Работал в 1 компании   7 лет 2 месяца

Медицина и Здравоохранение

Начальник відділу по роботі з клієнтами

Медичний центр Добробут

Медицина и Здравоохранение

7 лет 1 месяц

07.2017 - 08.2024

Начальник відділу роботи з клієнтами Клініка Добробут, Київ Приватна клініка ТОВ "Медичний центр "ДОБРОБУТ""

липень 2017 - листопад 2017 - обіймав посаду адміністратора

листопад 2017 - вересень 2020 - фахівець по роботі з клієнтами

вересень 2020 – липень 2024 – начальник відділу роботи з клієнтами.

Ключевая информация

Спокійно ставлюся до рутини, усидливий, але й швидкий темп роботи мене не лякає. Відкритий до інновацій. У складній ситуації здатний прийняти одноосібне рішення, хоча віддаю перевагу командній роботі, в якій є взаємодія і конструктивне обговорення проблеми з колегами. Вважаю важливою дружню атмосферу в колективі, перевагою для мене є розвинена в компанії корпоративна культура. Ціную пошану один до одного на робочому місці, не дозволяю особистій думці впливати на якість виконуваної роботи. Можу однаково добре справлятися з поставленим завданням як у команді, де є чіткі інструкції, так і на проєктах, де вітається прояв ініціативи.

Владеет языками

Украинский

родной

Дополнительная информация

Свій розділ

Хочу трохи розповісти про свій функціонал на попередньому місці роботи. До повсякденних обов'язків входило робота з командою на місці, оскільки повсякденне спілкування, прийняття скарг від клієнтів дуже виснажувало моїх підлеглих і потрібно було пропрацьовувати кожен кейс зі співробітником індивідуально щоб уникнути вигоранню та професійних навичок підлеглого.

Прийняття вхідної кореспонденції. Формування графіку роботи клініки, а саме:

графік лікарів(це один з найважливіших обов'язків, наскільки він буде логічний для продажі наступних послуг)

графік рецепції(рівномірний розподіл обов'язків).

Підписання з клієнтами договорів у випадку дороговартісних та довготривалих програм (оформлення, роз'яснення на яких умовах можливе розірвання). Вирішення рекламацій(комунікація з клієнтом , надання зворотного зв'язку).

Контроль оплат, ведення касової книги в 1С.

Формування замовлень згідно попередньо затвердженого бюджету.

Також хочу виділи, працював з пн. по пт. 8-17, але посада керівника рецепції вимагала бути на зв'язку 24/7 оскільки медична сфера на мою думку одна з найскладніших і потребує бути включеним повсякденно у всі робочі процеси у такий складний час.

Комп'ютерні навички

Робота з ПК

Робота в doctor eleks

1С - розрахунок

інкасація

ведення касової книги

Mail

Microsoft Word

Microsoft Excel

Ігор Станіславович

Керівник відділу по роботі з клієнтами

Киев

28 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: в офисе/на месте

Обновлено 2 часа назад