Це — візитка кандидата

Користувач залишив свої контакти і бажану посаду. Ви можете зв'язатися з цим кандидатом самостійно і уточнити всі, важливі для вас, деталі.

Працювала в 3 компаніях   14 років 7 місяців

Торгівля роздрібна / Retail

Керуюча

Люксоптика

Торгівля роздрібна / Retail

7 років 7 місяців

10.2016 - до теперішнього часу

В обов’язки входе:

  • Контроль виконання показників KPI та поставлених планів ( В продовж розрахункового періоду пряма робота з персоналом: навчання, розвиток,контроль)
  • Керівництво та підтримка роботи магазинів ( в підпорядкуванні були, в різні періоди, 2 та 3 магазина до 15 людей в підпорядкуванні)
  • Проводжу щотижневі зустрічі з командою для постановки завдань, відстеження виконання плану та своєчасного коригування конфліктних ситуацій. Завдяки цьому зменшився показник незадоволених клієнтів на 80%.
  • Проводила та проводжу навчання та підготовку продавців та адміністраторів: загалом 50% персоналу з нині працюючих ( навчання з оптичного продукту, техніки і психології продажу, управлінський блок, касова дисципліна. Приймала участь у формуванні тестових завдань для різних категегорій персоналу: адміністратори, продавці? консультанти, лікарі?офтальмологи, мед.сестри, майстри)
  • Відкриття нових оптик ( допомога директору в аналізі доцільності відкриття магазинів у різних районах міста: територійальне відвідування нових локацій, аналіз трафіку,аналіз доцільності та розміщення рекламних бордів )
  • Відкриття магазину в Ізмаїлі, та в Одесі ( проводила співбесіди, навчання співробітників, оформлення документації, повний контоль в підготовці та налаштування відкриття магизину)
  • Складання звітів про основні показники магазину: тижневі, місячні та річні ( аналіз динаміки виконання, на основі даних приймалось рішення про подальшу стратегію та роботу з персоналом)
  • Керую діяльністю працівників магазину спрямованою на забезпечення процесу обслуговування покупців ( постановка цілей, задач, проведення зборів)
  • Готую заявки на поставку товара, контролюю надходження товара та їх відповідність поданим заявкам
  • Контролюю наявність сертифікатів відповідності, посвідчень про якість товарів чинним стандартам та вимогам
  • Робота з персоналом: проведення співбесід, складання графіка, табеля роботи та графіка відпусток
  • Проведення інвентаризації, ведення документації, складання та надсилання звітів

Спеціалист відділу безготівкового розрахунку

Епіцентр К

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 8 місяців

02.2013 - 10.2016

В обов’язки входило:

  • выписка рахунків, видаткових накладних, налогових та розрахунків корегувань
  • прийом пакетів документів від клієнтів та контроль правильності їх заповнення
  • робота з бюджетними організаціями, видача всіх необхідних документів
  • робота в клиєнт?банку
  • робота з договорами
  • оформлення замовлень по телефону
  • видача кредитів
  • реєстрація податкових накладних та розрахунків коригувань у програмі MEDOC
  • складання щомісячної, щоквартальної та річної звітності про нових покупців, кількість кредитів за період та виконання плану відділу.

Спеціаліст відділу «Комплектація» З 1.08.2013 по 02.2015

В обов’язки входило:

  • пошук нових клієнтів, збільшення клієнтської бази
  • оформлення замовлень, сбір товару
  • контроль відвантаження товару до клієнта
  • робота з поточними замовленнями
  • ведення переговорів особисто та по телефону
  • складання комерційних пропозицій
  • ведення клієнта від моменту укладання договору до здачі об'єкта ? оптові та роздрібні продажі
  • виписка накладних та рахунків

Керівник відділу по роботі з клієнтами

METRO Україна

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 8 місяців

11.2009 - 07.2013

В обов’язки входило:

  • раціонально та ефективно організовувати свою роботу на робочому місці;
  • забезпечення якості обслуговування клієнтів;
  • вирішення та запобігання конфліктним ситуаціям з клієнтами;
  • контроль виконання посадових обов'язків підлеглих;
  • організація та контроль роботи відділу;
  • табелювання працівників;
  • підбір та навчання персоналу;
  • організація та контроль роботи відділу;
  • керувала проектом із залучення нових клієнтів;
  • пошук та реєстрація нових клієнтів;
  • організація та контроль роботи відділу, що стосується реалізації та проведення у торговому центрі маркетингових акцій
  • складання графіків роботи та звітів про виконану роботу;
  • підрахунок та нарахування зарплати співробітників.

З 08.2010 г. займала посаду старший адміністратор відділу по роботі з клиентами.

В обов’язки входило:

  • ведення звітів ;
  • телемаркетинг
  • Обслуговування клієнтів;

З 11. 2009 г. займала посаду адміністратора відділу по работі з клієнтами.

В обов’язки входило:

  • спілкування з клієнтами;
  • Реєстрація нових клієнтів;
  • консультації щодо подання та оформлення документів для

Ключова інформація

MS Office: word, excel, 1С

Професійні навички:

  • знання комп'ютерних програм;
  • досвід ведення звітності;
  • досвід підбору, навчання,
  • адаптації,
  • мотивації персоналу;
  • досвід управління людьми;
  • досвід обліку товару, ТМЦ, контролю товару;
  • здатність приймати нестандартні управлінські рішення;
  • здатність згуртувати колектив;
  • вміння делегувати повноваження;
  • вміння контролювати;
  • вміння планувати і прогнозувати;
  • вміння переконувати.

Навчалась в 1 закладі

Одесский государственный экологический университет

Екологічний

Одесса, 2009

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

рідна

Українська

рідна

Ірина Валентинівна

Керуючий магазину/ мережею магазинів

Одеса

37 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 4 дні тому