Працювала в 3 компаніях 1 рік 10 місяців
Інтернет, Консалтинг / Аудит, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
Content creator
Project Oikogenia
Інтернет
7 місяців
04.2024 - до теперішнього часу
• Developed and executed a social media content plan
• Directed, filmed, edited, and published high, quality videos as part of the content strategy
• Created visually appealing infographics to accompany social media posts
• Copywriting
• Wrote formal emails to find partners
• Directed, filmed, edited, and published high, quality videos as part of the content strategy
• Created visually appealing infographics to accompany social media posts
• Copywriting
• Wrote formal emails to find partners
Manager Intern
Velatrio consulting
Консалтинг / Аудит
1 рік 1 місяць
12.2022 - 01.2024
• Researched and analyzed the effectiveness of CSR initiatives within the industry, identifying key trends and opportunities for improvement
• Developed comprehensive marketing strategies based on research findings
• Utilized graphic design skills to enhance presentations with visually appealing graphics
• Made structured schedule for daily tasks
• Developed comprehensive marketing strategies based on research findings
• Utilized graphic design skills to enhance presentations with visually appealing graphics
• Made structured schedule for daily tasks
Receptionist
Herbal Hotel
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
2 місяці
07.2023 - 09.2023
• Offered answers/solutions to customer’s queries
• Updated the database of the company; handled client offers
• Handled incoming calls and managed appointment calendar
• Answered email requests and questions
• Прийом та направлення вхідних дзвінків та відвідувачів
• Організація та управління реєстрацією вхідних документів та листів
• Проведення першого контакту з клієнтами та відвідувачами
• Підтримка порядку у робочій зоні та прийомних
• Updated the database of the company; handled client offers
• Handled incoming calls and managed appointment calendar
• Answered email requests and questions
• Прийом та направлення вхідних дзвінків та відвідувачів
• Організація та управління реєстрацією вхідних документів та листів
• Проведення першого контакту з клієнтами та відвідувачами
• Підтримка порядку у робочій зоні та прийомних
Ключова інформація
Computer: Microsoft Office, Google Suite, Adobe Creative Cloud (Photoshop, Premier Pro), Canva, Figma, Webflow, Wordpress
Skills: Attention to detail, Organizing, Problem-solving, Scheduling, Calendar Management, Communication, Time management, Multitasking, Prioritizing
Skills: Attention to detail, Organizing, Problem-solving, Scheduling, Calendar Management, Communication, Time management, Multitasking, Prioritizing
Навчалась в 1 закладі
The American College of Greece
Communication
Інші країни, 2026
Володіє мовами
Англійська
вільно
Українська
рідна
Додаткова інформація
Особисті якості
Я дуже організована людина, котра вміє управляти часом та пріорітизувати задачі. Завжди прагну дізнаватися щось нове та розвиватися як професійно так і особистісно. Маю дуже гарні навички листування завдяки навчанню в англомовному університеті.
Sofiia
Sofiia
Помічник керівника
Інші країни
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 місяць тому