Працював в 1 компанії 1 рік 6 місяців
Інше
Retention Bonus Manager
-
Інше
1 рік 5 місяців
07.2023 - 12.2024
Experienced gambling professional with more than 3 years of experience. I have held the positions of Retention Bonus Manager, VIP Support Quality Assurance Manager and VIP Manager. I have in-depth knowledge of customer retention, analyzing the effectiveness of loyalty programs and increasing customer satisfaction. I have a high level of responsibility, analytical thinking and the ability to build effective interaction with clients and teams. I am confident in CRM tools, understand the specifics of the VIP segment and strategies for working with high-value clients. I am looking for opportunities to apply my experience and skills to develop my business and increase customer satisfaction.
- Планування та організація своєї роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптація до нових умов роботи
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Egor
Egor
Retention manager
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 15 годин тому