Працювала в 1 компанії   1 рік 8 місяців

IT

Customer Care Specialist

Gameloft

IT

1 рік 7 місяців

10.2023 - до теперішнього часу

Підтримування високий рівень задоволеності клієнтів, надаючи оперативну та професійну підтримку через чати. Вирішування різноманітних питань та проблем клієнтів, забезпечуючи їм якісний сервіс та вирішення конфліктних ситуацій. Ефективна співпраця з іншими відділами компанії для досягнення спільних цілей та покращення якості обслуговування.
• Обробка та вирішення запитів та скарг клієнтів
• Співпраця з іншими відділами компанії для вирішення складних питань та ситуацій
• Постійне вдосконалення навичок та знань для покращення обслуговування клієнтів

Ключова інформація

ms excel , ms word , adobe photoshop , adobe illustrator , ms office , autodesk maya , cinema 4d , adobe , 3d - моделирование , моделирование , письмовий переклад , стресостійкість , художній переклад , політичний переклад, дисциплінованість , ведення онлайн - чатів , уміння працювати в режимі багатозадачності швидкий набір тексту 
• Комунікаційні навички
• Вміння швидко навчатися
• Міжкультурна компетентність

Навчалась в 1 закладі

Київський національний університет імені тараса григоровича шевченка

Східна філологія , в'єтнамська мова і література , французька мова

Київ, 2025

Володіє мовами

Англійська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Французька

середній

В'єтнамська

середній

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Емілія

Спеціаліст підтримки користувачів

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Київ

30 000 грн.

21 рік

неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 місяці тому