медицина та Охорона здоров'я
Начальник відділу по роботі з клієнтами
Медичний центр Добробут
Медицина та Охорона здоров'я
7 років 1 місяць
07.2017 - 08.2024
Начальник відділу роботи з клієнтами Клініка Добробут, Київ Приватна клініка ТОВ "Медичний центр "ДОБРОБУТ""
липень 2017 - листопад 2017 - обіймав посаду адміністратора
листопад 2017 - вересень 2020 - фахівець по роботі з клієнтами
вересень 2020 – липень 2024 – начальник відділу роботи з клієнтами.
Ключова інформація
Спокійно ставлюся до рутини, усидливий, але й швидкий темп роботи мене не лякає. Відкритий до інновацій. У складній ситуації здатний прийняти одноосібне рішення, хоча віддаю перевагу командній роботі, в якій є взаємодія і конструктивне обговорення проблеми з колегами. Вважаю важливою дружню атмосферу в колективі, перевагою для мене є розвинена в компанії корпоративна культура. Ціную пошану один до одного на робочому місці, не дозволяю особистій думці впливати на якість виконуваної роботи. Можу однаково добре справлятися з поставленим завданням як у команді, де є чіткі інструкції, так і на проєктах, де вітається прояв ініціативи.
Володіє мовами
Українська
рідна
Додаткова інформація
Свій розділ
Хочу трохи розповісти про свій функціонал на попередньому місці роботи. До повсякденних обов'язків входило робота з командою на місці, оскільки повсякденне спілкування, прийняття скарг від клієнтів дуже виснажувало моїх підлеглих і потрібно було пропрацьовувати кожен кейс зі співробітником індивідуально щоб уникнути вигоранню та професійних навичок підлеглого.
Прийняття вхідної кореспонденції. Формування графіку роботи клініки, а саме:
графік лікарів(це один з найважливіших обов'язків, наскільки він буде логічний для продажі наступних послуг)
графік рецепції(рівномірний розподіл обов'язків).
Підписання з клієнтами договорів у випадку дороговартісних та довготривалих програм (оформлення, роз'яснення на яких умовах можливе розірвання). Вирішення рекламацій(комунікація з клієнтом , надання зворотного зв'язку).
Контроль оплат, ведення касової книги в 1С.
Формування замовлень згідно попередньо затвердженого бюджету.
Також хочу виділи, працював з пн. по пт. 8-17, але посада керівника рецепції вимагала бути на зв'язку 24/7 оскільки медична сфера на мою думку одна з найскладніших і потребує бути включеним повсякденно у всі робочі процеси у такий складний час.
Комп'ютерні навички
Робота з ПК
Робота в doctor eleks
1С - розрахунок
інкасація
ведення касової книги
Microsoft Word
Microsoft Excel
Ігор Станіславович
Ігор Станіславович
Керівник відділу по роботі з клієнтами
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: в офісі/на місці
Оновлено 3 години тому