Працювала в 7 компаніях 6 років 1 місяць
Торгівля роздрібна / Retail, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
Територіальний менеджер " DONER & MAРКЕТ "
МХП — міжнародна компанія у сфері харчових та агро технологій, Київ (Роздрібна торгівля)
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 1 місяць
02.2022 - 03.2024
- Контроль та організація роботи магазинів мережі ( від 3 до 8 ).
- Запуск нових магазинів з " 0 ", оцінка локації, організаційні питання.
- Оптимізація та впровадження операційних процесів у компанії.
- Контроль фінансових показників торгових точок ( 8 ).
- Підготовка звітів та аналіз показників продажів.
- Проведення комплексних аудиторських перевірок, в тому числі аудитів якості обслуговування.
- Ведення обліку товарів, контроль за касовими операціями та звітністю.
- Контроль за запасами товарів, формування замовлення.
- Вирішення адміністративних питань у роботі різних точок .
- Планування заходів щодо виведення на рентабельність торгових точок , шляхи рішення для збільшення товарообігу.
- Ведення переговорів з арендодавцями; взаємодія з адміністрацією торгових центрів, для оптимізації робочих процесів.
- Робота з органами місцевого самоврядування, КМДА.
- Формування асортименту.
- Зменшення витрат.
- Вирішення господарських питань окремого магазину ( групи магазинів ).
- Забезпечення необхідної комунікації між магазинами.
- Формування команди : підбір, навчання ,контроль ,мотивація і розвиток персоналу, підвищення їх результативності.
- Спілкування з гостями, отримання зворотнього зв'язку , робота над помилками, створення гарного сервісу.
Керуюча рестораном
Hesburger - фінська мережа ресторанів швидкого харчування; fast food, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 рік 3 місяці
07.2020 - 10.2021
- Управління рестораном вцілому, успішний досвід у сфері Fast Food.
- Забезпечення щоденних операцій пов'язаних із відкриттям/закриттям ресторану.
- Упорядкування графіків співробітників, зарплатного табеля, навчання персоналу.
- Упорядкування бюджету, виконання плану продажів, поліпшення фінансових показників роботи.
- Побудова командної роботи у ресторані, вміння оперативно приймати рішення та брати на себе відповідальність.
- Кадрове планування, розстановка кадрів, позиціювання.
- Уміння планувати та оптимізувати виробничі процеси, з урахуванням оптимальної кількості та якості ресурсів, що залучаються.
- Проведення інвентаризацій, робота в 1С + внутрішня програма, робота з обслуговуючими компаніями ресторану, робота з обладнанням.
- Контроль за дотриманням правил касової дисципліни (заповнення книг РРО, касової магазинної книги), охорони праці, пожежної безпеки, вимог СЕС, ХАССП, контролюючих державних органів - успішне представлення компанії під час перевірок.
- Контроль матеріально-технічної бази ресторану.
- Проведення планових/позапланових аудитів роботи ресторану. -Формування звітів, аналіз роботи ресторану, здача звітності.
- Робота із зовнішніми організаціями (партнери, постачальники). -Замовлення товару та ведення обліку його, ведення маркетингу безпосередньо на ресторані, ведення документації, застосування кейсів, технік продажів, контроль та дотримання стандартів обслуговування гостей, стандартів компанії.
- Контроль роботи процесів виробництва та сервісу (каса, кухня, зал, бар). Знання комплексу процедур із приготування страв.
- Контроль якість продукту. Використання таймінгу, брокераж.
Менеджер по запуску проєктів
Rooster Hut, Київ
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
5 місяців
04.2021 - 09.2021
Проєктна робота (за сумісництвом з основним місцем роботи, допомога у запуску проекту)
- Запуск нової торгової точки.
- Допомога у відкритті з "0".
- Організація та контроль роботи всіх підрозділів ( логістика, закупівлі, маркетинг, HR, технічна служба, склад ).
- Досвід у роздрібній торгівлі, Food Retail та HoReCa.
- Виконання плану продажів.
- Контроль фінансово – економічних показників.
- Розвиток працівників довірених локацій.
- Ведення проєкту до точки фінансової стабільності.
- Забезпечення безперебійної роботи об'єкта (продукти, люди, обладнання).
- Сприяння у проектуванні приміщення кафе, ведення ремонту.
- Пошук та укладання договорів з орендодавцями, партнерами, постачальниками, адміністрацією торгового центру.
- Складання посадових обов'язків та стандартів роботи кафе.
Керуюча рестораном
La Calaca - ресторан мексиканської кухні
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
9 місяців
10.2019 - 07.2020
- Приймала участь в організаційному процесі ресторану.
- Допомагала при відкритті ресторану з " 0 ".
- Складання меню.
- Проведення маркетингових досліджень.
- Набір персоналу , управління колективом, підбір, навчання та адаптація персоналу.
- Підвищення клієнтоорієнтованості, залучення нових гостей, отримання зворотного зв'язку.
- Контроль організації обслуговування гостей.
- Розробка і організація заходів, направлених на розвиток ресторану. -Організація проведення рекламних заходів, банкетів.
- Контроль підтримки позитивного іміджу ресторану.
- Контроль санітарного, технічного стану ресторану.
- Маркетинг контроль і аналіз продаж, затрат, випуску продукції, якості та подачі страв.
- Управління товарними запасами. Проведення інвентаризацій.
- Робота з постачальниками, замовлення продукції.
- Розробка фінансового звіту, касова дисципліна.
- Контроль спросу меню.
- Планування бюджету, введення новшеств, зниження поточних витрат. -Робота в команді.
Адміністратор ресторану
Dinner - ресторан американської кухні
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
9 місяців
11.2018 - 08.2019
- Введення звітності по роботі адміністратора, заступника директора.
- Зустріч, прийом відвідувачів.
- Організація і контроль якості роботи офіціантів, кур'єрів, кухарів, служби безпеки.
- Прийом і обслуговування банкетів, спец.заходів.
- Робота з касовими, банківськими апаратами/терміналами.
- Контроль руху грошових коштів - внесення вранці, контроль готівки в касі протягом дня, зняття Z-звітів, здача грошей головному бухгалтеру.
- Вирішення спірних питань з відвідувачами, персоналом.
- Проведення тренінгів з персоналом, інструктажів.
- Відповідальність за логістику.
- Розробка і контроль за розподілом бюджету; заповнення книги РРО, фінансових звітів.
Адміністратор ресторану
Kitaika.kitchen - ресторан в'єтнамської кухні
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
5 місяців
06.2018 - 11.2018
Заступник директора
KFC / TASTY FOOD, LLC
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
6 місяців
11.2017 - 05.2018
- Введення зміни, закриття і відкриття ресторану.
- Контроль касової дисципліни.
- Відповідальність за план продажів, товарообіг, грошових коштів.
- Замовлення і постачання продуктів і госп.товарів.
- Контроль за дотриманням стандартів компанії, контроль приготування страв відповідно до рецептур.
- Проведення інвентаризації, застосування таймінгу, брокераж.
Ключова інформація
MS Word, MS Office, Користувач ПК, R-Keeper, iiko, SmartTouch , 1С
Навчалась в 3 закладах
Київський національний університет культури та мистецтв
Факультет: економіки та управління; спеціальність: менеджер готельно-ресторанної справи, магістр
Київ, 2015
Державний професійно-технічний навчальний заклад " Чернігівське вище професійне училище побутового обслуговування "
Туризм, агент з організації туризму, екскурсовод
Чернігів, 2010
Чернігівський професійний ліцей побуту
Флорист - дизайнер
Чернігів, 2009
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Додаткова інформація
Особисті якості
Маю творчий підхід до справи і " професійну чуйку ". Відповідальна, вмію керувати колективом різних вікових категорій. Застосовую підхід " кнут и пряник ", систему похвали, бонусів за гарне виконання робіт, і багато іншого. При можливості, відвідую професійні виставки, дегустації. Відкрита новому, не боюся починати все з початку та вчитися тому, чого ще не знаю.
Ірина Володимирівна
Ірина Володимирівна
Регіональний менеджер
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 12 годин тому