Працював в 8 компаніях 10 років 3 місяці
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
Керуючий готелю
ARK PALACE HOTEL
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 рік 6 місяців
04.2023 - 10.2024
- Координація взаємодій з іншими службами готелю
- Ведення звітності
- Залучення нових партнерів серед туристичних операторів та агентів
- Укладання договірних відносин із новими партнерами
- Налаштування та підключення готелів до ОТА та додавання до каталогів
- Застосування динамічного ціноутворення
- Розробка маркетингової стратегії розвитку готелю
- Планування бюджету та контроль видатків
- Управління конфліктними ситуаціями
- Проведення щоденного аудиту
- Контроль за якістю обслуговування гостей
- Організація своєчасного проведення ремонтних робіт
- Проведення тренінгів для підвищення кваліфікації співробітників
Керівник відділу продажу
BRG (Business Regency Group)
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
4 місяці
06.2022 - 10.2022
- встановлення KPI для відділу
- аналіз та прогнозування доходності від продажів приватному гостю
- аналіз та прогнозування доходності від продажів B2B сегменту
- залучення нових партнерів серед туристичних операторів та агентів (b2b)
- укладання договірних відносин із новими партнерами
- налаштування та підключення готелів до ОТА та додавання до каталогів
- застосування динамічного ціноутворення
- розробка маркетингової стратегії розвитку готелів
Керівник відділу корпоративних продажів
Отель Аквапарк Затока
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 рік 5 місяців
01.2021 - 06.2022
- аналіз та прогнозування доходності від продажів B2B сегменту
- залучення нових партнерів серед підприємств та організацій з метою організації відпочинку для їх співробітників (b2b)
- залучення нових партнерів серед туристичних операторів та агентів (b2b)
- укладання договірних відносин із новими партнерами
- утримання існуючих партнерів
- організація та проведення зустрічей з потенційними партнерами
Керуючий готелем
Готель "Черное Море" Бугаз
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
4 місяці
06.2020 - 10.2020
- Забезпечення належної роботи всіх підрозділів готелю
- координація взаємодій з іншими службами готелю
- ведення звітності
- планування бюджету та контроль видатків
- Управління конфліктними ситуаціями
- Проведення щоденного аудиту
- контроль за якістю обслуговування гостей
- Організація своєчасного проведення ремонтних робіт
- Проведення тренінгів для підвищення кваліфікації співробітників
Керівник відділу продажу
Ruta Family Club Hotel
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
4 роки 2 місяці
04.2016 - 06.2020
- організація продуктивної та результативної роботи відділу продажу та бронювання
- встановлення KPI для відділу
- мотивація та заохочення співробітників ВБ
- аналіз та прогнозування дохідності від продажів приватному гостю
- аналіз та прогнозування дохідності від продажів B2B сегменту
- залучення нових партнерів серед підприємств та організацій з метою організації відпочинку для їх співробітників (b2b)
- залучення нових партнерів серед туристичних операторів та агентів (b2b)
- укладання договірних відносин із новими партнерами
- утримання існуючих партнерів
- організація та проведення зустрічей з потенційними партнерами
- залучення нових об'єктів розміщення для організації посередницької (агентської) діяльності для продажу
Керівник відділу прийому та розміщення
Ruta Family Club Hotel
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
3 роки 6 місяців
04.2016 - 10.2019
- забезпечення належної роботи ВПтР (контроль роботи служби прийому та розміщення з обслуговування гостей, щодо їх реєстрації та розміщення)
- координація взаємодій з іншими службами готелю
- навчання та введення на посаду нових співробітників ВПтР
- Мотивація співробітників ВПтР
- Проведення тренінгів для підвищення кваліфікації співробітників
- Управління конфліктними ситуаціями
- Контроль роботи служби сервісу
- Здійснення контролю за роботою зі скаргами гостей
Менеджер відділу прийому та розміщення
Ruta Family Club Hotel
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
2 роки
04.2014 - 04.2016
- забезпечення роботи з ефективного та культурного обслуговування/поселення гостей, створення для них комфортних умов
- контроль за своєчасною підготовкою номерів до прийому гостей
- інформування гостей про послуги готелем, а також контроль за їх виконанням
- прийом та оформлення необхідних документів
- вжиття заходів щодо усунення конфліктних ситуацій
- робота з касою та дотримання касової дисципліни
Менеджер відділу бронювання
Ruta Family Club Hotel
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
2 роки 2 місяці
02.2014 - 04.2016
- дотримання стандартів телефонної та письмової комунікації з гостями у процесі обслуговування вхідних звернень та заявок
- виконання стандартів роботи на всіх етапах створення та ведення угоди
- продаж/бронювання згідно скрипту, а також усім етапам продажів
Ключова інформація
- Навички роботи з комп’ютером:
Впевнений користувач ПК (MS Office, GoogleDocs);
Робота із програмами автоматизації готелю;
Работа в CRM системе (Bitrix24)
- Створення сайтів (WordPress)
(1 рік досвіду) Середній, використовую в даний час.
- Ведення та просування соціальних сторінок (СММ)
(1 рік досвіду) Середній, використовую в даний час.
Навчався в 2 закладах
Одеський національний економічний університет
Маркетинг
Одеса, 2015
Одеський Національний Економічний Університет
Туризмознавство
Одеса, 2014
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
"OLOS-Підхід в активних продажів", OLOS ACADEMY, А. Шуліка
"Переговори. Практикум щодо абсолютної переконливості", OLOS ACADEMY, Є. Маневич
"Систематизація бізнесу", Бізнес Конструктор, К. Куницький
"Побудова ефективного відділу продажу", BST consulting, І. Сокуренко
"Ефективне управління конфліктом", Гостинність у деталях, С. Карлова
"Бездоганний сервіс", Гостинність в деталях, Т. Загнітна
"Інтернет-маркетинг для готелю", Гостинність у деталях, М. Кудінова
"Побудова відділу продажів", Бізнес Конструктор, К. Куницький
Додаткова інформація
Професійні навички
- написання книг стандартів по роботі ВПтР
- написання книги продажу для роботи відділу бронювання по B2C
- написання книги продажу для роботи відділу бронювання по B2B
- впровадженні ISO9001 в готелі
- Участь на внутрішніх/міжнародних виставках з презентацією готелю
- виступи та презентації готелю перед потенційними партнерами на різних івентах
- Проведення ділових зустрічей
Особисті якості
- Клієнтоорієнтованість
- Доброзичливість
- Орієнтація на результат
- Системність
Вячеслав
Вячеслав
Керуючий готелем
Одеса
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому