Работала в 5 компаниях   20 лет 7 месяцев

Услуги для населения - другое, Государственный сектор, Силы обороны Украины

Менеджер персоналу

Міжнародний Благодійний Фонд

Услуги для населения - другое

11 лет 6 месяцев

01.2013 - по настоящее время

Менеджер з персоналу Благодійний Фонд

01.2013 по теперішній час

Обов'язки :

- розробка та внесення змін до організаційної структури, складання штатного розпису, положень структурних підрозділів, посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку, положень про оплату праці та преміювання, трудових договорів, оптимізація чисельності персоналу; кадровий аудит.

- проведення моніторингу ринку праці, визначення потреби в персоналі та формування кадрового резерву; планування навчання співробітників, організація проведення тренінгів та інших заходів для розвитку персоналу; формування і розвиток кадрового резерву, адаптація нових співробітників;

- знання трудового законодавства України, стандартів кадрового діловодства; ведення кадрового діловодства (підготовка наказів по основній діяльності та з особового складу, затвердження та зміна організаційної структури та штатного розпису, притягнення до дисциплінарної відповідальності співробітників, прийом, звільнення, переміщення, надання відпусток, направлення у відрядження і т.д.), ведення обліку та оформлення трудових книжок (сканування т.к. та подання скан-копії до Пенсійного фонду України), ведення обліку відпусток (складання графіків відпусток), ведення табелів обліку робочого часу, підготовка звітів, ведення особистих справ співробітників); надання консультацій керівникам структурних підрозділів з питань, пов'язаних з персоналом; підготовка лікарняних листів для оплати.

- створення та ведення профілів на work-порталах, співпраця з сайтами для пошуку персоналу; складання профілю посади, розміщення вакансій, пошук і відбір потенційних кандидатів на вакантну посаду, проведення співбесід з кандидатами, збір рекомендацій і т.д.;

- звітність для бухгалтерії та керівництва компанії; надання характеристик, довідок, рекомендацій з місця роботи.

Керівник відділу документального забезпечення та кадрової роботи

Управління «Укрсортзабезпечення» при Мінсім’ямолодьспорт (спортивне забезпечення)

Государственный сектор

1 год 1 месяц

10.2010 - 11.2011

Обов'язки :

- прийом, переведення, звільнення працівників згідно КЗпП України, положень, інструкцій і наказів;

- формування та ведення особових справ та особових карток;

- заповнення, облік, зберігання трудових книжок і вкладишів до них;

- ведення обліку надання всіх видів відпусток, складання графіків відпусток;

- ведення книг обліку руху трудових книжок, журналів реєстрації наказів;

- табельний облік робочого часу;

- складання державної статистичної звітності з кадрових питань;

- звітність для бухгалтерії та керівництва компанії;

- надання характеристик, довідок, рекомендацій з місця роботи;

- оформлення карток соціального страхування для співробітників;

- консультації персоналу щодо КЗпП України, внутрішніх кадрових положень інструкцій і наказів;

- заповнення лікарняних листів;

- розробка правил внутрішнього трудового розпорядку;

- укладання договорів (трудових, цивільно-правового характеру, про комерційну таємницю, матеріальної відповідальності);

- ведення штатного розкладу та організаційної структури компанії;

- підготовка наказів про призначення та переведення працівників, тимчасове виконання обов'язків та дисциплінарні стягнення;

- ведення військового обліку на підприємстві;

- формування та супровід бази даних по персоналу.

Головний спеціаліст відділу кадрів

Бюджетна спеціалізована державна установа Аграрний фонд Міністерства аграрної політики (формування продрезерву)

Государственный сектор

2 года 9 месяцев

09.2007 - 06.2010

Обов'язки:

- оформлення наказів про прийняття, звільнення, переведення, дисциплінарні стягнення, відрядження, оформлення наказів з основної діяльності, ведення журналів реєстрації наказів;

- оформлення лікарняних листів, відпусток, складання та відстеження дотримання графіку відпусток;

- ведення табелю обліку робочого часу; штатного розпису;

- ведення військового обліку на підприємстві;

- організація документообігу підприємства, підготовка відповідей на листи та запити (в т.ч. контроль виконання документів);

- підготовка необхідних документів /матеріалів/ щодо запитів правоохоронних органів України;

- формування та ведення особових справ та особових карток;

- заповнення, облік, зберігання трудових книжок і вкладишів до них, ведення книг обліку руху трудових книжок;

- складання державної статистичної звітності з кадрових питань.

Юрисконсульт

Комунальне підприємство «ЖЕО-102» Голосіївської районної в м. Києві Ради (послуги), Комунальне підприємство житлового господарства Голосіївського району м. Києва (послуги)

Услуги для населения - другое

3 года

09.2004 - 09.2007

Обов'язки :

- претензійно-позовна робота;

- нормативне супроводження договорів;

- представництво інтересів підприємства в судах (цивільних та господарських);

- законодавча підтримка діяльності підприємства;

- надання відповідей на листи, запити, скарги;

- досвід роботи з виконавчою службою.

Юрисконсульт

військова частина А-4483 м. Житомир

Силы обороны Украины

2 года

09.2002 - 09.2004

Обов'язки :

- претензійно-позовна робота;

- нормативне супроводження договорів;

- представництво інтересів підприємства в судах (цивільних та господарських);

- законодавча підтримка діяльності підприємства;

- надання відповідей на листи, запити, скарги;

- досвід роботи з виконавчою службою.

Ключевая информация

Навики роботи з комп'ютером

Mc. Office, Internet, Ліга, ведення кадрового обліку в 1С ЗУП.

Володіння мовами

Англійський — середній

Додаткова інформація

Бажання працювати в стабільній компанії та в команді, добросовісна, відповідальна, організаторські здібності, дисциплінована, цілеспрямована, комунікабельна. Маю досвід підбору і навчання працівників кадрової служби. Вмію самостійно приймати рішення, розставляти пріоритети, і не тільки безконфліктно керувати людьми і організовувати роботу співробітників служби, а й виконувати роботу самостійно. Наполеглива в досягненні необхідних результатів в роботі, вимоглива до себе і до інших.

Училась в 2 заведениях

Національна юридична академія України ім. Я. Мудрого.

правознавство

Харків, 2007

Житомирський кооперативний економіко-правовий технікум

правознавство

Житомир, 2001

Владеет языками

Английский

средний

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Підвищення професійних компетентностей (кваліфікацій) за програмою «Управління відділом кадрів» ЦВ МЦФР-Україна спільно з Київським національним університетом імені Тараса Шевченка.

Київ, 2020

Перевірки праці.

Київ, 2018

. Кадри 2017. Зміни в соціальному законодавстві. Акценти кадрового обліку, помилок, перевірок та штрафів.

Київ, 2017

Як підібрати в команду кращих.

Київ, 2017

Великий кадровий семінар.

Київ, 2008

Тетяна

Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів

Киев

42 года

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте

Обновлено 2 дня назад