Работала в 7 компаниях   6 лет 1 месяц

Торговля розничная / Retail, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

Територіальний менеджер " DONER & MAРКЕТ "

МХП — міжнародна компанія у сфері харчових та агро технологій, Київ (Роздрібна торгівля)

Торговля розничная / Retail

2 года 1 месяц

02.2022 - 03.2024

- Контроль та організація роботи магазинів мережі ( від 3 до 8 ).

- Запуск нових магазинів з " 0 ", оцінка локації, організаційні питання.

- Оптимізація та впровадження операційних процесів у компанії.

- Контроль фінансових показників торгових точок ( 8 ).

- Підготовка звітів та аналіз показників продажів.

- Проведення комплексних аудиторських перевірок, в тому числі аудитів якості обслуговування.

- Ведення обліку товарів, контроль за касовими операціями та звітністю.

- Контроль за запасами товарів, формування замовлення.

- Вирішення адміністративних питань у роботі різних точок .

- Планування заходів щодо виведення на рентабельність торгових точок , шляхи рішення для збільшення товарообігу.

- Ведення переговорів з арендодавцями; взаємодія з адміністрацією торгових центрів, для оптимізації робочих процесів.

- Робота з органами місцевого самоврядування, КМДА.

- Формування асортименту.

- Зменшення витрат.

- Вирішення господарських питань окремого магазину ( групи магазинів ).

- Забезпечення необхідної комунікації між магазинами.

- Формування команди : підбір, навчання ,контроль ,мотивація і розвиток персоналу, підвищення їх результативності.

- Спілкування з гостями, отримання зворотнього зв'язку , робота над помилками, створення гарного сервісу.

Керуюча рестораном

Hesburger - фінська мережа ресторанів швидкого харчування; fast food, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 3 месяца

07.2020 - 10.2021

- Управління рестораном вцілому, успішний досвід у сфері Fast Food.

- Забезпечення щоденних операцій пов'язаних із відкриттям/закриттям ресторану.

- Упорядкування графіків співробітників, зарплатного табеля, навчання персоналу.

- Упорядкування бюджету, виконання плану продажів, поліпшення фінансових показників роботи.

- Побудова командної роботи у ресторані, вміння оперативно приймати рішення та брати на себе відповідальність.

- Кадрове планування, розстановка кадрів, позиціювання.

- Уміння планувати та оптимізувати виробничі процеси, з урахуванням оптимальної кількості та якості ресурсів, що залучаються.

- Проведення інвентаризацій, робота в 1С + внутрішня програма, робота з обслуговуючими компаніями ресторану, робота з обладнанням.

- Контроль за дотриманням правил касової дисципліни (заповнення книг РРО, касової магазинної книги), охорони праці, пожежної безпеки, вимог СЕС, ХАССП, контролюючих державних органів - успішне представлення компанії під час перевірок.

- Контроль матеріально-технічної бази ресторану.

- Проведення планових/позапланових аудитів роботи ресторану. -Формування звітів, аналіз роботи ресторану, здача звітності.

- Робота із зовнішніми організаціями (партнери, постачальники). -Замовлення товару та ведення обліку його, ведення маркетингу безпосередньо на ресторані, ведення документації, застосування кейсів, технік продажів, контроль та дотримання стандартів обслуговування гостей, стандартів компанії.

- Контроль роботи процесів виробництва та сервісу (каса, кухня, зал, бар). Знання комплексу процедур із приготування страв.

- Контроль якість продукту. Використання таймінгу, брокераж.

Менеджер по запуску проєктів

Rooster Hut, Київ

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

5 месяцев

04.2021 - 09.2021

Проєктна робота (за сумісництвом з основним місцем роботи, допомога у запуску проекту)

- Запуск нової торгової точки.

- Допомога у відкритті з "0".

- Організація та контроль роботи всіх підрозділів ( логістика, закупівлі, маркетинг, HR, технічна служба, склад ).

- Досвід у роздрібній торгівлі, Food Retail та HoReCa.

- Виконання плану продажів.

- Контроль фінансово – економічних показників.

- Розвиток працівників довірених локацій.

- Ведення проєкту до точки фінансової стабільності.

- Забезпечення безперебійної роботи об'єкта (продукти, люди, обладнання).

- Сприяння у проектуванні приміщення кафе, ведення ремонту.

- Пошук та укладання договорів з орендодавцями, партнерами, постачальниками, адміністрацією торгового центру.

- Складання посадових обов'язків та стандартів роботи кафе.

Керуюча рестораном

La Calaca - ресторан мексиканської кухні

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

9 месяцев

10.2019 - 07.2020

- Приймала участь в організаційному процесі ресторану.

- Допомагала при відкритті ресторану з " 0 ".

- Складання меню.

- Проведення маркетингових досліджень.

- Набір персоналу , управління колективом, підбір, навчання та адаптація персоналу.

- Підвищення клієнтоорієнтованості, залучення нових гостей, отримання зворотного зв'язку.

- Контроль організації обслуговування гостей.

- Розробка і організація заходів, направлених на розвиток ресторану. -Організація проведення рекламних заходів, банкетів.

- Контроль підтримки позитивного іміджу ресторану.

- Контроль санітарного, технічного стану ресторану.

- Маркетинг контроль і аналіз продаж, затрат, випуску продукції, якості та подачі страв.

- Управління товарними запасами. Проведення інвентаризацій.

- Робота з постачальниками, замовлення продукції.

- Розробка фінансового звіту, касова дисципліна.

- Контроль спросу меню.

- Планування бюджету, введення новшеств, зниження поточних витрат. -Робота в команді.

Адміністратор ресторану

Dinner - ресторан американської кухні

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

9 месяцев

11.2018 - 08.2019

- Введення звітності по роботі адміністратора, заступника директора.

- Зустріч, прийом відвідувачів.

- Організація і контроль якості роботи офіціантів, кур'єрів, кухарів, служби безпеки.

- Прийом і обслуговування банкетів, спец.заходів.

- Робота з касовими, банківськими апаратами/терміналами.

- Контроль руху грошових коштів - внесення вранці, контроль готівки в касі протягом дня, зняття Z-звітів, здача грошей головному бухгалтеру.

- Вирішення спірних питань з відвідувачами, персоналом.

- Проведення тренінгів з персоналом, інструктажів.

- Відповідальність за логістику.

- Розробка і контроль за розподілом бюджету; заповнення книги РРО, фінансових звітів.

Адміністратор ресторану

Kitaika.kitchen - ресторан в'єтнамської кухні

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

5 месяцев

06.2018 - 11.2018

Заступник директора

KFC / TASTY FOOD, LLC

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

6 месяцев

11.2017 - 05.2018

- Введення зміни, закриття і відкриття ресторану.

- Контроль касової дисципліни.

- Відповідальність за план продажів, товарообіг, грошових коштів.

- Замовлення і постачання продуктів і госп.товарів.

- Контроль за дотриманням стандартів компанії, контроль приготування страв відповідно до рецептур.

- Проведення інвентаризації, застосування таймінгу, брокераж.

Ключевая информация

MS Word, MS Office, Користувач ПК, R-Keeper, iiko, SmartTouch , 1С

Училась в 3 заведениях

Київський національний університет культури та мистецтв

Факультет: економіки та управління; спеціальність: менеджер готельно-ресторанної справи, магістр

Київ, 2015

Державний професійно-технічний навчальний заклад " Чернігівське вище професійне училище побутового обслуговування "

Туризм, агент з організації туризму, екскурсовод

Чернігів, 2010

Чернігівський професійний ліцей побуту

Флорист - дизайнер

Чернігів, 2009

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Дополнительная информация

Особисті якості

Маю творчий підхід до справи і " професійну чуйку ". Відповідальна, вмію керувати колективом різних вікових категорій. Застосовую підхід " кнут и пряник ", систему похвали, бонусів за гарне виконання робіт, і багато іншого. При можливості, відвідую професійні виставки, дегустації. Відкрита новому, не боюся починати все з початку та вчитися тому, чого ще не знаю.

Ірина Володимирівна

Регіональний менеджер

Киев

52 000 грн.

33 года

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 1 день назад