Працювала в 5 компаніях 20 років 7 місяців
Послуги для населення - інше, Державний сектор, Сили оборони України
Менеджер персоналу
Міжнародний Благодійний Фонд
Послуги для населення - інше
11 років 6 місяців
01.2013 - до теперішнього часу
Менеджер з персоналу Благодійний Фонд
01.2013 по теперішній час
Обов'язки :
- розробка та внесення змін до організаційної структури, складання штатного розпису, положень структурних підрозділів, посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку, положень про оплату праці та преміювання, трудових договорів, оптимізація чисельності персоналу; кадровий аудит.
- проведення моніторингу ринку праці, визначення потреби в персоналі та формування кадрового резерву; планування навчання співробітників, організація проведення тренінгів та інших заходів для розвитку персоналу; формування і розвиток кадрового резерву, адаптація нових співробітників;
- знання трудового законодавства України, стандартів кадрового діловодства; ведення кадрового діловодства (підготовка наказів по основній діяльності та з особового складу, затвердження та зміна організаційної структури та штатного розпису, притягнення до дисциплінарної відповідальності співробітників, прийом, звільнення, переміщення, надання відпусток, направлення у відрядження і т.д.), ведення обліку та оформлення трудових книжок (сканування т.к. та подання скан-копії до Пенсійного фонду України), ведення обліку відпусток (складання графіків відпусток), ведення табелів обліку робочого часу, підготовка звітів, ведення особистих справ співробітників); надання консультацій керівникам структурних підрозділів з питань, пов'язаних з персоналом; підготовка лікарняних листів для оплати.
- створення та ведення профілів на work-порталах, співпраця з сайтами для пошуку персоналу; складання профілю посади, розміщення вакансій, пошук і відбір потенційних кандидатів на вакантну посаду, проведення співбесід з кандидатами, збір рекомендацій і т.д.;
- звітність для бухгалтерії та керівництва компанії; надання характеристик, довідок, рекомендацій з місця роботи.
Керівник відділу документального забезпечення та кадрової роботи
Управління «Укрсортзабезпечення» при Мінсім’ямолодьспорт (спортивне забезпечення)
Державний сектор
1 рік 1 місяць
10.2010 - 11.2011
Обов'язки :
- прийом, переведення, звільнення працівників згідно КЗпП України, положень, інструкцій і наказів;
- формування та ведення особових справ та особових карток;
- заповнення, облік, зберігання трудових книжок і вкладишів до них;
- ведення обліку надання всіх видів відпусток, складання графіків відпусток;
- ведення книг обліку руху трудових книжок, журналів реєстрації наказів;
- табельний облік робочого часу;
- складання державної статистичної звітності з кадрових питань;
- звітність для бухгалтерії та керівництва компанії;
- надання характеристик, довідок, рекомендацій з місця роботи;
- оформлення карток соціального страхування для співробітників;
- консультації персоналу щодо КЗпП України, внутрішніх кадрових положень інструкцій і наказів;
- заповнення лікарняних листів;
- розробка правил внутрішнього трудового розпорядку;
- укладання договорів (трудових, цивільно-правового характеру, про комерційну таємницю, матеріальної відповідальності);
- ведення штатного розкладу та організаційної структури компанії;
- підготовка наказів про призначення та переведення працівників, тимчасове виконання обов'язків та дисциплінарні стягнення;
- ведення військового обліку на підприємстві;
- формування та супровід бази даних по персоналу.
Головний спеціаліст відділу кадрів
Бюджетна спеціалізована державна установа Аграрний фонд Міністерства аграрної політики (формування продрезерву)
Державний сектор
2 роки 9 місяців
09.2007 - 06.2010
Обов'язки:
- оформлення наказів про прийняття, звільнення, переведення, дисциплінарні стягнення, відрядження, оформлення наказів з основної діяльності, ведення журналів реєстрації наказів;
- оформлення лікарняних листів, відпусток, складання та відстеження дотримання графіку відпусток;
- ведення табелю обліку робочого часу; штатного розпису;
- ведення військового обліку на підприємстві;
- організація документообігу підприємства, підготовка відповідей на листи та запити (в т.ч. контроль виконання документів);
- підготовка необхідних документів /матеріалів/ щодо запитів правоохоронних органів України;
- формування та ведення особових справ та особових карток;
- заповнення, облік, зберігання трудових книжок і вкладишів до них, ведення книг обліку руху трудових книжок;
- складання державної статистичної звітності з кадрових питань.
Юрисконсульт
Комунальне підприємство «ЖЕО-102» Голосіївської районної в м. Києві Ради (послуги), Комунальне підприємство житлового господарства Голосіївського району м. Києва (послуги)
Послуги для населення - інше
3 роки
09.2004 - 09.2007
Обов'язки :
- претензійно-позовна робота;
- нормативне супроводження договорів;
- представництво інтересів підприємства в судах (цивільних та господарських);
- законодавча підтримка діяльності підприємства;
- надання відповідей на листи, запити, скарги;
- досвід роботи з виконавчою службою.
Юрисконсульт
військова частина А-4483 м. Житомир
Сили оборони України
2 роки
09.2002 - 09.2004
Обов'язки :
- претензійно-позовна робота;
- нормативне супроводження договорів;
- представництво інтересів підприємства в судах (цивільних та господарських);
- законодавча підтримка діяльності підприємства;
- надання відповідей на листи, запити, скарги;
- досвід роботи з виконавчою службою.
Ключова інформація
Навики роботи з комп'ютером
Mc. Office, Internet, Ліга, ведення кадрового обліку в 1С ЗУП.
Володіння мовами
Англійський — середній
Додаткова інформація
Бажання працювати в стабільній компанії та в команді, добросовісна, відповідальна, організаторські здібності, дисциплінована, цілеспрямована, комунікабельна. Маю досвід підбору і навчання працівників кадрової служби. Вмію самостійно приймати рішення, розставляти пріоритети, і не тільки безконфліктно керувати людьми і організовувати роботу співробітників служби, а й виконувати роботу самостійно. Наполеглива в досягненні необхідних результатів в роботі, вимоглива до себе і до інших.
Навчалась в 2 закладах
Національна юридична академія України ім. Я. Мудрого.
правознавство
Харків, 2007
Житомирський кооперативний економіко-правовий технікум
правознавство
Житомир, 2001
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Підвищення професійних компетентностей (кваліфікацій) за програмою «Управління відділом кадрів» ЦВ МЦФР-Україна спільно з Київським національним університетом імені Тараса Шевченка.
Перевірки праці.
. Кадри 2017. Зміни в соціальному законодавстві. Акценти кадрового обліку, помилок, перевірок та штрафів.
Як підібрати в команду кращих.
Великий кадровий семінар.
Тетяна
Тетяна
Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/c275ccc0-f77e-4b20-b22b-dabde2cfb955.jpg)
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці
Оновлено 2 дні тому