Працювала в 10 компаніях 10 років 2 місяці
Послуги для бізнесу - інше, Інтернет, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Телекомунікації / Зв'язок, Інше, Торгівля роздрібна / Retail
Керівник відділу якості
Teleperformance
Послуги для бізнесу - інше
6 місяців
05.2024 - до теперішнього часу
- Забезпечення ефективної та якісної роботи співробітників служби контролю якості;
- Інтеграція процесів і процедур (BEST QA) служб контролю якості компанії в Україні відповідно до стандартів відділу;
- Аналіз кількісних і якісних показників роботи співробітників служби;
- Робота з командою QA, забезпечення виконання покладених на неї завдань і функцій;
- Аналіз роботи співробітників компанії та пропозиції шляхів поліпшення якості роботи;
- Створення та коригування системи контролю якості залежно від особливостей проєктів;
- Участь у зустрічах із замовниками з питань якісного сервісу, в конференціях і зборах з питань вирішення стратегії і планів розвитку компанії;
- Організація і проведення навчання, забезпечення професійного розвитку співробітників команди QA;
- Взаємодія з усіма відділами та ключовими співробітниками компанії відповідно до стандартів відділу.
Старший фахівець з якості
Glovo
Інтернет
2 роки 3 місяці
12.2021 - 03.2024
- оцінка всіх видів комунікації відділу PS;
- проведення зворотного зв'язку та навчання агентів підтримки;
- підбор персоналу в відділ PS;
- розробка та проведення тестів та квізів;
- проведення аналізу опрацьованих результатів, на їх основі створення рекомендацій для підвищення якості роботи відділу;
- підготовка звітів виконаної роботи;
- написання та редагування статей, наповнення бази знань;
- аналіз кількісних та якісних показників роботи відділу;
- підготовка та проведення навчання для працівників;
- опрацювання, оцінка NPS (B2B), підвищення задоволеності партнерів компанії;
- аналіз відгуків з NPS, перегляд та покращення процесів задля підвищення показників задоволеності та залученості партнерів;
- участь у покращенні сталих та створенні нових бізнес-процесів.
Адміністратор із обслуговування замовників
ТОВ АСВ Машінс
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік
11.2020 - 11.2021
- створення сервісних процесів та управління ними;
- організація навчання та розвитку персоналу;
- організація роботи відділу сервісу;
- організація документообігу компанії;
- консультація ключових клієнтів в сервісних питаннях;
- створення опитування задоволеності клієнтів (B2B, B2C), аналіз та зміна процесів для підвищення показника NPS;
- створення звітів.
Cпеціаліст відділу контролю якості
Pampik
Інтернет
1 рік 8 місяців
11.2018 - 07.2020
- прослуховування та оцінка розмов операторів, супервізорів, менеджерів доставки та менеджерів відділу клієнтського сервісу;
- опрацювання чатів операторів контакт-центру для подальшого навчання; проведення зворотного зв'язку, бесід, навчання з операторами за результатами прослуховування;
- розробка контрольного листа оцінювання;
- розробка та проведення тренінгів та навчання для операторів КЦ;
- опрацювання відгуків NPS (B2C), аналіз трендів;
- контрольні закупки, аналіз конкурентів;
- проведення аналізу опрацьованих результатів, на їх основі створення рекомендацій для підвищення якості роботи КЦ;
- участь у зміні алгоритмів дій та робочих процесів КЦ та інших відділів.
Спеціаліст інформаційного відділу
Lycamobile Україна
Телекомунікації / Зв'язок
11 місяців
12.2017 - 11.2018
- Прийом вхідних дзвінків та їх опрацювання від користувачів зв'язку;
- Консультація та допомога у вирішенні складних або проблемних ситуацій;
- Інформаційна підтримка клієнтів;
- Опрацювання письмових звернень клієнтів в соц. мережах та передача запитів до відповідного відділу в складних ситуаціях;
- Допомога в швидкій адаптації нових працівників;
- Проведення навчання та тренінгів для нових працівників служби підтримки, допомога у підборі персоналу до відділу обслуговування клієнтів;
- Допомога в перекладі з англійської мови текстів, пов'язаних з роботою компанії.
Фахівець по роботі з бізнес-клієнтами
OLX Україна
Інше
3 місяці
09.2017 - 12.2017
- Здійснення вихідних дзвінків з метою інформування, консультацій;
- Прийом вхідних дзвінків від користувачів сервісу;
- Консультація та допомога у вирішенні складних або проблемних ситуацій;
- Продаж основного продукту та додаткових послуг, які надає компанія;
- Робота з бізнес-клієнтами та їх розвиток.
Фахівець з клієнтської підтримки
Aviacontact/Авиаконтакт
Послуги для бізнесу - інше
6 місяців
03.2017 - 09.2017
- Якісна та своєчасна консультація клієнтів;
- Знання специфіки роботи міжнародних бюджетних та регулярних авіаліній;
- Інформаційна підтримка клієнтів;
- Опрацювання письмових запитів клієнтів;
- Допомога клієнтам у стресових ситуаціях.
Спеціаліст інформаційного відділу
Amway Ukraine
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 4 місяці
11.2015 - 03.2017
- Інформаційна підтримка клієнтів
- Опрацювання письмових запитів клієнтів та їх передача до відповідного відділу
- Допомога в навчанні нових працівників
- Здійснення вихідних дзвінків, з метою уточнення інформації та коротких опитувань
- Актуалізація бази даних - внесення змін та актуальної інформації
- Участь в благодійних заходах, проведених компанією
- Допомога в проведенні зібрань інфослужби
- Технічна підтримка сайту
Оператор call центру
4service
Послуги для бізнесу - інше
11 місяців
11.2014 - 10.2015
- Проведення соціологічних і маркетингових опитувань
Робота з таємними покупцями
- Ознайомлення таємних покупців зі специфікою роботи
- Технічна підтримка для клієнтів компанії
- Контроль якості обслуговування
Оператор call центру
Global Bilgi
Послуги для бізнесу - інше
3 місяці
06.2014 - 09.2014
- Робота з клієнтами по телефону
- Виконання плану продажів
- Оформлення заявок та анкет клієнтів
- Консультація клієнтів
- Вирішення конфліктних ситуацій
Навчалась в 1 закладі
ЧДТУ
Економіки та управління
Черкаси, 2013
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Гід-екскурсовод, організатор подорожей
Оксана
Оксана
Керівник відділу якості
Київ
повна зайнятість
Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 2 місяці тому