Працював в 5 компаніях   10 років 7 місяців

Автомобільна промисловість та Автобізнес, Краса / Фітнес / Спорт, Телекомунікації / Зв'язок

Chief Marketing Officer

АвтоНова-Д

Автомобільна промисловість та Автобізнес

1 рік 7 місяців

03.2023 - до теперішнього часу

Створення департаменту маркетингу та PR з нуля:

• Ініціював та керував створенням маркетингового та PR департаменту в компанії, сформувавши ефективну команду професіоналів з фокусом на стратегічний розвиток бренду.

• Розробив організаційну структуру департаменту, визначив ключові ролі та відповідальність команди.

Управління маркетинговим бюджетом понад 10 мільйонів гривень на рік:

• Ефективне управління річним бюджетом у розмірі понад 10 млн грн, що включало витрати на рекламні кампанії, PR-активності, розробку контенту, зовнішню та внутрішню комунікацію, брендинг тощо.

• Оптимізація використання бюджетів з метою досягнення максимальних показників ефективності рекламних кампаній та підвищення впізнаваності бренду.

Розробка та впровадження бренду компанії:

• Створив та розвинув бренд компанії АвтоНова-Д, впровадив нові підходи до брендингу, розробив брендбук та забезпечив його застосування в усіх зовнішніх комунікаціях.

• Забезпечив чітке позиціонування компанії на ринку автозапчастин, розробив стратегію брендингу та її втілення через усі канали комунікації. Впровадження нових технологій та маркетингових інструментів:

• Впровадив сучасні інструменти для автоматизації маркетингових процесів, включаючи digital-маркетинг, ШІ, аналітичні інструменти для оцінки ефективності рекламних кампаній.

• Застосував технології для покращення взаємодії з клієнтами, запустив нові канали комунікації, включаючи Email, Push, Omni, SMM - канали.

Проведення досліджень та опитувань клієнтів (в тч. CSI, NPS, eNPS):

• Організував регулярні опитування клієнтів (включаючи дослідження NPS) для отримання зворотного зв’язку та аналізу задоволеності клієнтів. • Використовував отримані дані для коригування стратегії просування та поліпшення клієнтського досвіду.

• Дослідження ЦА, Економічної ситуації на ринку автомобільному 2023, Tone of Voice, тощо.

Формування бренду роботодавця:

• Створив стратегію бренду роботодавця, що включала розробку внутрішніх PR-активностей для підтримки позитивного іміджу компанії серед співробітників.

• Розробка соціальних активностей спрямовані на підтримку позитивного іміджу компанії серед співробітників.

• Запровадив ефективну внутрішню комунікацію через корпоративні заходи, новинні розсилки та корпоративні видання.

Колаборація з брендами та партнерами:

• Здійснював успішні колаборації з великими брендами та партнерами для спільних маркетингових та PR-кампаній, що підвищили впізнаваність бренду на ринку.

• Проводив переговори щодо умов співпраці, забезпечуючи вигідні умови для компанії.

Запуск нових каналів комунікації з клієнтами:

• Запустив та розвинув нові канали комунікації з клієнтами, включаючи соціальні мережі, електронну пошту, корпоративний веб-сайт та мобільні додатки.

• Здійснював моніторинг і аналіз ефективності комунікацій для підвищення рівня залучення клієнтів.

Директор з маркетингу

ЦирюльникЪ Barbershop

Краса / Фітнес / Спорт

4 роки 1 місяць

02.2019 - 03.2023

  • Реалізація та впровадження комунікаційної стратегії компанії.
  • Створення та реалізація PR-стратегії, та брендбуку компанії
  • Сегментація клієнтської бази та здійснення розсилок рекламного/інформативного характеру через канали Viber/Email/SMS/PUSH
  • Вибір digital підрядників та партнерів, постановка завдань та цілей, контроль їх KPI
  • Управління коммандою від 5 осіб
  • Аналіз та сегментація клієнтської бази.
  • Впровадження CRM системи.
  • Пошук, відбір та контроль роботи підрядних агенцій (дизайн, веб-розробка, копірайтинг, продакшн, SMM)
  • Івент-маркетинг. Розробка ідеї, планування та проведення заходів.
  • Створення відділу Call-center з нуля (стандарти, обов'язки, моніторинг, скрипти, оцінка роботи)
  • Знання та робота з інструментами веб-маркетингу (Google Adwords, SMM, Youtube, Analytics, Facebook Ads Manager, Google My Business)
  • Пошук та робота зі ЗМІ, блогерами, лідерами думок ринку.
  • Колаборація та залучення партнерських мереж з метою залучення нових клієнтів.
  • Розробка макетів для POSM матеріалу (сертифікати, журнали, зовнішня реклама, вивіски, банерна реклама)

Менеджер з маркетингу на корпоративному ринку (Value Proposition B2B)

Kyivstar / Киевстар

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 5 місяців

10.2017 - 03.2019

  • Розробка та впровадження стратегії просування товарів компанії.
  • Аналіз ринку та трендів у бізнесі, рекомендації, впровадження відповідних рішень.
  • Здійснення продуктового аналізу ринку: частки, тренди, ціни, конкуренти, власні продажі по галузях.
  • Реалізація товарів з 0 до go to market.
  • Супровід та розвиток нових технологій мобільного

інтернету (3G, LTE)

  • Навчання співробітників різних підрозділів нових продуктів компанії.
  • Забезпечення розробки дизайну всіх активностей (продукт, канали продажів, промо, ціна) та змін до них залежно від конкурентного середовища, ринкової ситуації, стратегії компанії.
  • Участь у формуванні стратегії розвитку сегмента В2В
  • Підготовка плану розвитку нових та існуючих продуктів.
  • Виконання маркетингових цілей та завдань, відповідно до стратегії розвитку напрямків компанії.
  • Розробка брифінгів для продуктів компанії.
  • Переговори із постачальниками/партнерами компанії.

Менеджер з розвитку бізнес-клієнтів

Kyivstar / Киевстар

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 6 місяців

05.2016 - 11.2017

  • Розвиток абонентів середнього та малого бізнесу (переведення в сегмент КА, LA);
  • Пошук нових потенційних ключових абонентів; - продаж послуг мобільного, фіксованого зв'язку та хмарних рішень існуючим та потенційним абонентам;
  • Ведення переговорів на рівні керівників та власників бізнесу.
  • Вивчення та аналізування даних про бізнес-потреб та потенціалу Клієнтів своєї групи, здійснення продажів послуг клієнтам закріпленої групи, здійснення заходу з метою залучення нового доходу від продажу нових/додаткових послуг, розширення обсягу послуг та розширення географії користування послугами.
  • Готував та проводив презентації послуг компанії, запровадив переговори про умови надання послуг; готував та укладав угоди щодо повторного продажу, забезпечував виконання планів продажу фіксованих та мобільних послуг клієнтам закріпленої групи;
  • Здійснював план заходів щодо утримання доходу закріпленої групи клієнтів: ініціював переговори, погоджував необхідний перегляд умов надання послуг або зміну пакету послуг; - готував пропозиції щодо вдосконалення продуктів та послуг компанії, стандартів компанії та оптимізації процесів продажу, удосконалення та усунення недоліків у роботі задіяного у процесах продаж програмного забезпечення;
  • Супроводжував повторні продажі, зміну параметрів послуг, умов або адреси надання послуг (для фіксованих сервісів): оформляє документи; передавав роботу, контролював прийом клієнтом додаткових/змінених сервісів та їх передачу до білінгових систем.
  • Вносив інформацію щодо кроків циклу розвитку клієнта до корпоративної бази даних

Координатор (B2B контакт-центр) телемаркетинг

Kyivstar / Киевстар

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки 1 місяць

04.2014 - 05.2016

  • Супровід та розвиток існуючих клієнтів
  • Розробка та реалізація програм лояльності для клієнтів
  • Продаж послуг фіксованого та мобільного зв'язку (АТС, IP-телефонія, СRM системи, M2M-платформи) з методології "MIller Heiman"
  • Проведення презентацій та переговорів у телефонному режимі для керівників різних рівнів

Ключова інформація

  • Ведення та контроль комплексного маркетингу (SEO, SMM, PPC).
  • Управління річним маркетинг-бюджетом в розмірі від 100 000 usd, який включав SEO, Google Ads, Facebook Ads, CPA, SMM, email, ATL,

BTL і т.д.

  • Аналіз трендів, дослідження ЦА, оцінки ефективності каналів комунікацій.
  • Робота з Jira, Trello, Asana.
  • Робота з Agile, Kanban, Lean.
  • Робота з лідерами думок/блогерами/інфлюенсерами.
  • PR-активності: проведення благодійних акцій, гівів, організація фото та відео зйомок, проведення мотиваційних активностей для персоналу компанії. Розміщення статей/опис і розсилка релізів, новини для сайту, оновлення інформації на сайті, робота із запитами журналістів.
  • Організація і проведення зйомок/ефірів на ТБ і радіо.
  • Практичні навики впровадження CRM-систем з нуля.
  • Колаборація з партнерами, блогерами, різними галузями бізнесу з метою залучення нових клієнтів.
  • Трейд-маркетинг: створення та забезпечення філіалів

POSM-матеріалами.

  • Розробка макетів для POSM, бордів, зовнішньої та онлайн-реклами.
  • Реалізація стандартів обслуговування співробітників Call-центру, адміністраторів, супервайзерів.
  • Розробка корпоративного бренд-бука.
  • Підготовка брифа для створення сайту та мобільних додатків, брифування підрядників, підготовка ТЗ для лендингів, контроль реалізації.
  • Сегментація клієнтської бази
  • Реалізація розсилки повідомлень клієнтів через канали Viber/Email/Push/SMS
  • Створення процесів і процедур продажу каналів (Call - центр, роздрібна торгівля).
  • Досвід створення і застосування CJ (Customer Journey)
  • Аналіз конкурентів, виявлення потреб ринку.

Навчався в 1 закладі

Киевский национальный университет техники и дизайна

Экономики и бизнеса/Бизнес-аналитика

Киев, 2018

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Російська

рідна

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Лідерство

2024

Під час тренінгу обговорювалися основні принципи ефективного лідерства, включаючи вміння надихати команду, приймати стратегічні рішення, розвивати співробітників та вирішувати конфлікти. Учасники вивчали різні стилі лідерства, зокрема ситуаційне лідерство, та вчилися адаптувати свій підхід залежно від контексту та потреб команди. Тренінг підвищив здатність керівників мотивувати працівників досягати високих результатів і створювати позитивну робочу атмосферу.

Співробітник чи не співробітник?

2024

Під час тренінгу учасники вивчали критерії, за якими можна оцінити відповідність кандидата корпоративній культурі та вимогам посади. Особливу увагу приділяли навичкам проведення інтерв’ю, аналізу поведінки кандидатів та виявленню їхніх мотиваторів. Також були розглянуті стратегії для швидкої адаптації нових співробітників, що сприяють їх ефективній інтеграції в команду. Тренінг допоміг краще розуміти, як обирати кандидатів, які не тільки мають необхідні навички, але й добре впишуться в колектив та корпоративну культуру.

Lean Academy

Киев, 2023

Ефективні комунікації

2023

Основними темами тренінгу стали активне слухання, чітке і послідовне донесення інформації, управління зворотним зв’язком і подолання бар’єрів у спілкуванні. Тренінг допоміг команді зрозуміти важливість правильної комунікації для досягнення спільних цілей, підвищення ефективності роботи та покращення клієнтського досвіду.

Time Management

2023

Основною метою було навчити співробітників організовувати свій робочий процес так, щоб мінімізувати відволікання, уникати вигорання та досягати поставлених цілей у визначені терміни. Тренінг допоміг підвищити продуктивність і забезпечив чітке бачення щодо управління робочими ресурсами.

Targeting v2 (FB)

2022

Kyivstar BootCamp

Киев, 2018

Politehniko di Milano

Другие страны, 2018

Обучение менеджмента и методологии LEAN культуры в Миланском институте.

Lean Academy

Киев, 2018

Искусство продаж

Киев, 2016

Miller Heiman (Sales methodology)

Киев, 2016

Вячеслав

Head of Marketing, Керівник відділу маркетингу

Київ

3 000 $

30 років

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Оновлено 18 годин тому