Работала в 4 компаниях   10 лет 2 месяца

Консалтинг / Аудит, Автомобильная промышленность и Автобизнес, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования

Проектна робота

Приватна компанія

Консалтинг / Аудит

5 месяцев

12.2023 - 05.2024

  • Впровадження фінансової звітності
  • Написання бізнес процесів
  • Написання карт посад
  • Налагодження роботи відділу продажу
  • Впровадження звітності та дедлайнів
  • Впровадження щотижневих зборів та щомісячних
  • Стандарти ведення складу та оптимізація складу .

CEO

DEHUB

Автомобильная промышленность и Автобизнес

1 год 11 месяцев

12.2021 - 11.2023

Група компаній в напрямку детейлінгу та Тюнінгу

Штат від 50 до 100 чоловік

  • Організація та контроль роботи автосервісу, детейлінг студій з відповідністю стандартам якості
  • Керування технічними процесами обслуговування автомобілів
  • Написання бізнес процесів та впровадження
  • Відкриття детейлінг студії під час війни
  • Написання бізнес плану
  • Координація роботи майстрів та механіків сервісу, детейлерів
  • Контроль якості надання послуг та взаємодія з клієнтами
  • Забезпечення виконання завдань з планування обсягів робіт та виконання бюджету.
  • Підготовка бюджету, та планування на рік .

CEO

KochChemie

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

4 года

11.2019 - 11.2023

Штат компанії від 50 чоловік

  • Розробка і впровадження стратегії розвитку
  • Побудова довгострокових і короткострокових цілей, планових показників з продажу, а також визначення способів їх досягнення;
  • Розштирення ринку збуту
  • Координування роботи компанії: ІТ департаментом, комерційним департаментом: відділом продажів, відділом власної мережі, відділом продажу, відділом продажу ЗЕД, відділом маркетингу, відділом складу та бухгалтерії.
  • Відповідальність за збільшення доходу компанії;
  • Побудова бізнес-процесів компанії;
  • Розробка KPI, мотивації,
  • Взаємодія з клієнтами, партнерами компанії;

Підтримка іміджу компанії на високому рівні.

За період Локдауну приріст прибутку в 3 рази

Через 2 тижні від початку повномасштабного вторгнення відновила роботу компанії .

Оптимізація залишків на складах

Виконавчий директор

TotalService, СЦ

IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования

5 лет 7 месяцев

04.2014 - 11.2019

Total Service- це мережа сервісних центрів № 1 у Києві за відгуками клієнтів. І я протягом 5 років разом із командою працювали для цього. Обов'язків було багато і в залежності від періоду компанії, вони змінювалися. За час роботи в компанії придбала не на теорії, а на практиці, вміння:

1- Впровадження CRM системи ( написання тез для розробників, підтримка співробітників на етапі переходу з однієї системи на іншу, комунікація з розробниками).

2- Проект навчання нових співробітників (Повна підтримка)

  • Розробка систем мотивації (перегляд системи раз на пів року)+бонуси;
  • Підготовка та проведення тренінгів для співробітників (Навчання співробітників та підвищення скілів кожного з членів команди);
  • Підготовка та проведення нарад (важливий баланс між тортурами для співробітників та продуктивністю);
  • Підбір персоналу (профіль посади під кожну вакансію)
  • Розробка системи адаптації для новачків (на виході через 2 тижні співробітник повноцінно готовий до роботи)
  • 3 Вирішення фінансових питань (правильне формування бюджету, та розподіл фінансових активів).
  • 4 Побудови відділу продажу з "0" (розподіл обов'язків за циклами продажів).
  • Написання скриптів

5 Відкриття нових офісів з "0".

  • Тайм Менеджмент (ефективно керувати та контролювати свій час;
  • Планування (планувати робочий день, та й відпочинок загалом)
  • Постановки задач ( Правильна постановка задачі та контроль проміжного результату);
  • Делегування (передача частини функцій іншим співробітникам задля досягнення конкретних цілей організації та оптимізації робочої сили);
  • Складання планів відділу продажів (плани та контроль їх виконання, запорука кінцевого результату);

Написання місії та цінностей компанії (з ключовими особами та власником компанії);

Фінансові звіти (P&L, Cashflow);Річні звіти (Баланс) початковий рівень;

Збільшення корпоративних клієнтів;

Контроль дебіторської заборгованості;

Контроль залишків складу;

Конкурентні зарплати для працівників;

Робота в стресових ситуаціях ( збереження спокою, і бути прикладом для співробітників);

Робота щодо підвищення якості обслуговування: мотиваційні програми, наставництво;

Контроль задоволеності клієнтів;

Контроль повернень, вирішення проблемних ситуацій із клієнтами;

Участь у оптимізації всіх процесів.

Ключевая информация

  • Навички управління персоналом, постановки задач та контроля їх виконання;
  • Сильні управлінські навички, відповідальна, системна і можу ефективно комунікувати як із командою так із клієнтами;
  • Завжди орієнтована на результат.
  • 1С продвинутий користувач та CRM система
  • Звітність (Бюджет , P&L, CashFlow, пульс бізнесу )
  • Планування продажів та закупівель;
  • Ціноутворення;
  • Планування маржинальності;

Училась в 1 заведении

ГЛАУ Государственная Летная академия Украины

Менеджмента, Международные авиа перевозки

Кропивницкий, 2009

Курсы, тренинги, сертификаты

Формула

2024

Проект Андрія Пивоварова .

Директор маркетингу, Директор з продажу, Магія EXEL

2023

Платформа Laba

Зубченок Олег

2022

Побудова Бізнес процесів

Андрій Сисоєв

2021

Фінансова звітність , та планування 

Курс Ораторского мастерства

2019

Управленческий учет, показатели эффективности, бюджеты. Тренеры : Игорь Немировский, Инна Старожукова

2018

GO IT - IQ Boot Camp "Соль" Была приглашенным слушателем всего проекта

2017

Построение Сильной команды : Кирилл Куницкий

2016

Систематизация бизнеса : Кирилл Куницкий

2016

Дополнительная информация

Особисті якості

Активна, комунікабельна, вмію організувати команду та делегувати повноваження, швидко вивчаю нову інформацію та впроваджую зміни , не боюся труднощів у роботі, жорстка в управлінні робочим процесом, працюю з технікою будь-якої складності, орієнтуюсь на результат. Я системна людина і привчаю команду до системності. В хаосі немає розвитку.

Знаю логістику, основи бух. обліку, фінанси, маркетинг. Знаю яка різниця між Ebitda та чистим прибутком. Постійно працюю над собою. Цікавлюся фінансами,та психологією.Люблю подорожувати, займаюся спортом, не курю, люблю активний відпочинок, намагаюся оточувати себе успішними людьми, завжди ставлю мету на планку вище.

У роботодавці ціную:

конструктивний діалог

спільні постановки завдань

свободу дій.

Моє гасло:-Безглуздо ходити на тренінги, читати розумну літературу, якщо ви її не застосовуєте в житті.

З кожної книги має бути винесений інсайт.

З кожного тренінгу – нова стратегія.

З кожної невдачі - нова мета.

Кожну перемогу – розділяти із причетними до неї людьми.

Комп'ютерні навички

1С (10 років)

ERP Hansa (2 роки )

CRM Zoho (1 рік)

CRM Бітрікс ( 4 роки)

Марина

CEO, Операційний директор

Киев

39 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 2 дня назад