Працював в 4 компаніях   9 років

IT, Енергетика та Енергоносії

Директор з маркетингу та PR

Міжнародна група компаній UniTalk

IT

3 роки 1 місяць

09.2021 - 10.2024

Розробка маркетингових стратегій: Створення та впровадження маркетингової стратегії в IT-компанії (телекомунікаційному секторі) з охопленням ринків України, ЄС, Казахстану та інших.

Маркетинговий та конкурентний аналіз: Маркетингові дослідження, аналіз цільової аудиторії та конкурентів, SWOT аналіз продуктів, послуг та сервісу.

Брендинг та ребрендинг: Проведення досліджень та повного циклу ребрендингу, включаючи розробку позиціонування, брендбуку з подальшим впровадженням.

Створення та розвиток маркетингової команди: З нуля побудовано команду, що охоплює напрями PPC, таргетинг, digital-маркетинг, копірайтинг, дизайн, SMM, PR, web-розробку та контроль якості; розробка системних процесів, координація та контроль ефективності.

Аналіз маржинальності та ціноутворення: Оптимізація цінової політики для підвищення прибутковості, дослідження конкурентних цінових політик, аудит та розробка нових підходів до ціноутворення.

Організація заходів та партнерські програми: Проведення заходів, конференцій та івентів. Створення відділу по роботі з партнерами. Координація та розвиток партнерських програм (CRM-вендори, інтегратори, бізнес-консалтинг).

Цифровий маркетинг та оптимізація: Управління рекламними кампаніями (Google Ads, Meta Ads), оптимізація структури сайту, SEO-аудит та аналіз трафіку, впровадження систем для покращення якості обслуговування клієнтів.

Управління міжнародними відгуками: Збір і поширення відгуків на міжнародних маркетплейсах (Capterra, SourceForge, Slashdot, Goodfirms, G2 тощо).

Досягнення: За 3 роки значне збільшення трафіку, валового прибутку компанії у 7 разів, організовано отримання статусу Google Partner, отримано ряд нагород:

- компанія у ТОП 100 українських IT-компаній, які найбільше дбають про українців та Україну за версією Highload і Work.ua;

- Ukrainian Business Award у категорії «Business of the year 2023»;

- Top Performer Award Fall 2024 в категорії Business Phone Systems від SourceForge;

- та інші.

Соціальні проєкти

Розробка та реалізація соціальних проєктів ("Подзвони своїм", UniTalk:Ветеран) та спец проєктів для бізнесу (Зв'язок незламності).

Професійні інструменти: CRM, Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Meta Ads, SendPulse, Google Search Console, Bing Webmaster, Hotjar, Google Docs та абагато інших.

Директор по маркетингу

Колбе Україна

Енергетика та Енергоносії

10 місяців

06.2020 - 04.2021

Маркетингове забезпечення:

- групи компаній європейського бренду AVE в Україні;

- компанії з продажу електромобілів (Україна);

- компанії з продажу твердого біопалива в ЄС;

- компанії з реалізації безалкогольних напоїв (Україна).

Функціонал:

- аналітика галузевих ринків (Україна, ЄС, Азія, Близький Схід);

- прогнозування підйомів і спадів, а також виявлення факторів, що впливають;

- аналітика конкурентного середовища: обсяги імпорту/експорту, виробництва, обсяги продажів, канали збуту (Україна, ЄС);

- розробка та впровадження маркетингових планів і стратегій (B2B, B2C);

- розробка та реалізація off-line/on-line каналів реклами та просування: SMM (ведення бізнес-сторінок у соціальних мережах), SEO (збільшення цільового органічного трафіку), PPC (налаштування та запуск контекстної реклами), CRM, e-mail, чат-боти, таргетинг, виставки, конференції тощо. (Україна, ЄС);

- формування та запуск перевірки маркетингових гепотиз;

- підготовка відповідних ТЗ, підбір і контроль роботи підрядників;

- PR (аналітика, моніторинг, заходи);

- створення і підтримка позитивного іміджу компаній, продукції та послуг;

- підвищення лояльності клієнтів і ЦА;

- участь у підготовці презентаційних, рекламних матеріалів і брендованої продукції.

Завдяки успішній PR стратегії, група компаній європейського бренду AVE в Україні виконала план продажів більше ніж на 115%

Директор з продажу та маркетингу

NDA

IT

1 рік 2 місяці

04.2018 - 06.2019

- керівництво та організація роботи відділу продажів (B2B);

- прогнозування та виконання плану продажів;

- аналіз KPI роботи менеджерів;

- аналіз діючих і пошук нових каналів продажів;

- розвиток дилерської мережі по всіх регіонах України;

- пошук потенційних клієнтів (проведення переговорів, укладення договорів);

- контроль виконання договірних зобов'язань партнерами/клієнтами компанії;

- розробка та реалізація програм лояльності;

- розробка та реалізація методик зі збільшення середнього чека;

- розробка і реалізація мотивації співробітників;

- підбір персоналу, проведення співбесід, навчання та стажування;

- розробка програм і проведення навчання персоналу (підвищення кваліфікації);

- підвищення рівня комунікації всіх підрозділів компанії;

- контроль за погашенням заборгованості партнерів/клієнтів;

- побудова напрямку маркетингу з "0";

- керівництво та організація роботи відділу маркетингу;

- розробка та реалізація маркетингової стратегії;

- digital-маркетинг (SEO, SMM, SERM, Analytics, Adwords тощо);

- бюджетування для напрямків маркетингу;

- проведення аналітичних досліджень і збір статистичних даних;

- організація проведення ребрендингу компанії;

- розробка і впровадження внутрішньої комунікації компанії;

- проведення SWOT аналізу (за компаніями, за продуктами);

- аналіз конкурентного середовища;

- робота з прямими клієнтами різних сфер бізнесу (ритейл, логістика, агро та ін.);

- маркетинговий супровід партнерів (дилерів/дистриб'юторів) компанії;

- організація, проведення та участь у профільних заходах (семінари, конференції, виставки);

- підвищення рівня впізнаваності бренду;

- розробка маркетингових кейсів для продажів;- робота з постачальниками (підбір, розробка ТЗ, контроль виконання завдань);

- аналіз KPI роботи відділу маркетингу;

- робота з репутацією компанії (моніторинг, підвищення і посилення репутації);

- кризовий менеджмент;

- моніторинг медіа-простору;

- аналітичні дослідження ринку;

- збір баз даних ЦА- аналітика каналів продажів по регіонах України;

- розробка та реалізація PR-акцій;

- реалізація корпоративних івентів.

Збільшення продажів на 50%.

Компанія була номінована "Вибір споживача 2018".

В рамках номінації був відзначений сертифікатом "Професіонал року"

Директор

ГК ЛІГА (Ліга:Закон, liga.net)

IT

3 роки 7 місяців

02.2011 - 09.2014

Директор сервісної компанії, яка входила до ГК.

- моніторинг і підвищення іміджу в digital-середовищі;

- захист прав компанії у сфері інтелектуальної власності;

- боротьба з "піратством" в ІТ сфері;

- проведення зовнішніх розслідувань (документування правопорушень, порушення та супровід кримінальних справ);

- перевірка персоналу, проведення інструктажів і профілактичних співбесід;

- контроль роботи співробітників;

- контроль роботи служби охорони;

- виявлення фактів порушення та проведення внутрішніх розслідувань;

- аналітична робота для розвитку бізнесу;

- участь у проєктах ГК;

- аналіз конкурентного середовища;

- взаємодія з контролюючими органами;

- теоретичне і практичне навчання співробітників;

- перевірка контрагентів;

- розробка та впровадження внутрішніх регламентів;

- виконання окремих доручень керівництва ГК.

Ключова інформація

Маркетингова стратегія та аналіз ринку: Розробка комплексних маркетингових стратегій, маркетингові дослідження ринку та конкурентів, SWOT-аналіз продуктів і послуг.

Брендинг та ребрендинг: Створення бренду з нуля, розробка позиціонування, брендбуку та візуальної айдентики; впровадження оновленого бренду на ринку.

Цінова стратегія та маржинальність: Аналіз цінової політики та конкурентних ринкових умов, впровадження нової цінової стратегії для збільшення маржинальності.

Аналіз та оптимізація веб-трафіку: Аудит сайтів, аналіз поведінки відвідувачів, оптимізація структури сайту, SEO, поліпшення органічного пошуку та збільшення відвідуваності.

Цифровий маркетинг: Управління PPC, таргетингом та рекламними кампаніями в Google Ads, Meta Ads та інших інструментах; створення та впровадження digital-стратегій.

Розвиток команди: Побудова маркетингової команди з нуля, управління підбором, навчанням, координація та впровадження ефективних бізнес-процесів.

Партнерські програми та комунікації: Розвиток партнерських відносин з вендорами CRM, інтеграторами та бізнес-консалтинговими агенціями; організація та участь у виставках, конференціях та інших івентах.

Інструменти маркетингу: Досвід роботи з CRM-системами, Google Analytics, Google Tag Manager, Hotjar, SendPulse, Google Search Console, Bing Webmaster, Capterra, G2, SourceForge, та іншими маркетинговими інструментами.

Навчався в 1 закладі

NDA

Юридична

Київ, 2002

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Google Academy

2018

Розширений курс по Google Analytics

International Business Management Institute

2018

Mini-MBA Business Management

Certificate "Marketing and Communication"

Certificate "Human Resource Management"

Certificate "Finance and Accounting"

Certificate "Essential Management Skills"

Certificate "Economics and International Business"

 

Google digital workshop

2017

Digital-marketing 

Facebook Blueprint

2017

Digital-marketing

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Категорія "В" - стаж 24 роки.

Сергій

Керівник відділу маркетингу

Київ

43 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 день тому