Працював в 5 компаніях   6 років 11 місяців

IT, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

Web Developer

Frelancer

IT

2 роки 5 місяців

01.2022 - до теперішнього часу

Спеціаліст з активації партнерів

Glovo.

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

9 місяців

04.2021 - 01.2022

Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів, включаючи супровід та консультації.

Відстеження та контроль виплат, забезпечення своєчасності та точності фінансових транзакцій.

Проведення аналізу та перевірка документів для забезпечення їх відповідності вимогам.

Project Team Leader

D.Y. Soft

IT

1 рік 2 місяці

01.2020 - 03.2021

Забезпечення ефективного керівництва проектами від старту до завершення, включаючи планування, виконання та оцінку результатів.

Керівництво проектними командами, забезпечення їхньою мотивацією та розвитком.

Контроль за виконанням завдань, встановлення та досягнення мет та етапів проекту.

Координатор логістики

Uklon / ГТ Уклон, ООО

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

2 місяці

01.2019 - 03.2019

Організація та координація логістичних процесів.

Планування маршрутів та визначення оптимальних транспортних рішень. Взаємодія з водіями та клієнтами для забезпечення точності та своєчасності доставок.

Вирішення та управління непередбаченими ситуаціями

Team leader

Milton Group

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

2 роки 1 місяць

02.2016 - 03.2018

Керівництво та розвиток команди:

Орієнтоване на досягнення результатів керівництво командою продажів. Тренування та навчання нових співробітників, створення планів для їх розвитку.

Планування та стратегічне управління:Розробка та впровадження стратегій збільшення обсягів продаж та досягнення цілей. Аналіз ринку та конкуренції для формування ефективних бізнес-рішень.

Моніторинг та аналіз продажів:

Постійне відстеження показників продажів та аналіз ефективності стратегій. Розробка та представлення звітів з результатами команди вищому керівництву.

Клієнтське обслуговування та взаємодія:

Забезпечення високого рівня обслуговування для клієнтів. Взаємодія з клієнтами для вирішення питань та надання консультацій.

Управління процесами продажів:

Координація робочих процесів від звернення клієнта до укладення угоди. Впровадження та вдосконалення ефективних систем та процедур відділу продаж.

Ключова інформація

Є великий досвід спілкування з клієнтами, надання підтримки, уважність, розуміння, бажання зрозуміти проблему та допомогти у її вирішенні

  • Windows
  • Навчався в 1 закладі

    Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

    Юридичний

    Київ, 2024

    Володіє мовами

    Англійська

    вище середнього

    Російська

    вільно

    Українська

    рідна

    Андрій Борисович

    Customer support representative

    Київ

    26 000 грн.

    26 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість

    Характер роботи: віддалена робота

    Оновлено 1 день тому