Працювала в 1 компанії 19 років 10 місяців
IT
Менеджер з адміністративної діяльності
Бизнес
IT
19 років 9 місяців
02.2005 - до теперішнього часу
Менеджер з адміністративної діяльності:
організації адміністративної діяльності компанії:
-забезпечення всім необхідним для життєдіяльності офісу;
-досвід оперативного вирішення термінових питань та нестандартних ситуацій;
-інформаційна підтримка керівників;
-координація адміністративної роботи різних підрозділів (клінінг, прибиральниці, охорона, системний адміністратор, тощо);
-організація ремонтних робот в приміщенні, тощо;
-складання, затвердження адміністративного бюджету, звіт по затратам;
-замовлення меблів, оргтехніки, канцтоварів, сувенірної продукції, тощо;
-менеджмент закупівель (матеріали, обладнання, тощо);
-ведення діловодства компанії;
-контроль пожежної безпеки;
-організація роботи водія (складання графіка, контроль поїздок, тощо);
-організація корпоративних тимбілдінгів, корпоративів, тощо;
-контроль корпоративних квартир (поселення, прибирання, забезпечення всім необхідним);
-запровадження корпоративної бібліотеки, закупівлі літератури;
-робота з орендодавцями, вирішення поточних запросів і питань.
Ключова інформація
- високі організаторські та комунікаційні навички, вміння працювати в умовах високого темпу;
- вмію починати справи та доводити їх до успішного завершення.
Навчалась в 2 закладах
Київський Національний Авіаційний університет
маркетолог, спеціаліст
Киев, 2005
Київський Педагогічний університет ім. Драгоманова
Філолог української мови, спеціаліст
Киев, 2003
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Валентина Петрівна
Валентина Петрівна
Керівник адміністративної діяльності, асистент, помічник
Київ
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому