Працювала в 2 компаніях   5 років 7 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, Освіта

Старший менеджер відділу якості обслуговування клієнтів

Інтернет-магазин

Торгівля роздрібна / Retail

5 років

07.2019 - 07.2024

- Консультація клієнтів по питанням післяпродажного обслуговування.
- Знання, володіння та застосування в роботі з клієнтами Закону Про Захист Прав Споживачів.

- Комунікація з юридичним відділом щодо отриманої заяви від клієнта та пошук ймовірного врегулювання питання посилаючись на Закон України Про Захист Прав Споживачів.

- Спілкування з клієнтами в телефонному режимі ( вихідна лінія) , в електронному форматі та в інших каналах зв'язку, таких як : соціальні мережі ( Інстаграм, Фейсбук , онлайн-чат на сайті ) для врегулювання питання клієнта.

- Ведення щоденної звітності в таблиці по виконаній роботі.

- Розбір помилок операторів call-центру, роздрібної мережі з метою уникнення таких помилок в майбутньому. Застосування всіх необхідних мір для покращення робочої інструкції відділів, наповнення відповідним матеріалом даної інструкції.

- Комунікація з іншими відділами компанії ( call-центр, роздріб, маркетинг, сервісний центр, відділ закупівель , тощо ).

- Врегулювання питання ( проблеми ) клієнта застосовуючи при цьому всі можливі інструменти ( консультація, надання знижки, бонусів, тощо ).

- Застосування всіх можливих методів для підтримки та підвищення рейтингу компанії на відгукових ресурсах, а саме: комунікація з партнерами відгукових ресурсів, що має за мету оскарження того чи іншого відгуку, здійснення розсилки клієнтам в електронному форматі вручну з проханням залишити відгук на тому чи іншому ресурсі і так далі ).

- Якісне опрацювання всіх відгуків Інтернет-магазину на таких ресурсах як Hotline, ВідгукЮА, Google-точки та інші. Надання розгорнутої відповіді клієнтам.

- Допомога та розробка інструкції для роботи відділів call-центру.

- Якісне та своєчасне виконання КРІ.

- Контроль якості виконання роботи менеджерів на щоденній основі, що включає в себе перевірку опрацювання ел. адреси, дзвінків, тощо.

- Контроль навантаженості у роботі відділу.

- Виконання поставлених задач від інших підрозділів компанії.

- Допомога відділу у врегулюванні нестандартних ситуацій.

- Повний контроль якості виконання роботи відділом на період відпусток керівника.

- Допомога в якісному розподілу обов'язків у відділі.

- Проведення стажування та навчання нових співробітників відділу.

Психолог , адміністратор

Центр сімейної психології

Освіта

5 місяців

07.2017 - 12.2017

На посаді адміністратора:

- Проводила запис клієнтів до спеціалістів центру сімейної психології.

- Заповнювала робочі графіки працівників, проводила розрахунок з клієнтами щодо наданих послуг

- Займалась рекламою центру сімейної психології ( активно вела соц. мережі).

- Консультувала клієнтів з приводу послуг, які надає центр в телефонному режимі та ел. форматі.

- Проводила первинний пошук працівників на такі посади як: логопед, корекційний педагог та психолог (розміщала вакансії, розглядала та відбирала резюме кандидатів).

- Складала договори на співпрацю з іншими організаціями.

На посаді психолога виконувала наступні завдання:

- Працювала з методикою Томатіс-терапії та арт-терапії.

- Проводила групові заняття із дітьми, віком від 3 до 9 років.

- Проводила індивідуальні консультації як з дітьми, так і з батьками.

- Розробляла психо-корекційні програми для дітей, з урахуванням їхніх психологічних та індивідуальних особливостей.

- Проводила психодіагностичні методики, зокрема проективні, на дослідження конфліктності, уваги, пам’яті, мислення, тривожності та інтерпретувала отримані результати.

- Вела необхідну документацію (особова карта дитини).

Ключова інформація

- Планування та організація своєї роботи ;

- Допомога у врегулюванні нестандартних ситуацій ;

- Постійне вдосконалення своїх навичок для отримання кращого результату в роботі;

- Вміння працювати в режимі багатозадачності , при цьому вірно будувати пріоритетність виконання поставлених задач;

- Аналіз конкурентів з метою покращення якості обслуговування;

- Вміння працювати в команді;

- Обов'язкова допомога колегам для досягнення найкращого результату.

Навчалась в 1 закладі

НПУ ім. М.П.Драгоманова

Соціальна психологія, психотерапія

Київ, 2019

Володіє мовами

Українська

рідна

Додаткова інформація

Водительское удостоверение

Наявне водійське посвідчення категорії В.

Пишнюк

Керівник відділу підтримки клієнтів

Київ

40 000 грн.

28 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 21 годину тому