Працювала в 3 компаніях   6 років 1 місяць

Інтернет, Освіта

Старший менеджер відділу якості обслуговування клієнтів ( постпродажне обслуговування ).

STYLUS

Інтернет

4 роки 11 місяців

08.2019 - 07.2024

- Розробка та впровадження стратегії для підвищення рівня задоволеності клієнтів.

- Взаємодія з клієнтами через різноманітні канали комунікації (телефон, email, соціальні мережі, онлайн-чат) для забезпечення високої швидкості та якості вирішення запитів.

- Впровадження програм підвищення лояльності клієнтів через надання знижок, бонусів та залучення інших заходів для позитивного іміджу компанії.

- Обробка та здійснення аналізу NPS для підвищення рівня задоволеності клієнтів та визначення зон для покращення обслуговування.

- Аналіз та повна робота з клієнтськими відгуками на різних платформах (Google, Hotline, ВідгукЮА, Price.ua, Prom, Розетка).

- Здійснення комунікації на щоденній основі з представниками відгукових ресурсів з метою підтримки успішного рейтингу компанії.

- Розробка нових інструкцій для співробітників call-центру та роздрібної мережі.

- Контроль та покращення систем обробки скарг та звернень клієнтів.

- Розбір помилок операторів call-центру та роздрібної мережі й по виконаній роботі надання розгорнутого зворотного зв'язку керівникам даних підрозділів з подальшим контролем виконання нових інструкцій.

- Прослуховування дзвінків операторів call-центру на щоденній основі. Виявлення помилок , надання рекомендацій та фіксація виконаної роботи у звітності.

- Активна співпраця з відділами компанії (маркетинг, юридичний відділ, сервісний центр, відділ закупівель, роздріб, тощо ) для врегулювання питання клієнта та оптимізації існуючих процесів.

- Забезпечення контролю якості роботи менеджерів відділу, щоденна перевірка КРІ та інших показників ефективності, з подальшою аналітикою результатів.

- Ефективний розподіл обов'язків.

- Координація робочих процесів для досягнення високих результатів та підвищення ефективності роботи відділу.

- Виконання обов'язків керівника відділу під час його відпусток, включаючи управління командою та врегулювання складних , нестандартних питань.

- Проведення стажування для нових співробітників відділу.

- Створення навчальних матеріалів , котрі включали повний регламент роботи відділу.

- Покращення та оптимізація процесів відділу постпродажного обслуговування.

- Знання та повне володіння ЗУ Про Захист Прав Споживачів;

- Вміння знайти підхід до клієнта, побудувати конструктивну комунікацію та підвищити рівень його лояльності до компанії;

- Ведення щоденної звітності по виконаній роботі з її подальшою аналітикою.

Адміністратор

Центр сімейної психології

Освіта

1 рік

07.2017 - 07.2018

- Організувала запис клієнтів до спеціалістів, забезпечивши своєчасну комунікацію та координацію зустрічей.

- Складала та оновлювала графіки працівників, контролювала оплату послуг і фінансові взаєморозрахунки.

- Розробила та реалізувала рекламну стратегію для соціальних мереж, що підвищило залученість клієнтів.

- Консультувала клієнтів щодо послуг центру, надаючи повну інформацію в телефонному та електронному форматах.

- Проводила первинний рекрутинг персоналу на позиції логопеда, корекційного педагога та психолога: публікувала вакансії, оцінювала резюме, відбирала кандидатів.

- Організація документообігу: Забезпечувала правильне ведення документації, зберігання та впорядкування даних про клієнтів та працівників.

- Контроль за якістю обслуговування: Оцінювала якість обслуговування клієнтів, приймала та враховувала відгуки, сприяла вдосконаленню сервісу.

- Координація роботи команди: Допомагала команді в розв’язанні організаційних питань, забезпечувала комунікацію між фахівцями та клієнтами.

- Аналітика та звітність: Проводила аналіз відвідуваності центру, готувала короткі звіти для керівництва щодо активності клієнтів і доходів.

Психолог

Центр сімейної психології

Освіта

1 рік

07.2017 - 07.2018

- Працювала з методиками Томатіс-терапії та арт-терапії, адаптуючи їх для роботи з дітьми різного віку.

- Вела групові заняття для дітей віком від 3 до 9 років, сприяючи їхньому психологічному розвитку через інтерактивні методики.

- Проводила індивідуальні консультації для дітей та їхніх батьків, забезпечуючи підтримку в адаптації та особистісному розвитку.

- Розробляла психо-корекційні програми для дітей, враховуючи їхні індивідуальні та вікові потреби.

- Виконувала психо-діагностичні обстеження (проективні методики для виявлення конфліктності, рівня уваги, пам'яті, мислення, тривожності) та професійно інтерпретувала результати.

- Забезпечувала ведення необхідної документації, включно з індивідуальними картками розвитку дітей.

Ключова інформація

Лідерство;

Оптимізація клієнтських процесів;

Вирішення конфліктів;

Управління відгуками та репутацією;

Навчання персоналу;

Робота з правовими питаннями (Закон "Про захист прав споживачів");

Покращення процесу обробки клієнтських звернень.

Постійне навчання та розвиток професійних навичок;

Розробка інструкцій;

Вміння працювати в режимі багатозадачності;

Навчалась в 1 закладі

НПУ ім. М.П.Драгоманова

Соціальна психологія, психотерапія

Київ, 2019

Володіє мовами

Українська

рідна

Додаткова інформація

Водительское удостоверение

Наявне водійське посвідчення категорії В.

Пишнюк Володимирівна

Керівник відділу якості обслуговування клієнтів

Київ

40 000 грн.

28 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 5 годин тому